Arutelu: Siduriketta nuudi vahetus.
Moderaatorid: jr, Veiko, erik, Moderators
Arutelu: Siduriketta nuudi vahetus.
Mõtlesin,et äkki laiem üldsus oskab kaasa rääkida teemal kas keegi on teinud ,või teab kedagi kes on teinud, sellist asja,et vahetanud sidurikettal ära nuudi.
Piltlikult võiks välja näha see nii,et ilma leevendusvedrudeta väikese diameetriga sidurikettalt võetakse välja sisemine osa ja istutatakse leevendusvedrudega suurema diameetriga siduriketta sisse.
Üks mõte on neetida läbi vahetüki asjad omavahel kokku aga kui neetide raadiused peaaegu kattuvad muutuvad võimalused väiksemaks,kui mitte olematuks.Samas on see väga keeruline just nende leevendusvedrude pärast,kuna ruumiga on kohe kitsas.
Pidurimeister tõstis sellise jutu peale käed püsti ja ütles EI.
Täisneediga neetimist nemad ei tee ja see pidi üldse peaegu võimatu olema jne,jne. Ühesõnaga targemaks ei saanud.
Võimalik,et keegi teeb kettaid tellimuse peale aga ei osanud kuskilt otsida.
Piltlikult võiks välja näha see nii,et ilma leevendusvedrudeta väikese diameetriga sidurikettalt võetakse välja sisemine osa ja istutatakse leevendusvedrudega suurema diameetriga siduriketta sisse.
Üks mõte on neetida läbi vahetüki asjad omavahel kokku aga kui neetide raadiused peaaegu kattuvad muutuvad võimalused väiksemaks,kui mitte olematuks.Samas on see väga keeruline just nende leevendusvedrude pärast,kuna ruumiga on kohe kitsas.
Pidurimeister tõstis sellise jutu peale käed püsti ja ütles EI.
Täisneediga neetimist nemad ei tee ja see pidi üldse peaegu võimatu olema jne,jne. Ühesõnaga targemaks ei saanud.
Võimalik,et keegi teeb kettaid tellimuse peale aga ei osanud kuskilt otsida.
HM Racing Team
-
hents99
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 149
- Liitunud: E Jaan 26, 2004 3:25 pm
- Asukoht: Tartumaa
- Kontakt:
Re: Arutelu: Siduriketta nuudi vahetus.
Südamikke keevitatakse ringi ka. Tartumaal Elvas teeb sellist tööd näiteks Reinsalu tiim. Paljud nende tehtud autodest sõidavad ringikeevitatud ketastega. Üldjuhul küll 3-kettalised nagu modifitseeritud mootoritel ikka.
C126 ; W463 ; W201 ; W140
Elbe Engineering - Chip-tuning ja tarbesõidukite elektroonika
Amber Connect – nutikas turva- ja jälgimisteenus sõidukitele.
Elbe Engineering - Chip-tuning ja tarbesõidukite elektroonika
Amber Connect – nutikas turva- ja jälgimisteenus sõidukitele.
Re: Arutelu: Siduriketta nuudi vahetus.
Lihtsam ja ka odavam on õige sidurivõll teha(pikkemas perspektiivis).
Minu arvamus ja väike kogemus.
Oleneb muidugi palju Nm hakkab sealt läbi käima.
Siduriketta südamiku vahetus ei ole midagi rasket, need needid tuleb muidugi ise uued treida.
Natuke aega ja kannatust ning valmis ta ongi.
Minu arvamus ja väike kogemus.
Oleneb muidugi palju Nm hakkab sealt läbi käima.
Siduriketta südamiku vahetus ei ole midagi rasket, need needid tuleb muidugi ise uued treida.
Natuke aega ja kannatust ning valmis ta ongi.
Labidas ja Leatherman = Vepski finis. WILD RIDE OÜ. Mongoolias käidud. Kord aastas peab kirikus ka käima...
Veel elus Visa Hing. Start 2004a nr. 174.
4x4 karikasarja 1. koht TR-1 2012. 4x4 karikasarja 2.koht TR-1 2013
Autoga saab Tallinnast Kambodzasse. Tel 5114973
Veel elus Visa Hing. Start 2004a nr. 174.
