Pajero 91/92a. 2,5TD 73KW jahutus ja muud probleemid

Moderaatorid: Maasturid, Moderators

Vasta
UrmasT
Rookie
Postitusi: 6
Liitunud: P Okt 15, 2006 7:36 pm

Pajero 91/92a. 2,5TD 73KW jahutus ja muud probleemid

Postitus Postitas UrmasT »

Tervist

Probleem siis selline, et peale plokikaane vahetust(mis andis otsad seoses keema minekuga) läheb mootor kuumaks. Termostaat on kirjade järgi 82C, aga katsetades avanes alles 90c pealt. Samas proovisõitu tehes tõusis temp. 100C(rohkem ei julgenud proovida). Veepump ka töötab; sai proovitud ilma termostaadita. Süsteemis käis vesi ringi, nii et mingit troppi ka ei tohiks ees olla. Ei oska mitte midagi sellisele probleemile lahenduseks pakkuda. Järsku peaks proovima mõnda termostaati, mis avaneb väiksemal temperatuuril?

Teine probleem on õlirõhk. Tühikäigul, kui mootor on töösoe, on õlirõhk 0,5bar-i. Mootor on peale kap. remonti sõitnud umbes 35000km. Sees on mineraalõli, õlifilter sai ka just vahetatud.

Peaks mainima, et väga müstilised vead autol küljes. Loodetavasti keegi oskab mõne sõna selliste probleemide kohta öelda?
Uko
Rock Crawler
Postitusi: 663
Liitunud: E Nov 29, 2004 4:38 pm
Asukoht: viljandi

Postitus Postitas Uko »

Kas panid vana või päris uue kaane? Kui vana siis ilmselt vigane.Õlirõhk väike,pump lihtsalt kulunud.
olge marurahulikud!
UrmasT
Rookie
Postitusi: 6
Liitunud: P Okt 15, 2006 7:36 pm

Postitus Postitas UrmasT »

panin täiesti uue kaane. Täna proovisõidul lasin pöörded 3500 peale ja lõi koheselt mootoris vee käima ja temp langes millegi pärast isegi 70 kraadini. Aga alla 3000rpm sõites läheb mootor ikkagi kuumaks.
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Olen ise GM motode juures sellist asja näinud. Osad järelturu veepumbad on nii väikeste labadega, et ei suuda madalatel pööretel piisavalt vett ringi ajada ja diisel kipub üle kuumenema.
+372 5028488
UrmasT
Rookie
Postitusi: 6
Liitunud: P Okt 15, 2006 7:36 pm

Postitus Postitas UrmasT »

jr kirjutas:Olen ise GM motode juures sellist asja näinud. Osad järelturu veepumbad on nii väikeste labadega, et ei suuda madalatel pööretel piisavalt vett ringi ajada ja diisel kipub üle kuumenema.
see aga ei seleta seda, miks ta siin enne korralikult töötas ja nüüd kui plokikaas sai maha võetud, enam ei tööta. Välismaa foorumist arvati, et õhk sees, eks ma proovin järgi.
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Kas panid ka uue tihendi?
GM motode juures osad kaanetihendid liiga väikeste aukudega veesärgis ja jälle probleem.
+372 5028488
UrmasT
Rookie
Postitusi: 6
Liitunud: P Okt 15, 2006 7:36 pm

Postitus Postitas UrmasT »

jr kirjutas:Kas panid ka uue tihendi?
GM motode juures osad kaanetihendid liiga väikeste aukudega veesärgis ja jälle probleem.
uus plokikaane tihend on ka pandud, vana oli sinna peaaegu kinni sulanud.
UrmasT
Rookie
Postitusi: 6
Liitunud: P Okt 15, 2006 7:36 pm

Postitus Postitas UrmasT »

Küsimus õlipumba kohta. Auto käivitamisel viskab õlirõhu 3.2 bari peale. Jõudes töötemperatuurini, langeb ta 0.25-0.5 bari peale või isegi madalamale. Kas sellisel juhul on alust kahtlustada õlipumba riket?
Kasutaja avatar
Maasturid
Legod Varuosadest
Postitusi: 1973
Liitunud: R Veebr 20, 2004 12:48 pm
Asukoht: Roosna-Alliku GSM:513 2551
Kontakt:

Postitus Postitas Maasturid »

UrmasT kirjutas:Küsimus õlipumba kohta. Auto käivitamisel viskab õlirõhu 3.2 bari peale. Jõudes töötemperatuurini, langeb ta 0.25-0.5 bari peale või isegi madalamale. Kas sellisel juhul on alust kahtlustada õlipumba riket?
Ma ei oleks sugugi kindel selle elektrilise näidiku peale sellel autol kuna on tulnud ette,et mehaanilise kellaga mõõtes on tulemus hoopis teine.
http://www.maasturid.ee
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Kui manuaalse kellaga sama tulemus, siis kas pump liiga hõre, kepsud ellipsis või raamsaale jooks kulunud. Nuka saalesid ju selle pole, nukk käib rihmaga ringi, seega seda ei saa kahtlustada.
+372 5028488
Uko
Rock Crawler
Postitusi: 663
Liitunud: E Nov 29, 2004 4:38 pm
Asukoht: viljandi

Postitus Postitas Uko »

Külmalt surve liiga väike,minu vanal pajeril 8-10 kella järgi,kuumalt tüikäik 1,5 söites 3-4.Mul üks maha võetud mootor nurgas millel tühikäigul kuumalt 2.
olge marurahulikud!
UrmasT
Rookie
Postitusi: 6
Liitunud: P Okt 15, 2006 7:36 pm

Postitus Postitas UrmasT »

Survet mõõdab mehaaniline andur. Mootor läbis kap.remondi 40000km tagasi, seega ei tahaks nagu mootori väsimust kahtlustada.
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

UrmasT kirjutas:Survet mõõdab mehaaniline andur. Mootor läbis kap.remondi 40000km tagasi, seega ei tahaks nagu mootori väsimust kahtlustada.
Ma just kahtlustaks. Kas väntvõlli käik ikka puuriti üle raamsaaledes? Kui ei, siis ma rohkem ei imestaks. Ja kas õlipumba hammaste ja korpuse vahe mõõdeti üle?
+372 5028488
Vasta

Mine “Mitsubishi”