Tahan osta maasturi laadse eluka aga?
Moderaator: Moderators
Re: Tahan osta maasturi laadse eluka aga?
tänud raulex, ma ise vaatasin ka mõnda isendit juba ja ikka 2000+, alla selle väga ei tahagi. Aga üks sõber rääkis et need terranod pidavat parajad kitset maanteel olema, et siis kuida tal need sõiduomadused reaalselt on?
Re: Tahan osta maasturi laadse eluka aga?
Pead ikka ise proovima,sõiduomadusi on raske foorumis kirjeldada.
Mina olen oma autoga läbinud 200 tuhat km,midagi väga hullu küll ei ole,sõiduauto omadusi ei maksa muidugi oodata.
Minu omal olid stabikad kah veel minema visatud,no kurvis ikka kaldus omajagu,aga sellega harjus kiiresti.
Kõige harjumatum asi uue kasutaja jaoks võib olla lülitatav nelikvedu,see vajab talvel libedaga natuke harjutamist.
Mina olen oma autoga läbinud 200 tuhat km,midagi väga hullu küll ei ole,sõiduauto omadusi ei maksa muidugi oodata.
Minu omal olid stabikad kah veel minema visatud,no kurvis ikka kaldus omajagu,aga sellega harjus kiiresti.
Kõige harjumatum asi uue kasutaja jaoks võib olla lülitatav nelikvedu,see vajab talvel libedaga natuke harjutamist.
Re: Tahan osta maasturi laadse eluka aga?
eks ta olegi nii et oma pe**e on kuningas, aga nüüd tekkis veel variandi juurde jeep grand cherokee, 2.7 disla aastaks 2000+, kas kuuleb ka midagi huvitavat nende kohta? kriitilised/minevad kohad jne?
Re: Tahan osta maasturi laadse eluka aga?
Jahilkäimaks siis lühike Terrano2 2,4B. Kütusekulu maanteel ca 11,5. Olen ka näinud korralikult roostes keresid, minu oma aga suht sile, paaris kohas ainult natuke uss söönud. All ei ole ka midagi hullu.
Sõiduauto mugavusi tal päris pole. Kui vedrustus tõstetud, siis hüppab päris korralikult. Kui taga paarsada kilo koormat siis muutub pehmeks
Lühikese kerega manööverdusvõime päris hea, keerab kitsal metsasihil ka ringi.
Minu vajadused katab ilusti ära.
Sõiduauto mugavusi tal päris pole. Kui vedrustus tõstetud, siis hüppab päris korralikult. Kui taga paarsada kilo koormat siis muutub pehmeks

Lühikese kerega manööverdusvõime päris hea, keerab kitsal metsasihil ka ringi.
Minu vajadused katab ilusti ära.
Terrano II 2.4 '94
☛ Meie tegemised ja toimetused ☚
☛ Meie tegemised ja toimetused ☚
Re: Tahan osta maasturi laadse eluka aga?
http://www.auto24.ee/used/1009867 see siis esimene terrano mis silma hakkas kohe netis ja jeepidest kargas ette kohe selline http://www.auto24.ee/used/1152931
Ise oletan et jeep on sõidupoolest mugavam ja kuuldavasti pidid need 2.7 mootorit ka jeepil paremad olema.
Esialgu jahil käimiseks autot pole vaja kuna puudub relv ja luba, olemas ainult mõned padrunid
Ja jäi üks olulisemaid asju küsimata, et kuida ntx antud isendid talvel suure külmaga käivituvad ka?
Ise oletan et jeep on sõidupoolest mugavam ja kuuldavasti pidid need 2.7 mootorit ka jeepil paremad olema.
Esialgu jahil käimiseks autot pole vaja kuna puudub relv ja luba, olemas ainult mõned padrunid