4x4 karikasarja 1. koht TR-1 2012. 4x4 karikasarja 2.koht TR-1 2013
Autoga saab Tallinnast Kambodzasse. Tel 5114973
- LR90
- I live off from the mud
- Postitusi: 1563
- Liitunud: T Dets 28, 2004 1:55 pm
- Asukoht: Kunda taga metsas 5111459
Re: Arutelu: Siduriketta nuudi vahetus.
Ilma treimata-keevitamata Sa seda ei tee kuna jäiga ketta südamik
on väiksema läbimõõduga kui leevendusvedrudega kettal.
Neetide-neetimisega pole siin midagi pistmist.
on väiksema läbimõõduga kui leevendusvedrudega kettal.
Neetide-neetimisega pole siin midagi pistmist.
kui suureks saan, hakkan DEFENDERIKS
- Bytewize
- Rock Crawler
- Postitusi: 735
- Liitunud: L Apr 09, 2011 1:54 pm
- Asukoht: Harjumaa | Tel.5II8II4
Re: Arutelu: Siduriketta nuudi vahetus.
Mwahaha, ma eile keevitasin oma jeebil siduri leevendusvedrude osa kokku tuimalt, sõidab nagu muiste, isegi parem siduri tunnetus, miinuseks muidugi madalatel pööretel mõnus viba.
Tegin seda sellepärast, et ketas ise veel paks, aga vedrud ja nende pesad olid tõsiselt sodid.
Kui sa sellist kompromissi tegema oled nõus, siis võid ju leevendusvedrude osa minema visata ja ongi ruum olemas kokku kompunnimiseks.
Tsentri saab sellel ka enam vähem silma järgi paika panna, seal igast sümmeetrilisi auke küllalt, mille järgi mõõta, aga rõve häkk on ta ikka.
Tegin seda sellepärast, et ketas ise veel paks, aga vedrud ja nende pesad olid tõsiselt sodid.
Kui sa sellist kompromissi tegema oled nõus, siis võid ju leevendusvedrude osa minema visata ja ongi ruum olemas kokku kompunnimiseks.
Tsentri saab sellel ka enam vähem silma järgi paika panna, seal igast sümmeetrilisi auke küllalt, mille järgi mõõta, aga rõve häkk on ta ikka.
Aitan vintsi, tõste ja muu tjuuninguga. Teen lihtsamaid freesimistöid, treimistöid ja pisemat automaatikat-koosteseadmeid.
Hüdrovintsiga-paadiankruga-täislukkudega chero-põka. Turistis tiim paadiankur.
Hüdrovintsiga-paadiankruga-täislukkudega chero-põka. Turistis tiim paadiankur.
Re: Arutelu: Siduriketta nuudi vahetus.
Häbene nüüd natuke "silma järgi".Bytewize kirjutas:Mwahaha, ma eile keevitasin oma jeebil siduri leevendusvedrude osa kokku tuimalt, sõidab nagu muiste, isegi parem siduri tunnetus, miinuseks muidugi madalatel pööretel mõnus viba.
Tegin seda sellepärast, et ketas ise veel paks, aga vedrud ja nende pesad olid tõsiselt sodid.
Kui sa sellist kompromissi tegema oled nõus, siis võid ju leevendusvedrude osa minema visata ja ongi ruum olemas kokku kompunnimiseks.
Tsentri saab sellel ka enam vähem silma järgi paika panna, seal igast sümmeetrilisi auke küllalt, mille järgi mõõta, aga rõve häkk on ta ikka.
Tiimid Tegija ja Lada Eesti, metalli nii Eestist,kui lähi-välismaalt. Juhi parem käsi. Asja sees 2001. aastast.
Jumal tänatud ,et loodi autod ja autoelekter.
Müün ja paigaldan el. vintse.Tel;506 6268 : augustvoore@gmail.com
Jumal tänatud ,et loodi autod ja autoelekter.
Müün ja paigaldan el. vintse.Tel;506 6268 : augustvoore@gmail.com
- Bytewize
- Rock Crawler
- Postitusi: 735
- Liitunud: L Apr 09, 2011 1:54 pm
- Asukoht: Harjumaa | Tel.5II8II4
Re: Arutelu: Siduriketta nuudi vahetus.
Ütlesin ju, et rõve häkkTegija kirjutas:Häbene nüüd natuke "silma järgi".Bytewize kirjutas:Mwahaha, ma eile keevitasin oma jeebil siduri leevendusvedrude osa kokku tuimalt, sõidab nagu muiste, isegi parem siduri tunnetus, miinuseks muidugi madalatel pööretel mõnus viba.
