Galloper 2 üldküsimused - puksid, rihmavahetus, veepump jne

Moderaatorid: Maasturid, Moderators

Vasta
Kasutaja avatar
bjorn
Rock Crawler
Postitusi: 587
Liitunud: K Sept 05, 2007 3:25 pm

Galloper 2 üldküsimused - puksid, rihmavahetus, veepump jne

Postitus Postitas bjorn »

Tegelikult masinaks siis 2000a Galloper, aga kuna 99% Pajero gen1 koopia, siis mõttekam siia postitada ning vastuseid saada.
2.5TDI 73kw, läbisõit 173k kellal, suhteliselt reaalne isegi.

Olen antud isendi värske omanik ning suurem ravikuur kohe tegemisel, siit tulenevalt on hunnik erinevaid küsimusi ka tekkinud.

1) Kas hammasrihmade vahetusega (need kaks mis kaane all asuvad) tasub vahetada kohe ka veepump?
2) Kas hammasrihmade vahetuseks peab kogu esiosa lahti kiskuma, st metall eest minema ning radikad maha?
3) Kas autol peabki olema kokku 4 radikat? Intercooleri radikas, keskel ees kaks suurt sarnast radikat ning kõige ees väike lisaradikas? Ei ole veel põhjalikult uurinud, kui keegi kindlasti puusalt paneb mis milleks seal on ja miks selline lahendus. On ikka originaalis ka sedasi?
4) Paaril korral ei ole auto normaalselt käivitunud. Starteri võtab taha, aga käib tühja. Väntvõllini see nali igatahes ei jõua. Süüde välja, uuesti sisse ning poolest pöördest tööle. Seda juhtub harva, siiamaani paari päeva jooksul vist 2 korda. Sealjuures palju käivitamist.
Milles mure on? Starteri pendiks või solenoid? Kiikasin kapoti alla ning starter ei tundu väga lihtsalt välja just tulevat ilma suurema lammutamiseta?
5) Vahetusse lähevad kindlasti tugivarda esimesed puksid. Auto all kangutades hakkasin kahtlustama ka teisi. Mõned pildid allpool.

6) Käega ei loksuta, aga kas selline olek on normaalne? Teine pool samasugune kusjuures.
Pilt


7) See peaks küll vahetusse minema?
Pilt


8) Tagumise amordi alumised puksid näevad välja sellised. Käega kannatab natuke vasakule-paremale väänata (ümber oma telje siis) amorti. Eeldan et jällegi vahetusse. Pilt

9) Selline jebenn on auto all enne summuti pütti. Eeldan, et kuna välismaalt tulnud masin, siis see on mingi pseudo katalüsaator, mida tegelikult siia vaja pole, eksin? Pilt


Sai palju küsimusi, ehk tuleb mõni kiire vastus ka.

Tänud ette ära,
Bjorn
Kasutaja avatar
bjorn
Rock Crawler
Postitusi: 587
Liitunud: K Sept 05, 2007 3:25 pm

Re: Galloper 2 üldküsimused - puksid, rihmavahetus, veepump

Postitus Postitas bjorn »

Ühtegi vastust pole veel kahjuks laekunud (kas tõesti siin foorumis pädevaid mehi napib?).

Sellest hoolimatta lisan mõne huvipakkuva punkti veel.

10) Vahekasti üks külg toetus lihtsalt puksiga aluse peale. Puks ümmargune ja auk sees, eeldan et seal peaks ka üks polt olema, mille lisasin. Keskel toru-tihvti ei ole hetkel ning ei tahtnud väga pingutada ka igaks juhuks. Kuidas originaalis lahendus on seal?
Pilt
igiliikur
Rock Crawler
Postitusi: 675
Liitunud: P Dets 16, 2007 4:01 pm
Asukoht: Võru

Re: Galloper 2 üldküsimused - puksid, rihmavahetus, veepump

Postitus Postitas igiliikur »

1. Jah
2. Jah
4. Starteriga oli mingi teema, hetkel ei meenu, aga üritan. Maha sain ilma kanalita, maal muru peal, paras jama on, aga hakkama saab. Startereid on 2 sorti, suure ja väikese hammakaga, seda juhul, kui uut sebima hakkad.
6. Varras on ju pinge all?
7. Minu tagasihoidlik arvamus on, et see stabika puks on küll täiesti ok. Oleneb, kuidas keegi asja võtab.
Viisakusest võid ju tagumiste amortide pukse vahetada, sama kehtib ka 7. punkti kohta.
Exid:Frontera´95, Blazer´97,Ranger´03,Pajero´93,Galloper´98,Ranger´08, XC90´03
Hetkel Isuzu Trooper ja RX400h
al
True Off Roader!
Postitusi: 1126
Liitunud: T Apr 22, 2003 11:47 am
Asukoht: Elva

