seda rehvitest.com lehte uskuda ei saa. Vaatasin kord ühe rehvi andmeid põhjalikumalt, st et kõikide testijate arvamusi. Ja mis selgus: kokku oli 27 testi tulemused aga neist 25 täpselt ühesugused, ühe inimese kirjutet
Talverehvid lumme ja jääle
Moderaator: Moderators
-
honkomees
- True Off Roader!
- Postitusi: 1292
- Liitunud: P Juul 05, 2009 4:57 pm
- Asukoht: Metsaelajate keskel Haanjamaa serval
Re: Talverehvid lumme ja jääle
Huvitav, et jalakäijatega libedaga toimunud õnnetustes on praktiliselt alati süüdi libedad kõnniteed ja hooletud kinnistuomanikud, aga autojuhtide teelt väljasõitude puhul on tegu "ilmastiku ja teeoludele mittevastava kiirusega"
Re: Talverehvid lumme ja jääle
ma pean selleaastast eutolehe oma silmas.
Algul vaatasin ka Michelini poole, aga siis loobusin
Algul vaatasin ka Michelini poole, aga siis loobusin
teex yhe zuicu
-
v6sa
- I live off from the mud
- Postitusi: 2483
- Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
- Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Re: Talverehvid lumme ja jääle
Peugeoti "pardikuut" igatahes eelmisel talvel aitamist ei vajanud. Sõitis nii lumes kui jääl ja peamiselt üsna kaugel tsivilisatsioonist.honkomees kirjutas: jää peal kindlasti hää (naelad ja tihe lamell), aga kuidas sügavas lumes edasi lükkab? Kas kitsas klotsivahe ei jää lund täis?
...
Tõsi, Conti tahab natuke kiirust saada, et mustri tühjaks viskaks. Ehk sügavas lumes peab rehvi kaapima laskma. Kui ESP seda ei võimalda, siis võib küll pahasti minna.
Mulle ei meeldi nende müra asfaldil - kuidagi kime. Tõsi, eks pardikuut ole paras trumm kah.
Potsu, Krooks, GLK, Frontud ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
-
honkomees
- True Off Roader!
- Postitusi: 1292
- Liitunud: P Juul 05, 2009 4:57 pm
- Asukoht: Metsaelajate keskel Haanjamaa serval
Re: Talverehvid lumme ja jääle
sõiduautorehvidest on mul ainult üks tosina aasta tagune Hankook lumes hästi toimetanud, kõik järgmised, nii Nokianid, Goodyearid kui vähemnimekad on mustri lund täis kaapinud ja sellega on sõit läbi. Ka kastikal allolnud Nokia hakkad ei ole lumes midagi väärt.v6sa kirjutas:... Peugeoti "pardikuut" igatahes eelmisel talvel aitamist ei vajanud. Sõitis nii lumes kui jääl ja peamiselt üsna kaugel tsivilisatsioonist.
Tõsi, Conti tahab natuke kiirust saada, et mustri tühjaks viskaks. Ehk sügavas lumes peab rehvi kaapima laskma ....
P.S. Kui juba ratta lumes kaapima lased, siis pole edasi asja, kohe kõhuli kinni ... ikka tasa ja targu.
Huvitav, et jalakäijatega libedaga toimunud õnnetustes on praktiliselt alati süüdi libedad kõnniteed ja hooletud kinnistuomanikud, aga autojuhtide teelt väljasõitude puhul on tegu "ilmastiku ja teeoludele mittevastava kiirusega"
Re: Talverehvid lumme ja jääle
Mina kasutasin küll sellist viisi, et hooga nii kaugele kuni juba hakkas seisma jääma. Kraapima lasta ei tohi mingil juhul! Tagurpidi käigu pidi nii kiiresti sisse saama, et auto väike tagasivajumine ära kasutada. Oma jälgi pidi tagasi ja sama võte uuesti. Tõsi, kõva rammimine on, mõnikord saad ainult paar meetrid edasi või tuleb mitu korda jälgi triikida, et üldse mingit hoogu saaks. Labidat läks üllatavalt harva vaja. Jama oli rohkem siis kui vanad jälje põhjad juba kõrgeks said ja auto sealt ära vajus.honkomees kirjutas: P.S. Kui juba ratta lumes kaapima lased, siis pole edasi asja, kohe kõhuli kinni ... ikka tasa ja targu.
