KIIRE! GC 2.7 CRD õhk süsteemis
Moderaatorid: jr, vtl, Moderators
Re: KIIRE! GC 2.7 CRD õhk süsteemis
Nonii, nüüd sain siis kohati käima ta. Käib jälle heal juhul minuti või paar. Filtrist välja minev läbipaistev toru on nähtavalt õhku täis ning ei paista, et seda seal vähemaks jääks. Kui selle klapi töötava mootoriga lahti tõmban sureb kohe ära. Mis on imelik kui tegelt peaks käima jääma. Jälle üks kahtlusalune juures. Paagi vedasin 3/4 täis. Peaks ju küll olema.
Üritan proovida talle otse pudelist diislit toita.
Üritan proovida talle otse pudelist diislit toita.
Jeep GC 2.7CRD
58454535
58454535
Re: KIIRE! GC 2.7 CRD õhk süsteemis
Proovisin mitu korda seda õhutusjunni eemaldada käigu pealt. Iga kord sureb välja ja torust on näha, et küte vajub filtrisse tagasi. Lükkad punni ette hakkab vaikselt pumba suunas jälle liikuma.
Õudne...

Jeep GC 2.7CRD
58454535
58454535
Re: KIIRE! GC 2.7 CRD õhk süsteemis
Kas viga ei või mitte olla pihustis, 2.7 kulub pihusti tagasivool ära ja ei hoia enam survet. Prooviks võiksid vahetada välja kõik tagasivoolu voolikud, meeter uut voolikut maksab poes 2-3euri.
Re: KIIRE! GC 2.7 CRD õhk süsteemis
Tere! Mis nipiga neid veakoode näeb? Edu!
Grand Cherokee 2.7 crd
Re: KIIRE! GC 2.7 CRD õhk süsteemis
Veakoode näed nii et lükkad süüdet 3korda sisse-välja ja viimasel korral jätad sisse. Oli vist 3 või 4 korda.ashoot kirjutas:Tere! Mis nipiga neid veakoode näeb? Edu!
Olgu vahetan tagasivoolu voolikud ära. Homme saan proovida. Kes teab kust saab küttefiltri? Palju Silberis maksab?
Jeep GC 2.7CRD
58454535
58454535
Re: KIIRE! GC 2.7 CRD õhk süsteemis
Tagasivool oli korras. Pihusteid ei testind tagasivoolu mõttes. Eile võtsin uue filtri. Täna otsustasin, et kui juba siis täiega. Paak maha ja puhtaks. Uus küte, puhas paak ja uus filter. Siis saab selle välistada. Eks hiljem annan teada kuidas sellega läks.
Jeep GC 2.7CRD
58454535
58454535
Re: KIIRE! GC 2.7 CRD õhk süsteemis
Nonii, uus filter paigas. Täitsin ennem ära. Hetkel sain masina tööle. Üksikud mullid jooksevad torus, kuid masin käib. Siiski filtrit vahetades leidsin veel ühe võimaliku toru ja vooliku liite filtri sisselaske juures mis võis lekkida. Sinna oli pandud mingi lasteaia klamber. Tundus ikka väga õblu. Aru sain sest voolikut andis keerata toru otsas. Sinna sai uus klamber. Aga paagi maha võtmisega ikkagi vist jebisin tasemeanduri ära. Hetkel näitab veidi kummaliselt. Kallasin 20L paaki, kuid seier väga ei tõuse ja küttetuli põleb. Eks siis täna näeb kas jääb käima.
Jeep GC 2.7CRD
58454535
58454535
Re: KIIRE! GC 2.7 CRD õhk süsteemis
Nii. Tundub, et viimane update sellesse teemasse. Hetkel olen mõned sajad km -d läbi ajanud autoga ning kõik toimib. Uuesti õhku pole vahele kakkunud ning hommikul käivitub normaalselt. Kütteseieri sain ka tööle. Olin paagi peal oleva pistiku pooleldi lahti unustanud... polnud korralikult lukustunud. Igatahes suured tänud kõigile abi eest.
Jeep GC 2.7CRD
58454535
58454535
Re: KIIRE! GC 2.7 CRD õhk süsteemis
Jätkaks teemat.
Mul sarnane häda. Sai otsitud külmaga mittekäivitumise põhjust (eemaldasin kütusefiltri ja enne seda oleva tagasivooliklapi) ja peale seda ei tahtnud ka enam soojaga käima minna. Eelnevalt oli kontrollitud küünlaid ja pihusteid. Küünlad korras ja pihustite tagasivool ka korras sooja mootoriga.
Peale filtri ja klapi tagasipanekut siis ei läinud enam üldse käima. Lõpuks peale mitme aku tühjakslaskmist sai soojas garaažis uuesti käima, aga iga kord tahab hästi pikalt käivitamist, et ei teagi, kas saab enne aku otsa või masin käima.
Eelpool toodud õhu eemaldamise klappi mul ei ole või ei oska otsida. Mis vooliku küljes see olema peaks? Kas selle, mis tuleb pihustite pealevoolu toru tagant? Lisan ka pildi, mis mulle kapoti alt vastu vaatab.
Mis vooliku ots see ? olla võiks? Läheb ta kuskile mootori taha salongi poole. Lisaks on veel mingi kahtlane lahtine kontakt näha õli kontrollvarda all?
