seda rehvitest.com lehte uskuda ei saa. Vaatasin kord ühe rehvi andmeid põhjalikumalt, st et kõikide testijate arvamusi. Ja mis selgus: kokku oli 27 testi tulemused aga neist 25 täpselt ühesugused, ühe inimese kirjutet


Moderaator: Moderators
seda rehvitest.com lehte uskuda ei saa. Vaatasin kord ühe rehvi andmeid põhjalikumalt, st et kõikide testijate arvamusi. Ja mis selgus: kokku oli 27 testi tulemused aga neist 25 täpselt ühesugused, ühe inimese kirjutet
Peugeoti "pardikuut" igatahes eelmisel talvel aitamist ei vajanud. Sõitis nii lumes kui jääl ja peamiselt üsna kaugel tsivilisatsioonist.honkomees kirjutas: jää peal kindlasti hää (naelad ja tihe lamell), aga kuidas sügavas lumes edasi lükkab? Kas kitsas klotsivahe ei jää lund täis?
...
sõiduautorehvidest on mul ainult üks tosina aasta tagune Hankook lumes hästi toimetanud, kõik järgmised, nii Nokianid, Goodyearid kui vähemnimekad on mustri lund täis kaapinud ja sellega on sõit läbi. Ka kastikal allolnud Nokia hakkad ei ole lumes midagi väärt.v6sa kirjutas:... Peugeoti "pardikuut" igatahes eelmisel talvel aitamist ei vajanud. Sõitis nii lumes kui jääl ja peamiselt üsna kaugel tsivilisatsioonist.
Tõsi, Conti tahab natuke kiirust saada, et mustri tühjaks viskaks. Ehk sügavas lumes peab rehvi kaapima laskma ....
Mina kasutasin küll sellist viisi, et hooga nii kaugele kuni juba hakkas seisma jääma. Kraapima lasta ei tohi mingil juhul! Tagurpidi käigu pidi nii kiiresti sisse saama, et auto väike tagasivajumine ära kasutada. Oma jälgi pidi tagasi ja sama võte uuesti. Tõsi, kõva rammimine on, mõnikord saad ainult paar meetrid edasi või tuleb mitu korda jälgi triikida, et üldse mingit hoogu saaks. Labidat läks üllatavalt harva vaja. Jama oli rohkem siis kui vanad jälje põhjad juba kõrgeks said ja auto sealt ära vajus.honkomees kirjutas: P.S. Kui juba ratta lumes kaapima lased, siis pole edasi asja, kohe kõhuli kinni ... ikka tasa ja targu.
rammimisega ei tohi ära oodata seda hetke, kui auto juba enam edasi ei lähe, vaid natike enne tagurpidikäik sisse ja siis uuesti hooga, aga mitte metsiku hooga vaid sedapidi mõistlikult ... ja ikka viljakotid teemaksGC kirjutas:... Mina kasutasin küll sellist viisi, et hooga nii kaugele kuni juba hakkas seisma jääma. Kraapima lasta ei tohi mingil juhul! Tagurpidi käigu pidi nii kiiresti sisse saama, et auto väike tagasivajumine ära kasutada. Oma jälgi pidi tagasi ja sama võte uuesti. Tõsi, kõva rammimine on, mõnikord saad ainult paar meetrid edasi või tuleb mitu korda jälgi triikida, et üldse mingit hoogu saaks. ... Lume pärast jäid viljaämbrid küll harva viimata....
seda nõrga külje mure olen kuulnud ka teiste Cooperi grupi rehvide sh Discoverer M+S kohta. Kas selle võrra on ka rehv pehmem, vähemraputav sõidul?amevier kirjutas:Eespool kiideti Mastercraft Courser MSR rehvi.
Olid mul kastika all ja lumes sõitmiseks sobivad ülihästi, aga külje sain küll lihtsalt katki. Oksatüügastega pealegi, otsisin pärast tükk aega, aga mingit kõvemat ora seal polnud.
Sebisid endale testivõitjad . Sain ka sellised soodsalt.Pomo kirjutas:Sai need rebitud. http://www.conti.ee/ContiIceContactBD.html
Kuidas õigustavad, eks aeg näita.
Kui ma mõni kuu tagasi omale Cooper STT´d alla kruttisin, siis töökojas räägiti, et nad olid just ühed säärased korralikud rehvid minema visanud, kuna rehvi küljed olid peale mõningast kasutamist lõhki pragunenud.honkomees kirjutas: seda nõrga külje mure olen kuulnud ka teiste Cooperi grupi rehvide sh Discoverer M+S kohta. Kas selle võrra on ka rehv pehmem, vähemraputav sõidul?
Õige märkus, kuid ei pea sajaprotsendiliselt paika.honkomees kirjutas: ...
P.S. Kui juba ratta lumes kaapima lased, siis pole edasi asja, kohe kõhuli kinni ... ikka tasa ja targu.
Nõrgast rehviküljest polnud siiamaani aimugi, möödunud talvel sai ronitud ka mööda lanki kändude vahel harvesteri juurde. Praegu mudas liigutavad autut päris edukalt, kui just silla peale kinni ei jää. Ainuke häda on see, et pisut gaasi vajutades lendab pori suurte tükkidena mõlemalt poolt üle auto katuselehonkomees kirjutas:seda nõrga külje mure olen kuulnud ka teiste Cooperi grupi rehvide sh Discoverer M+S kohta. Kas selle võrra on ka rehv pehmem, vähemraputav sõidul?amevier kirjutas:Eespool kiideti Mastercraft Courser MSR rehvi.
Olid mul kastika all ja lumes sõitmiseks sobivad ülihästi, aga külje sain küll lihtsalt katki. Oksatüügastega pealegi, otsisin pärast tükk aega, aga mingit kõvemat ora seal polnud.
aja veel leiaks aga kes väljatõmbaja otsib??? meid mõlemat tuleb siis sikutadaüllar003 kirjutas:...Honkomees, lähme teeme mõni õhtu väikese tiiru kuskil metsas ja heinamaal ning vaatame, kes kaugemale jõuabKas Sa oma mudakatega või mina MSR-iga