Lume pärast jäid viljaämbrid küll harva viimata... ja rehvideks juba mainitud Falkeni lamell.
gaz fs 1
-
honkomees
- True Off Roader!
- Postitusi: 1292
- Liitunud: P Juul 05, 2009 4:57 pm
- Asukoht: Metsaelajate keskel Haanjamaa serval
Re: Talverehvid lumme ja jääle
rammimisega ei tohi ära oodata seda hetke, kui auto juba enam edasi ei lähe, vaid natike enne tagurpidikäik sisse ja siis uuesti hooga, aga mitte metsiku hooga vaid sedapidi mõistlikult ... ja ikka viljakotid teemaksGC kirjutas:... Mina kasutasin küll sellist viisi, et hooga nii kaugele kuni juba hakkas seisma jääma. Kraapima lasta ei tohi mingil juhul! Tagurpidi käigu pidi nii kiiresti sisse saama, et auto väike tagasivajumine ära kasutada. Oma jälgi pidi tagasi ja sama võte uuesti. Tõsi, kõva rammimine on, mõnikord saad ainult paar meetrid edasi või tuleb mitu korda jälgi triikida, et üldse mingit hoogu saaks. ... Lume pärast jäid viljaämbrid küll harva viimata....
Huvitav, et jalakäijatega libedaga toimunud õnnetustes on praktiliselt alati süüdi libedad kõnniteed ja hooletud kinnistuomanikud, aga autojuhtide teelt väljasõitude puhul on tegu "ilmastiku ja teeoludele mittevastava kiirusega"
Re: Talverehvid lumme ja jääle
Hea et on valikut rehviturul. Üks kümps aastat tagasi oli asi suht kehva aga sai ka ronitud maal lumes peris korralikult et väratini saada. Ära pusisin ikka. Arvan et kui rehv mahub esi 10ne sisse ära siis on väga proo.
Veab ja peab piisavalt maasturi all küll.
Tengelpung ja vajadused panevad kesktee paika.
Lgp.
Veab ja peab piisavalt maasturi all küll.
Tengelpung ja vajadused panevad kesktee paika.
Lgp.
Kui elus ei vea, siis 4x4 iks veab!
+47 40726287
+47 40726287
- amevier
- I live off from the mud
- Postitusi: 1602
- Liitunud: N Jaan 25, 2007 10:58 am
- Asukoht: Narva-Jõesuu
Re: Talverehvid lumme ja jääle
Eespool kiideti Mastercraft Courser MSR rehvi.
Olid mul kastika all ja lumes sõitmiseks sobivad ülihästi, aga külje sain küll lihtsalt katki. Oksatüügastega pealegi, otsisin pärast tükk aega, aga mingit kõvemat ora seal polnud.
Olid mul kastika all ja lumes sõitmiseks sobivad ülihästi, aga külje sain küll lihtsalt katki. Oksatüügastega pealegi, otsisin pärast tükk aega, aga mingit kõvemat ora seal polnud.
Land Cruiser KZJ73 - ledbar, turbokell ja punased sillad.
Re: Talverehvid lumme ja jääle
teex yhe zuicu
-
honkomees
- True Off Roader!
- Postitusi: 1292
- Liitunud: P Juul 05, 2009 4:57 pm
- Asukoht: Metsaelajate keskel Haanjamaa serval
Re: Talverehvid lumme ja jääle
seda nõrga külje mure olen kuulnud ka teiste Cooperi grupi rehvide sh Discoverer M+S kohta. Kas selle võrra on ka rehv pehmem, vähemraputav sõidul?amevier kirjutas:Eespool kiideti Mastercraft Courser MSR rehvi.
Olid mul kastika all ja lumes sõitmiseks sobivad ülihästi, aga külje sain küll lihtsalt katki. Oksatüügastega pealegi, otsisin pärast tükk aega, aga mingit kõvemat ora seal polnud.