Tegin seda sellepärast, et ketas ise veel paks, aga vedrud ja nende pesad olid tõsiselt sodid.
Kui sa sellist kompromissi tegema oled nõus, siis võid ju leevendusvedrude osa minema visata ja ongi ruum olemas kokku kompunnimiseks.
Tsentri saab sellel ka enam vähem silma järgi paika panna, seal igast sümmeetrilisi auke küllalt, mille järgi mõõta, aga rõve häkk on ta ikka.
Aitan vintsi, tõste ja muu tjuuninguga. Teen lihtsamaid freesimistöid, treimistöid ja pisemat automaatikat-koosteseadmeid.
Hüdrovintsiga-paadiankruga-täislukkudega chero-põka. Turistis tiim paadiankur.
Hüdrovintsiga-paadiankruga-täislukkudega chero-põka. Turistis tiim paadiankur.
Re: Arutelu: Siduriketta nuudi vahetus.
Oleks vist pidanud algul mainima,et "rõvedat häkki" ma ei tee.
Töökindlus on primaarne.
Tegelikult sai täna ca pool päeva tegeletud erinevate sidurite vaatamise/mõõtmise ja otsimisega (rääkigu siis veel,et tööaega ei osata kasutada
)
Tulemus on järgmine:tuleb võtta leevendusvedrudega ketta seest välja see nuudiosa,koos selle vedrusid suruva kettaga ,voolida selle ketta mõõt ja kuju sobivaks ja istutada lihtsalt teise ketta sisse.Kompoti saab panna kokku poltidega.Need poldid ei ole ka jõudu kandev osa.Hoiab lihtsalt pooli koos.
Valmis veel ei ole,aga peaks olema lihtsalt teostatav.Tsentreerimine ei tohiks olla ka tuumateadus.
Vaatame mis välja kukub.
Seniks võite aga edasi variante pakkuda.Äkki koorub miskit head.
Tegelikult sai täna ca pool päeva tegeletud erinevate sidurite vaatamise/mõõtmise ja otsimisega (rääkigu siis veel,et tööaega ei osata kasutada
Tulemus on järgmine:tuleb võtta leevendusvedrudega ketta seest välja see nuudiosa,koos selle vedrusid suruva kettaga ,voolida selle ketta mõõt ja kuju sobivaks ja istutada lihtsalt teise ketta sisse.Kompoti saab panna kokku poltidega.Need poldid ei ole ka jõudu kandev osa.Hoiab lihtsalt pooli koos.
Valmis veel ei ole,aga peaks olema lihtsalt teostatav.Tsentreerimine ei tohiks olla ka tuumateadus.
Vaatame mis välja kukub.
Seniks võite aga edasi variante pakkuda.Äkki koorub miskit head.
HM Racing Team
- tuningman
- I live off from the mud
- Postitusi: 2715
- Liitunud: E Dets 27, 2010 6:12 pm
- Asukoht: Saaremaa
Re: Arutelu: Siduriketta nuudi vahetus.
Pane siis mõni pilt ka lahendusest, kui asi valmis ja saladus ei ole. kangesti huvitaks, mis sa seal nikedradMovistar kirjutas:Oleks vist pidanud algul mainima,et "rõvedat häkki" ma ei tee.Töökindlus on primaarne.
Tegelikult sai täna ca pool päeva tegeletud erinevate sidurite vaatamise/mõõtmise ja otsimisega (rääkigu siis veel,et tööaega ei osata kasutada)
Tulemus on järgmine:tuleb võtta leevendusvedrudega ketta seest välja see nuudiosa,koos selle vedrusid suruva kettaga ,voolida selle ketta mõõt ja kuju sobivaks ja istutada lihtsalt teise ketta sisse.Kompoti saab panna kokku poltidega.Need poldid ei ole ka jõudu kandev osa.Hoiab lihtsalt pooli koos.
Valmis veel ei ole,aga peaks olema lihtsalt teostatav.Tsentreerimine ei tohiks olla ka tuumateadus.
Vaatame mis välja kukub.
Seniks võite aga edasi variante pakkuda.Äkki koorub miskit head.
Ingmar 56328868
Tooperi kasutatud varuosad.
Mad Toy 2016
Tooperi kasutatud varuosad.