Ja jäi üks olulisemaid asju küsimata, et kuida ntx antud isendid talvel suure külmaga käivituvad ka?
- TiitR
- I live off from the mud
- Postitusi: 5765
- Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa
Re: Tahan osta maasturi laadse eluka aga?
Huvitav, kuidas sa padruneid ilma relvaluba omamata soetada/omada saad?tjom kirjutas:http://www.auto24.ee/used/1009867 see siis esimene terrano mis silma hakkas kohe netis ja jeepidest kargas ette kohe selline http://www.auto24.ee/used/1152931
Ise oletan et jeep on sõidupoolest mugavam ja kuuldavasti pidid need 2.7 mootorit ka jeepil paremad olema.
Esialgu jahil käimiseks autot pole vaja kuna puudub relv ja luba, olemas ainult mõned padrunid
Ja jäi üks olulisemaid asju küsimata, et kuida ntx antud isendid talvel suure külmaga käivituvad ka?


Re: Tahan osta maasturi laadse eluka aga?
see jutt on täiesti õige ja seda ma olen ka ise arvestanud, et maksimum piir on nagu 6000, oleks ka võimalik vast ivake rohkem saada, aga ei taha elulõpuni ka laenuandja orjaks jääda
ses suhtes eelkõige huvitabki vastupidav masin, mida ei peaks kohe remontima hakata, vaid saaks aastakese paar kulgeda mure vabalt.
ja nagu jeepide kohta lugesin siit, siis paistis neil olevat külma ilmaga käivitamise probleem paljudel....
nii ja padrunite koha pealt, et need veel pärit vene aja lõpust/eesti aja algusest kui isal jahikas oli

ja nagu jeepide kohta lugesin siit, siis paistis neil olevat külma ilmaga käivitamise probleem paljudel....
nii ja padrunite koha pealt, et need veel pärit vene aja lõpust/eesti aja algusest kui isal jahikas oli

Re: Tahan osta maasturi laadse eluka aga?
Terrano kohta 2,7 TDI kohta siis:
Nagu kõik selle perekonna Nissani diislid alates 2,2 d 1958 kuni 2,7 d 2005 lähevad nad talvel alati käima, kui täiesti läbi pole aetud.
Kõk selle tüübi mootorid käivituvad talvel nn. "poolest pöördest" või "võtme nägemisest".
Õli peab ainult talveks sobilik olema ja eelsüüteküünlad korras,aku(d) ka enam-vähem.Kahe akuga mudel käivitub edukalt ka selliste akudega,mis teiste autode peal enam ei toimi.
Sama ka mootori vastupidavusega,kõigil selle perekonna mootoritel on eluaegne terashammasratastega ülekanne kõrgsurvepumbale ja nukkvõllile.Plokikaas on malmist,mõned korrad keemist elab edukalt üle.
Kütuse suhtes vähenõudlik,sõidab ka alternatiivkütusega.Kõik muu on ka selle mootori juures primitiivne,robustne ja töökindel,põhiosas näevad 1958 2,2 D ja 2005 2,7TDI samasugused välja.
Vanusest ja kulumisest tingitud vigu muidugi esineb(veepump,sidur,starteri pendiks,õhukululugeja jms),aga mina ei oska nimetada tüüpvigu peale 1997-99 kõrgsurvepumba juhtelektroonika.
Pikk mudel on tehaseseades üsna pehme vedrustusega,vedrustuse tõstmine, stabilisaatori eemaldamine ja karvasem rehv teevad sõidu pisut ebamugavamaks,samas tõstes oluliselt maastikuvõimekust.
Nagu kõik selle perekonna Nissani diislid alates 2,2 d 1958 kuni 2,7 d 2005 lähevad nad talvel alati käima, kui täiesti läbi pole aetud.
Kõk selle tüübi mootorid käivituvad talvel nn. "poolest pöördest" või "võtme nägemisest".
Õli peab ainult talveks sobilik olema ja eelsüüteküünlad korras,aku(d) ka enam-vähem.Kahe akuga mudel käivitub edukalt ka selliste akudega,mis teiste autode peal enam ei toimi.
Sama ka mootori vastupidavusega,kõigil selle perekonna mootoritel on eluaegne terashammasratastega ülekanne kõrgsurvepumbale ja nukkvõllile.Plokikaas on malmist,mõned korrad keemist elab edukalt üle.
Kütuse suhtes vähenõudlik,sõidab ka alternatiivkütusega.Kõik muu on ka selle mootori juures primitiivne,robustne ja töökindel,põhiosas näevad 1958 2,2 D ja 2005 2,7TDI samasugused välja.
Vanusest ja kulumisest tingitud vigu muidugi esineb(veepump,sidur,starteri pendiks,õhukululugeja jms),aga mina ei oska nimetada tüüpvigu peale 1997-99 kõrgsurvepumba juhtelektroonika.
Pikk mudel on tehaseseades üsna pehme vedrustusega,vedrustuse tõstmine, stabilisaatori eemaldamine ja karvasem rehv teevad sõidu pisut ebamugavamaks,samas tõstes oluliselt maastikuvõimekust.
Re: Tahan osta maasturi laadse eluka aga?
jällegi tänud raulex, tundub et esialgu hakkab valik sinna terrano poole kiskuma, lollikindlus ongi just see mis ma masinalt soovin 

