Diffri reguleerinine

Oled huviline ja alles avastad enda jaoks 4x4 maailma või oled juba tõsine remondimees ning soovid jagada oma teadmisi siis siin saab küsida abi ja ka vastata tehnilist laadi küsimustele.

Moderaatorid: jr, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, Veiko, hulkur, kala, ennukas, Daniel, erik, Moderators

Vasta
Kasutaja avatar
karli
Rock Crawler
Postitusi: 948
Liitunud: E Juul 17, 2006 2:20 pm
Asukoht: Läänemaa

Diffri reguleerinine

Postitus Postitas karli »

Kuna teo laager on läbi, siis tuleks differ laiali kiskuda. Kas meie seast ka keegi diffrit reguleerib, nii et see hea jääks ? Uurisin OÜ Tõukurist, sealt öeldi reguleerimise hinnaks 250 EUR mis tundub kuidagi ulme :)
Sillaks siis G Chero 3,73
Nii Saani mudimas
Kasutaja avatar
atdoom
True Off Roader!
Postitusi: 1052
Liitunud: K Veebr 01, 2006 5:03 pm
Asukoht: Viimsi 5kuus505886

Re: Diffri reguleerinine

Postitus Postitas atdoom »

karli kirjutas:Kuna teo laager on läbi, siis tuleks differ laiali kiskuda. Kas meie seast ka keegi diffrit reguleerib, nii et see hea jääks ? Uurisin OÜ Tõukurist, sealt öeldi reguleerimise hinnaks 250 EUR mis tundub kuidagi ulme :)
Sillaks siis G Chero 3,73
Teo kaugust regullidakse seibidega... ses mõttes, et kui sa laagrit päris molekulideks lasknud pole... ja tigu ning taldrikut vahetada pole plaanis, sel juhul teoreeriliselt jääb uute laagritega kaugus samaks. Ehk see kaugus, kui kaugele käbi taldrikul hambub. (Vahetada tuleb ka surveseib, mida ei tohi ülepingutada... usun, et sinu sillal on see ka)
Taldriku regull ei ole raketi teadus... võiks toimida ka vana setup..., kui ei mängid reguleerimi seibidega nii kaua, kui saab hea (hambumise loksu liiga kinni ei tohi keerata).

Jama on siis, kui omast arust oled lõpetanud ja saanud hea... AGA!
Värvi markeriga hambumist kontrollides... ei ole hambumine vana sissekulunud koha peal.
See tähendab, et pead alustama algusest;)
Leidma mooduse mõõtmiseks, kui palju on uus paigutus niheks sisse kulunud jäljega ning parandama selle probleemi lisades käbile selle vahe parandava seibi.

Olen aru saanud, et uus sisse kulumata käbi ja taldrikuga on hambumise dolerants suurem, kui paika kulunud vana koosluse mitte kattumisel... hakkab sild eelduste kohalt undama.

Minul on kogemus vaid oma autoga.
Kui sul on soe ruum, kus selle ümber vaikselt nokitseda, siis mina teeks sinu asemel ise:)
Kes on päeva otsa virk nagu mesilane ja tugev kui härg, lõhub tööd nagu hobune ja õhtuks on väsinud kui koer,
see peaks loomaarsti juurde minema - võib-olla on ta eesel

Chang Ying-Yue
Kasutaja avatar
urmas
unistus kahest 4-pakist kapoti all
Postitusi: 1917
Liitunud: E Jaan 01, 2007 4:04 pm
Asukoht: Kalamaja, Kilulinn... 5o59185

Re: Diffri reguleerinine

Postitus Postitas urmas »

Olemasolevate seibidega ei pruugi hakkama saada. Naela otsas võiks mõni asenduseks olla.
Ma andsin kellegile siit foorumist oma karbitäie kaasa. Kui sellel kellelgi meelde tuleb, andku märku. Kui mulle omale just ei meenu...
Minul pole kunagi lõpuni kannatust jätkunud nende danadega. :?
Snegurochka ex.
Authorities require that a person be gone 48 hours before they`re consodired missing (longer, if they drive a Jeep)
Uued tuuled....IF IT DOES NOT BREAK, IT'S TRIALJIMNY.
Kasutaja avatar
karli
Rock Crawler
Postitusi: 948
Liitunud: E Juul 17, 2006 2:20 pm
Asukoht: Läänemaa

Re: Diffri reguleerinine

Postitus Postitas karli »