Mad Toy 2016
Re: Arutelu: Siduriketta nuudi vahetus.
Movistar kirjutas:Mõtlesin,et äkki laiem üldsus oskab kaasa rääkida teemal kas keegi on teinud ,või teab kedagi kes on teinud, sellist asja,et vahetanud sidurikettal ära nuudi.
Piltlikult võiks välja näha see nii,et ilma leevendusvedrudeta väikese diameetriga sidurikettalt võetakse välja sisemine osa ja istutatakse leevendusvedrudega suurema diameetriga siduriketta sisse.
Üks mõte on neetida läbi vahetüki asjad omavahel kokku aga kui neetide raadiused peaaegu kattuvad muutuvad võimalused väiksemaks,kui mitte olematuks.Samas on see väga keeruline just nende leevendusvedrude pärast,kuna ruumiga on kohe kitsas.
Pidurimeister tõstis sellise jutu peale käed püsti ja ütles EI.
Täisneediga neetimist nemad ei tee ja see pidi üldse peaegu võimatu olema jne,jne. Ühesõnaga targemaks ei saanud.
Võimalik,et keegi teeb kettaid tellimuse peale aga ei osanud kuskilt otsida.
OT
Järgnev ei ole mingi irisemine ja norimine, vaid soovitus.
Nagu mina aru saan otsitakse lahendusi TR-3-e ehitamiseks ja selle tarvis on tehtud juba kolmas teema. Võiks olla ju ühe ja sama masina tehnilised lahendused ühe teema all. Endal pärast ka hea vaadata ühte teemat, mitte seitset(hetkel kolm, aga kindlasti tuleb juurde).
Joel 5116353
Audi A4 quattro, Audi A6 quattro
Audi A4 quattro, Audi A6 quattro
Re: Arutelu: Siduriketta nuudi vahetus.
Hea,et keegi kronoloogiat peab.
Ma ei ole ka öelnud,et kõik postitused ühte autot puudutavad.Tegelikult puudutavad nad hetkel erinevaid ja teemad ongi tehtud "aruteluks erinevate sõlmede" üle. Auto ehitamisest on veel vara rääkida aga jah,sa oled õieti aru saanud ja ma hakkan uut autot ehitama. Ei viska püssi põõsasse ja offroadist ei loobu .
Iseasi kas ma viitsin sellest teema teha ja kui ka viitsin,siis kui järjepidev olen ma fotografeerimises ja igapäevaste autoehituslikke juttude kirjutamises.Tahaks ennem muneda ja siis kaagutada,mitte vastupidi.
Aga eks elu näitab.Äkki seekord teen mingi teema ka.Seniks pead aga kronoloogiat edasi pidama ja nende infokildudega rahulduma .
Ma ei ole ka öelnud,et kõik postitused ühte autot puudutavad.Tegelikult puudutavad nad hetkel erinevaid ja teemad ongi tehtud "aruteluks erinevate sõlmede" üle. Auto ehitamisest on veel vara rääkida aga jah,sa oled õieti aru saanud ja ma hakkan uut autot ehitama. Ei viska püssi põõsasse ja offroadist ei loobu .
Iseasi kas ma viitsin sellest teema teha ja kui ka viitsin,siis kui järjepidev olen ma fotografeerimises ja igapäevaste autoehituslikke juttude kirjutamises.Tahaks ennem muneda ja siis kaagutada,mitte vastupidi.
Aga eks elu näitab.Äkki seekord teen mingi teema ka.Seniks pead aga kronoloogiat edasi pidama ja nende infokildudega rahulduma .
HM Racing Team
-
v6sa
- I live off from the mud
- Postitusi: 2483
- Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
- Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Re: Arutelu: Siduriketta nuudi vahetus.
Misasi seda pöördemomenti siis edasi kannab? Püha vaim?Movistar kirjutas: ...
ja istutada lihtsalt teise ketta sisse.Kompoti saab panna kokku poltidega.Need poldid ei ole ka jõudu kandev osa.
...
Või plaanid ikka suurema ketta poolikute vahele "südamikuketta" pista ja kogu kupatuse läbi neetida?
Potsu, Krooks, GLK, Frontud ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
Re: Arutelu: Siduriketta nuudi vahetus.