Re: Tahan osta maasturi laadse eluka aga?
Tekkis nüüd väike mure, kas siin on kedagi kes kuressaarest pärit ja oleks väikse õlle eest nõus paar autot seal üle vaatama? 

Re: Tahan osta maasturi laadse eluka aga?
Ka minu hääle saab Terrano. Aga ainus asi on rooste... Kui masina liisingusse võtad, siis kindlasti otsi netist neid asutusi, mis tegelevad autode korrosiooni tõrjega. Viid firmasse, paari päeva pärast saad masina tagasi, maksad küll natuke raha, aga see-eest on sul auto pisut paremini müüdavam hiljem. Ja kui masinat vaatad, siis kindlasti kontrolli uksi (eriti sisemisi ääri) ning tagaluuki. Roosteussi ära kindlasti osta! Ja alati TINGI!!! Ennegi ostetud 3000 + masinaid alla 2000 euro. Ühesõnaga, väldi roostet!
Re: Tahan osta maasturi laadse eluka aga?
tänud järjekorde soovituse eest, mul nüüd mõned masinad sihikul ja eks sis näeb kuidas asjad kulgevad
aga hetkel tänud kõigile kes asjakohast infot ikka jagada raatsisid 


Re: Tahan osta maasturi laadse eluka aga?
Kui valida Grand Chero või Terrano vahel, siis soovitan kindlasti Terrano! Jeep võib ju mugav pehme ja edev olla, kuid koostekvaliteedis jaapanlast ameerikasega võrrelda ei anna. Terrano kahjuks räägib peamiselt rooste!!! Raam ja tehnika kestavad väga hästi, vedrustus võibolla rabistab pisut rohkem kui mugavamal sõiduautol või Grand Cherol, kuid minu meelest teelpüsivus on parem ja kõikumine väiksem kui nt vanakooli Cherodel, kuigi Terrano tundub kitsam. Samas on ta siiski ruumikam, kõrgem, tagaistujatel normaalne istumisasend ja piisavalt ruumi. Ise sõidan teist aastat 96 aasta Terranoga, mille välimuses just esiosa on kole, kuid uuemal facelift'il on see oluliselt parem. Veel võiks Terrano kasuks välja tuua tema manööverdusvõime (hea pöörderaadius), seda isegi pika kerega variandil, paljudel maasturitel esirattad ei pööra just palju ja see annab parklates hästi tunda. Terrano diiselmootoriga paraku kogemus puudub, endal on 2,4 bens 91kw ja ka see on olnud täiesti probleemivaba mootor, just sai ülevaatusel kiita ka, maanteekulu kiirustel 90-95km/h 10L, linn 14-20L (20L linnas sain talvel kõige pakasemal perioodil igapäevaselt 2km otsasid sõites - ainult külma mootoriga). Raske haagise vedamiseks jääb see mootor muidugi nõrgaks.