Ise ma seda tegema ei hakkaks, kuna hetkel veel pole sooja garaazi.
Remondmehed keda mina tean, et taha seda tööd ette võtta, kuna kõhutunde ja mingi muu tunde pealt seda paika ei pidanud saama- väidetavalt.
Aga meeleldi ootan pakkumisi, kes selle asja võiks ära teha :)
Nii Saani mudimas
Kasutaja avatar
runn
Rock Crawler
Postitusi: 622
Liitunud: R Aug 18, 2006 8:48 pm
Asukoht: Maakera
Kontakt:

Re: Diffri reguleerinine

Postitus Postitas runn »

Kui sild on eraldi võin ära teha(100euri), kui auto all siis .... :smash
Aga 250 euri eest võib ka auto küljes teha.

Seibe on kogunenud juba ja kui ei olegi siis teen.

Kas sild Dana või Chrysler
Labidas ja Leatherman = Vepski finis. WILD RIDE OÜ. Mongoolias käidud. Kord aastas peab kirikus ka käima...
Veel elus Visa Hing. Start 2004a nr. 174.
4x4 karikasarja 1. koht TR-1 2012. 4x4 karikasarja 2.koht TR-1 2013
Autoga saab Tallinnast Kambodzasse. Tel 5114973
Kasutaja avatar
atdoom
True Off Roader!
Postitusi: 1052
Liitunud: K Veebr 01, 2006 5:03 pm
Asukoht: Viimsi 5kuus505886

Re: Diffri reguleerinine

Postitus Postitas atdoom »

runn kirjutas: Kas sild Dana või Chrysler
Sa ilmselt tead, aga ütlen igaks juhuks üle:)
Chrysleril taldriku timmimiseks pole seibe vaja... see seal on keeratavad "timmijad".
Kes on päeva otsa virk nagu mesilane ja tugev kui härg, lõhub tööd nagu hobune ja õhtuks on väsinud kui koer,
see peaks loomaarsti juurde minema - võib-olla on ta eesel

Chang Ying-Yue
Kasutaja avatar
runn
Rock Crawler
Postitusi: 622
Liitunud: R Aug 18, 2006 8:48 pm
Asukoht: Maakera
Kontakt:

Re: Diffri reguleerinine

Postitus Postitas runn »

Kuna jutt algab "teo laager läbi..." siis... :idea:

Mis tõenäoliselt vajab min. 2 laagrit ja simmerit. Aga kui teha endale siis on mõistlik ka vahetada diffri korpuse laagrid ka ära.
Kasutaja Nymmik-ule sai Grandile lähiajal mõlemad sillad tehtud.
Labidas ja Leatherman = Vepski finis. WILD RIDE OÜ. Mongoolias käidud. Kord aastas peab kirikus ka käima...
Veel elus Visa Hing. Start 2004a nr. 174.
4x4 karikasarja 1. koht TR-1 2012. 4x4 karikasarja 2.koht TR-1 2013
Autoga saab Tallinnast Kambodzasse. Tel 5114973
Kasutaja avatar
tarmo
I live off from the mud
Postitusi: 5137
Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Diffri reguleerinine

Postitus Postitas tarmo »

Selleks tööks soovitan veel Offroad Service Marekit. Palju difreid paika ajanud (ka minul) ja toimivad.
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Kasutaja avatar
atdoom
True Off Roader!
Postitusi: 1052
Liitunud: K Veebr 01, 2006 5:03 pm
Asukoht: Viimsi 5kuus505886

Re: Diffri reguleerinine

Postitus Postitas atdoom »

runn kirjutas: Mis tõenäoliselt vajab min. 2 laagrit ja simmerit. Aga kui teha endale siis on mõistlik ka vahetada diffri korpuse laagrid ka ära.
Õige tähelepanek:)
Ma ütleks, et tegelikult oleks mõistlik vahetada kõik laagrid ja simmerlingid ehk lisaks eelmanitule ka pooltelje laagrid ja simmerlingid. See ei ole nüüd ilgelt kallis... samas saab ühe vaevaga silla pikemaks ajaks korda.
Kes on päeva otsa virk nagu mesilane ja tugev kui härg, lõhub tööd nagu hobune ja õhtuks on väsinud kui koer,
see peaks loomaarsti juurde minema - võib-olla on ta eesel

Chang Ying-Yue
Vasta

Mine “Hooldus ja Remont”