Kui kellegi autol veel ampermeeter peal, vagustage. Ise mäletan suuruseid 50A piirkonda, vahetult peale käivitamist. Akult akule võiks vool veel suurem olla. Kaabelduse pingelangule lootma jääda ka ei soovita, kadumaläinud pinge vabaneb soojusena ja soojuse talumisel on kaabeldusel üsna õhukesed piirid.v6sa kirjutas:Oled Sa oma väites kindel? Pingelangu tõttu ei ole pakiruumis asuvas sigaretisüütaja pesas enam pardapinge 14,x V, vaid vähem. Ja kui laetav aku jsut väga tühi ei ole, siis on ka selle klemmipinge miskine 12+ V. See paar volti pinete vahet ei tohiks suuta genereerida kuigi suurt voolu...totu kirjutas:Pooltühi, 80Ah, aku küsib kordades üle 8A.
...
Keskmine juhm akulaadija käib ju alguses mingi 15+V pealt enne, kui pinge hoidelaadimiseks maha võetakse...
Proovitud ja toimiv lahendus on 220V inverter ja akulaadija, esimene võiks ju autos niigi olla.