Tänud
Madis
Mul sarnane häda. Sai otsitud külmaga mittekäivitumise põhjust (eemaldasin kütusefiltri ja enne seda oleva tagasivooliklapi) ja peale seda ei tahtnud ka enam soojaga käima minna. Eelnevalt oli kontrollitud küünlaid ja pihusteid. Küünlad korras ja pihustite tagasivool ka korras sooja mootoriga.
Peale filtri ja klapi tagasipanekut siis ei läinud enam üldse käima. Lõpuks peale mitme aku tühjakslaskmist sai soojas garaažis uuesti käima, aga iga kord tahab hästi pikalt käivitamist, et ei teagi, kas saab enne aku otsa või masin käima.
Eelpool toodud õhu eemaldamise klappi mul ei ole või ei oska otsida. Mis vooliku küljes see olema peaks? Kas selle, mis tuleb pihustite pealevoolu toru tagant? Lisan ka pildi, mis mulle kapoti alt vastu vaatab.
Mis vooliku ots see ? olla võiks? Läheb ta kuskile mootori taha salongi poole. Lisaks on veel mingi kahtlane lahtine kontakt näha õli kontrollvarda all?
Tänud
Madis
- Manused
-
- kyttevoolikud2.jpg (205.11 KiB) Vaadatud 3872 korda
Re: KIIRE! GC 2.7 CRD õhk süsteemis
kuskohas sul see klapp on ja kuidas see välja näeb?
Enda omal ei ole mingit klappi, mõtlesin just, et peaks panema, kui sellist asja kusagil müüa oleks.
Enda omal ei ole mingit klappi, mõtlesin just, et peaks panema, kui sellist asja kusagil müüa oleks.
teex yhe zuicu
Re: KIIRE! GC 2.7 CRD õhk süsteemis
Küsimärgiga on käigukasti tuulutus. aga seda teist ei tea .
Jeep
Re: KIIRE! GC 2.7 CRD õhk süsteemis
See teine tundub, et on õige voolik aga ots on vahetatud. Aga kui seal on mingi klapp siis lase too lahti. Tuleb veits õhku välja kindlasti. Minul oli originaal seal. Sinna sain installida vooliku ja siis kakkusin kütte üles.
Jeep GC 2.7CRD
58454535
58454535
Re: KIIRE! GC 2.7 CRD õhk süsteemis
Klapp on mul enne filtrit. Pildil seda näha pole. Välja näeb nagu pikaks venitatud mutter ca 4...5 cm. Kust osta saab ei tea. Tuttav arvas, et veoautode varuosa müüjatelt küsida.Pomo kirjutas:kuskohas sul see klapp on ja kuidas see välja näeb?
Enda omal ei ole mingit klappi, mõtlesin just, et peaks panema, kui sellist asja kusagil müüa oleks.
Proovisin sellest õhku läbi puhuda. Suht vaevaliselt liikus. Seega kahtlistan seda veidi külmadega mittekäivitumise kohapealt.
-
- I live off from the mud
- Postitusi: 2483
- Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
- Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Re: KIIRE! GC 2.7 CRD õhk süsteemis
Küsimus Jeebi hingeelu tundjatele. Kas analoogselt MBga seiratakse käivitusüritusel anumasurve tõusu kiirust? Ning kui see eiole piisav, siis pihusteid ei avatagi?mdsmlv kirjutas:Jätkaks teemat.
Mul sarnane häda. Sai otsitud külmaga mittekäivitumise põhjust (eemaldasin kütusefiltri ja enne seda oleva tagasivooliklapi) ja peale seda ei tahtnud ka enam soojaga käima minna.
...
MB teeb oma CDImootoritel sellist totrust. Pilt on sama, kui õhuvaevustega süsteemi korral - kütuselõhna summutist ei tule, mootor ei käivitu. Aga starterit ka tagant ära ei võeta - keri või kärssamiseni.
Peamiseks süüdlaseks on MB puhul pihustite liigne tagasivool või kõrgsurvepumba (KSP) rike. Probleemi välistamiseks tuleks veenduda, et anumas surve on ja et auto ka seda teaks. Koduste vahenditega seda ei tee.
MB ja Jeep jagasid ju kunagi rõõmsalt tehnoloogiat, mille tõttu ka samad mured kummitavad.
Või on Jeep targem ja avab pihustid ka lävirõhust (milel väärtus on pelgalt keskkonnakaitselistel põhjustel selline) madalama anumarõhu korral?
Potsu, Krooks, GLK, Frontud ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
Re: KIIRE! GC 2.7 CRD õhk süsteemis
Nojah aga enne filtrit pole mõtet õhku välja lasta. Ikka enne pihusteid või kõrgsurve pumpa. Et saaks filtrist ja torudest õhutaskud kätte.mdsmlv kirjutas:Klapp on mul enne filtrit. Pildil seda näha pole. Välja näeb nagu pikaks venitatud mutter ca 4...5 cm. Kust osta saab ei tea. Tuttav arvas, et veoautode varuosa müüjatelt küsida.Pomo kirjutas:kuskohas sul see klapp on ja kuidas see välja näeb?
Enda omal ei ole mingit klappi, mõtlesin just, et peaks panema, kui sellist asja kusagil müüa oleks.
Proovisin sellest õhku läbi puhuda. Suht vaevaliselt liikus. Seega kahtlistan seda veidi külmadega mittekäivitumise kohapealt.
Jeep GC 2.7CRD
58454535
58454535