Sellise irooniaga esitatud küsimusele võiks samamoodi vastata.v6sa kirjutas:Misasi seda pöördemomenti siis edasi kannab? Püha vaim?Movistar kirjutas: ...
ja istutada lihtsalt teise ketta sisse.Kompoti saab panna kokku poltidega.Need poldid ei ole ka jõudu kandev osa.
...
Või plaanid ikka suurema ketta poolikute vahele "südamikuketta" pista ja kogu kupatuse läbi neetida?
Ma olen aja jooksul omandanud piisavad mehhaanikaalased teadmised ja saan aru mismoodi asjad töötavad.
Või arvad tõesti,et viis , 6 mm läbimõõduga (väikse raadiusega) neeti kannavad jõudu edasi ? Või äkki nõustud ,et jõud kantakse edasi läbi vedrude ja need 5 neeti hoiavad pooli koos ?
HM Racing Team
-
v6sa
- I live off from the mud
- Postitusi: 2483
- Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
- Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Re: Arutelu: Siduriketta nuudi vahetus.
Kas ma saan siit valest aru, et Sul on plaanis elimineerida leevendusvedrud? Ainus põhjus, miks seda teha tasub, on kogu kupatuse jäigaks tegemine. Milleks omakorda tuleb südamik ja ääris omavahel kuidagi kokku panna. Keevitus on ettearvamatu, polt/neet ei talu kah kuigi paljut. Hõõrdejõud oleks abiks, kuid siis peaks südamiku serv ulatuma hõõrdetsooni...Movistar kirjutas: ...
Piltlikult võiks välja näha see nii,et ilma leevendusvedrudeta väikese diameetriga sidurikettalt võetakse välja sisemine osa ja istutatakse leevendusvedrudega suurema diameetriga siduriketta sisse.
...
Neetide kohta käiv on õige - nende ülesanne on konstruktsiooni koos hoida. Pöördemomenti kannab üle hõõrdejõud ja tugireaktsioon (leevendusvedrude olemasolu korral).
Või plaanid südamiku panna toetuma leevendusvedrude akende äärtele, et südamiku plaat toetuks hõõrdkatete plaadi serva taha?
Väike iroonia oli sees küll...
Kui see oli kohatu, siis iroonia eest vabandan - vaevalt ma konkreetse siduriketta hingeelu väga lähedalt tunnen.
Potsu, Krooks, GLK, Frontud ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
Re: Arutelu: Siduriketta nuudi vahetus.
Natuke valesti selgitasin. Minu vigav6sa kirjutas:Kas ma saan siit valest aru, et Sul on plaanis elimineerida leevendusvedrud? Ainus põhjus, miks seda teha tasub, on kogu kupatuse jäigaks tegemine. Milleks omakorda tuleb südamik ja ääris omavahel kuidagi kokku panna. Keevitus on ettearvamatu, polt/neet ei talu kah kuigi paljut. Hõõrdejõud oleks abiks, kuid siis peaks südamiku serv ulatuma hõõrdetsooni...Movistar kirjutas: ...
Piltlikult võiks välja näha see nii,et ilma leevendusvedrudeta väikese diameetriga sidurikettalt võetakse välja sisemine osa ja istutatakse leevendusvedrudega suurema diameetriga siduriketta sisse.
...
Neetide kohta käiv on õige - nende ülesanne on konstruktsiooni koos hoida. Pöördemomenti kannab üle hõõrdejõud ja tugireaktsioon (leevendusvedrude olemasolu korral).
Või plaanid südamiku panna toetuma leevendusvedrude akende äärtele, et südamiku plaat toetuks hõõrdkatete plaadi serva taha?
Väike iroonia oli sees küll...![]()
Kui see oli kohatu, siis iroonia eest vabandan - vaevalt ma konkreetse siduriketta hingeelu väga lähedalt tunnen.
Põhimõtteliselt sai täna siduriketas lahti võetud ja plaan järgmine.
Teha uus" lill" koos nuudiga ühes tükis.Nuut siis uue sidurivõlli järgi.Ei tundu keeruline.Vana üles joonistada,uus nuut joonisele.Välja freesida,nuut sisse lõigata ja valmis.
Küsimus mis materjalist teha ?
Enda idee (kuna igasse asja nuuti ei lõigata) kasutada 42cr materjali.Seda ei saa keevitada aga seda polegi vaja.Tuleb üks monoliitne tükk.
On materjali suhtes paremaid ideid ?
HM Racing Team