Re: Galloper 2 üldküsimused - puksid, rihmavahetus, veepump

Postitus Postitas al »

bjorn kirjutas:
9) Selline jebenn on auto all enne summuti pütti. Eeldan, et kuna välismaalt tulnud masin, siis see on mingi pseudo katalüsaator, mida tegelikult siia vaja pole, eksin? ...
See asjandus võiks olla näiteks resonaator, mida paigaldatakse ka diisel autodele, kui eemaldad, saad sportlikuma lõrina äkilisemal vajutamisel ja TÜV-is võivad huvi tunda.
Kasutaja avatar
bjorn
Rock Crawler
Postitusi: 587
Liitunud: K Sept 05, 2007 3:25 pm

Re: Galloper 2 üldküsimused - puksid, rihmavahetus, veepump

Postitus Postitas bjorn »

Keegi selgitaks paari sõnaga mis järjekorras tuleb esiosa lahti kiskuda, et rihmavahetus teha.

Muidu ei oleks hullu, kuid radikate eest jookseb läbi erinevaid torusid, mis seotud AC-ga ning ei ole kindel kust otsast seda pundart lahti harutama hakata ja kas üldse peabki?

Bjorn
Tegija
Fitting 44"
Postitusi: 482
Liitunud: N Nov 30, 2006 8:29 pm
Asukoht: aravete
Kontakt:

Re: Galloper 2 üldküsimused - puksid, rihmavahetus, veepump

Postitus Postitas Tegija »

Kui niipalju küsimusi siis soovitan soojalt ise rihma mitte vahetada. Oi kui palju küsimusi siis veel tekib! Aga jõudu.
Tiimid Tegija ja Lada Eesti, metalli nii Eestist,kui lähi-välismaalt. Juhi parem käsi. Asja sees 2001. aastast.
Jumal tänatud ,et loodi autod ja autoelekter.
Müün ja paigaldan el. vintse.Tel;506 6268 : augustvoore@gmail.com
Kasutaja avatar
bjorn
Rock Crawler
Postitusi: 587
Liitunud: K Sept 05, 2007 3:25 pm

Re: Galloper 2 üldküsimused - puksid, rihmavahetus, veepump

Postitus Postitas bjorn »

Rihma vahetuse step-by-step juhised on olemas. Kunagi peab ju esimene kord olema!

Kui mõni kaasfoorumlane pakub kahe nelipaki eest, et tuleb kõrvale juhendama, siis olen tänulik. Kui ei, siis mis seal ikka. Omad vitsad peksavad kui nihu läheb.

Alustuseks peab esimese osa rägastiku lahti harutama...
Kasutaja avatar
bjorn
Rock Crawler
Postitusi: 587
Liitunud: K Sept 05, 2007 3:25 pm

Re: Galloper 2 üldküsimused - puksid, rihmavahetus, veepump

Postitus Postitas bjorn »

Rihmavahetus pooleli. Mitte kuidagi ei saa alumist parempoolset rihmakatet maha.
Pildil punasega näidatud AC pinguti alusraam jääb ette. Lasen raami kinnitused omakorda lahti (leidsin 3tk), kui ikka täiesti kinni.

Pilt
Kasutaja avatar
bjorn
Rock Crawler
Postitusi: 587
Liitunud: K Sept 05, 2007 3:25 pm

Re: Galloper 2 üldküsimused - puksid, rihmavahetus, veepump

Postitus Postitas bjorn »

Rihmavahetus edukalt sooritatud.

Üles jääb küsimus nr. 10 ehk vahekasti puksi kinnituse kohta. Oleks väga abiks, kui mõni teadjam annaks infi kuidas see peab originaalis olema ja kas mul miskit puudu või mitte.
Kasutaja avatar
Maasturid
Legod Varuosadest
Postitusi: 1970
Liitunud: R Veebr 20, 2004 12:48 pm
Asukoht: Roosna-Alliku GSM:513 2551
Kontakt:

Re: Galloper 2 üldküsimused - puksid, rihmavahetus, veepump

Postitus Postitas Maasturid »

bjorn kirjutas:Rihmavahetus edukalt sooritatud.

Üles jääb küsimus nr. 10 ehk vahekasti puksi kinnituse kohta. Oleks väga abiks, kui mõni teadjam annaks infi kuidas see peab originaalis olema ja kas mul miskit puudu või mitte.
Pildilt paistab, et sinna on pandud uus polt ja mingi toru veel lisaks.See külgmine puks ei tohi olla jäik.
http://www.maasturid.ee
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
Vasta

Mine “Hyundai”