2.5TDI 73kw, läbisõit 173k kellal, suhteliselt reaalne isegi.
Olen antud isendi värske omanik ning suurem ravikuur kohe tegemisel, siit tulenevalt on hunnik erinevaid küsimusi ka tekkinud.
1) Kas hammasrihmade vahetusega (need kaks mis kaane all asuvad) tasub vahetada kohe ka veepump?
2) Kas hammasrihmade vahetuseks peab kogu esiosa lahti kiskuma, st metall eest minema ning radikad maha?
3) Kas autol peabki olema kokku 4 radikat? Intercooleri radikas, keskel ees kaks suurt sarnast radikat ning kõige ees väike lisaradikas? Ei ole veel põhjalikult uurinud, kui keegi kindlasti puusalt paneb mis milleks seal on ja miks selline lahendus. On ikka originaalis ka sedasi?
4) Paaril korral ei ole auto normaalselt käivitunud. Starteri võtab taha, aga käib tühja. Väntvõllini see nali igatahes ei jõua. Süüde välja, uuesti sisse ning poolest pöördest tööle. Seda juhtub harva, siiamaani paari päeva jooksul vist 2 korda. Sealjuures palju käivitamist.
Milles mure on? Starteri pendiks või solenoid? Kiikasin kapoti alla ning starter ei tundu väga lihtsalt välja just tulevat ilma suurema lammutamiseta?
5) Vahetusse lähevad kindlasti tugivarda esimesed puksid. Auto all kangutades hakkasin kahtlustama ka teisi. Mõned pildid allpool.
6) Käega ei loksuta, aga kas selline olek on normaalne? Teine pool samasugune kusjuures.

7) See peaks küll vahetusse minema?



9) Selline jebenn on auto all enne summuti pütti. Eeldan, et kuna välismaalt tulnud masin, siis see on mingi pseudo katalüsaator, mida tegelikult siia vaja pole, eksin?

Sai palju küsimusi, ehk tuleb mõni kiire vastus ka.
Tänud ette ära,
Bjorn