Huvitav, et jalakäijatega libedaga toimunud õnnetustes on praktiliselt alati süüdi libedad kõnniteed ja hooletud kinnistuomanikud, aga autojuhtide teelt väljasõitude puhul on tegu "ilmastiku ja teeoludele mittevastava kiirusega"
Re: Talverehvid lumme ja jääle
Sebisid endale testivõitjad . Sain ka sellised soodsalt.Pomo kirjutas:Sai need rebitud. http://www.conti.ee/ContiIceContactBD.html
Kuidas õigustavad, eks aeg näita.
Sedaanil olid mul samad aga lamellid . Väga proo rehv.
Kui elus ei vea, siis 4x4 iks veab!
+47 40726287
+47 40726287
Re: Talverehvid lumme ja jääle
Kui ma mõni kuu tagasi omale Cooper STT´d alla kruttisin, siis töökojas räägiti, et nad olid just ühed säärased korralikud rehvid minema visanud, kuna rehvi küljed olid peale mõningast kasutamist lõhki pragunenud.honkomees kirjutas: seda nõrga külje mure olen kuulnud ka teiste Cooperi grupi rehvide sh Discoverer M+S kohta. Kas selle võrra on ka rehv pehmem, vähemraputav sõidul?
Saab siis näha kaua mul vastu peavad. Ma veidi kahtlen selles, et normaalsel kasutamisel need lõhki lähevad iseenesest.
Talveks panen nüüd kolmanda jooksu naelutatud Cooper M+S alla. Esimene jooks kulus ära, mingeid kõrvalekaldeid ei olnud. Teise jooksuga sain sõita ühe talve, kahjuks vastastati need ära hiljuti.
-
v6sa
- I live off from the mud
- Postitusi: 2483
- Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
- Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Re: Talverehvid lumme ja jääle
Õige märkus, kuid ei pea sajaprotsendiliselt paika.honkomees kirjutas: ...
P.S. Kui juba ratta lumes kaapima lased, siis pole edasi asja, kohe kõhuli kinni ... ikka tasa ja targu.
Lumest/porist keerab end aeglasel pöörlemisel tühjaks vaid V-kujuline harv muster. Mis aga jääl ei pea. Sestap ei suuda ükski hea maanteerehv end lumes veeredes puhtana hoida. Need omadused on teineteist taandavad.
Sisse kaapimine on niikuinii kasutaja lollus. Rehvi nühamisega vedamine on erinev asi. Neid kahte ei saa üheks pidada...
Potsu, Krooks, GLK, Frontud ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
Re: Talverehvid lumme ja jääle
Nõrgast rehviküljest polnud siiamaani aimugi, möödunud talvel sai ronitud ka mööda lanki kändude vahel harvesteri juurde. Praegu mudas liigutavad autut päris edukalt, kui just silla peale kinni ei jää. Ainuke häda on see, et pisut gaasi vajutades lendab pori suurte tükkidena mõlemalt poolt üle auto katuselehonkomees kirjutas:seda nõrga külje mure olen kuulnud ka teiste Cooperi grupi rehvide sh Discoverer M+S kohta. Kas selle võrra on ka rehv pehmem, vähemraputav sõidul?amevier kirjutas:Eespool kiideti Mastercraft Courser MSR rehvi.
Olid mul kastika all ja lumes sõitmiseks sobivad ülihästi, aga külje sain küll lihtsalt katki. Oksatüügastega pealegi, otsisin pärast tükk aega, aga mingit kõvemat ora seal polnud.
Honkomees, lähme teeme mõni õhtu väikese tiiru kuskil metsas ja heinamaal ning vaatame, kes kaugemale jõuab
-
honkomees
- True Off Roader!
- Postitusi: 1292
- Liitunud: P Juul 05, 2009 4:57 pm
- Asukoht: Metsaelajate keskel Haanjamaa serval
Re: Talverehvid lumme ja jääle
aja veel leiaks aga kes väljatõmbaja otsib??? meid mõlemat tuleb siis sikutadaüllar003 kirjutas:...Honkomees, lähme teeme mõni õhtu väikese tiiru kuskil metsas ja heinamaal ning vaatame, kes kaugemale jõuabKas Sa oma mudakatega või mina MSR-iga
Huvitav, et jalakäijatega libedaga toimunud õnnetustes on praktiliselt alati süüdi libedad kõnniteed ja hooletud kinnistuomanikud, aga autojuhtide teelt väljasõitude puhul on tegu "ilmastiku ja teeoludele mittevastava kiirusega"
