totu kirjutas:Landy kirjutas:totu kirjutas:Uue auto puhul arvesta, et maastikusõit võib garantii katkestada. Elus koerte ja surnud põtrade veoks, mõistliku kütusekuluga, võiks sobida Defender, pidev nelivedu ka olemas.
Arvet, inimene otsib endal linnamaasturit, mitte piinapinki!

Ega siis sellega võistlusoffroadi sõitama minda, et pilpad kohe taga ning aga see päris paberist auto ka pole.
Minul õnnestus garantii alla möllida asju, mida poleks uneski ette kujutanud. Dacial on see garantii osa üsna leebe ja paindlik ja enamik asju vahetati kobisemta ära.

No oli ju, teemalgataja poolt, jutuks, et 2 koera kaasas ja lisad ei ole tähtsad ja eks Defekaga saab ju linnas ka sõidetud- tähendab ongi linnamaastur.
Tegelikult ei sobi linnakatest vast ükski metsas käimiseks. Vastupidavusega nad ka eriti ei hiilga. Valdavalt asfalti neelates vast väga ei lagune aga sel juhul võiks mõni mugavus ju olla. Universaalne auto ooperis- ja jahil käimiseks võiks ehk G olla, e. juba autosoov ise on veidi vastuoluline ja milleski peab järgi andma aga tundub ikkagi pärismaastur sobivam olema. Nendest tuleks ökom ja mugavam valida. Kui naabrite arvamus primaarne ei ole ja veidi aega ringi vaadata, võib leida nt. väga korraliku D1, ülejäänud rahaga asi "viimase peale" korda teha ja üsna kaua ja muretult kulgeda. Kusjuures pidev nelivedu, üsna hea juhitavus ja mõistlik kütusekulu ka olemas (omast kogemusest, talvel 10, suvel alla 9). Tänaste hindadega saab 3000 rubla eest ca. 2000l kütust, mis katab 2l/100km lisakulu 100 000 km peale.
Igaljuhul jõudu valimisel!
PS. Saksa TÜV tabelite järgi 2006-2007avl (sulgudes koht 2008.- 2009. tabelis)autod:
4.-5. (15.) RAV4 (hea kolleegi kogemusest, alla 200 000 võib tagavedrustus ja 2massiline hooratas tuua märkimisväärseid väljaminekuid)
31.(47.) Suzuki GV
58.(53.) Honda CRV
80.-82.(97.) Nissan X-Trail
96.(118.) Kia Sorento
Kui siin pakutakse ikka n.ö mudamaastureid võin oma Pajero ka alles jätta.Hetkel nagunii on Silberautos remondis(kõrgsurvepuma tihendid ja veel paar asja)
Jah läbivus on hea kuna ka 32 toolised rehvi all.
Mull ei meeldi tema kohmakus.See ,et auto väljast paistab suur ei tähenda ,et see sõitjate jaoks sama tunduks.
Viimane kord sai proovitud uut Outlanderit mis mulle meeldi(kuid see läheb sõiduautoga vahetusse).
Kaks koera mahuvad iga auto tagumisele istmele ära.Iga metssiga annab igasse autosse pagassi ära mahutada (linnakatel kõigil käib tagumine pingirida alla).Mõnikord niidukit vedama ca 5-15 km max.Selleks et mitte niidukit kokku poakkuda lasen ka mitsu mõlemad tagarea kokku.
Talvel sõidab pideavlt 4 vedu sees kuna antud autol ei ole ESP ega ABS lisaks sai valitud valitud mudarehv mis talve mõistes libe.
Harva on läinud vaja kasutada sillalukke ning aeglustit.
Kui ikka näha ,et tee läbimatu siis nokkima ei lähe.Lõppenud on sellega ,et pidanud kutsuma traktori.
Maasturi ja normaalse linnaka vaheks pean järgmisi fakte.
Linnakal plussiks see ,et osadel saab kasutada esivedu ja siis muud sisse lülitada(ohutum kui tagavedu ja esisilla lülitamine,enda auto puhul talvel) +kergem, küttekulu tehase andmete järgi küll 2x vähem
maastur vastavad sillad lukud jne,mass juba suurem.kohmakam (minu mõistes) küttekulu ja vean niisama tühja õhku kaasas.
Seega kokkuvõtteks.Nii tihti jahil ei käi ,et keda kaasas vedada(lisaks ei näe mõtet miks ma peaks ostma auto kellegi teise kui enda järgi).Ei kola enam kevadel põldudel ,et traktorid peavad välja tõmbamas käima. Auto näeks pigem rohkem lund kui mudamülgast.
Hetkel endale silma jäänud Outlander ja X-trail vb ka Duster(uut autot 2011 ei tahaks hakata kohe täis shittama)
muud outlanderid ja x-trailid on jälle x kohast mille ajalugu kontrollida ei saa(km täpsust jne)