Pajero 91/92a. 2,5TD 73KW jahutus ja muud probleemid
Moderaatorid: Maasturid, Moderators
Pajero 91/92a. 2,5TD 73KW jahutus ja muud probleemid
Tervist
Probleem siis selline, et peale plokikaane vahetust(mis andis otsad seoses keema minekuga) läheb mootor kuumaks. Termostaat on kirjade järgi 82C, aga katsetades avanes alles 90c pealt. Samas proovisõitu tehes tõusis temp. 100C(rohkem ei julgenud proovida). Veepump ka töötab; sai proovitud ilma termostaadita. Süsteemis käis vesi ringi, nii et mingit troppi ka ei tohiks ees olla. Ei oska mitte midagi sellisele probleemile lahenduseks pakkuda. Järsku peaks proovima mõnda termostaati, mis avaneb väiksemal temperatuuril?
Teine probleem on õlirõhk. Tühikäigul, kui mootor on töösoe, on õlirõhk 0,5bar-i. Mootor on peale kap. remonti sõitnud umbes 35000km. Sees on mineraalõli, õlifilter sai ka just vahetatud.
Peaks mainima, et väga müstilised vead autol küljes. Loodetavasti keegi oskab mõne sõna selliste probleemide kohta öelda?
Probleem siis selline, et peale plokikaane vahetust(mis andis otsad seoses keema minekuga) läheb mootor kuumaks. Termostaat on kirjade järgi 82C, aga katsetades avanes alles 90c pealt. Samas proovisõitu tehes tõusis temp. 100C(rohkem ei julgenud proovida). Veepump ka töötab; sai proovitud ilma termostaadita. Süsteemis käis vesi ringi, nii et mingit troppi ka ei tohiks ees olla. Ei oska mitte midagi sellisele probleemile lahenduseks pakkuda. Järsku peaks proovima mõnda termostaati, mis avaneb väiksemal temperatuuril?
Teine probleem on õlirõhk. Tühikäigul, kui mootor on töösoe, on õlirõhk 0,5bar-i. Mootor on peale kap. remonti sõitnud umbes 35000km. Sees on mineraalõli, õlifilter sai ka just vahetatud.
Peaks mainima, et väga müstilised vead autol küljes. Loodetavasti keegi oskab mõne sõna selliste probleemide kohta öelda?
see aga ei seleta seda, miks ta siin enne korralikult töötas ja nüüd kui plokikaas sai maha võetud, enam ei tööta. Välismaa foorumist arvati, et õhk sees, eks ma proovin järgi.jr kirjutas:Olen ise GM motode juures sellist asja näinud. Osad järelturu veepumbad on nii väikeste labadega, et ei suuda madalatel pööretel piisavalt vett ringi ajada ja diisel kipub üle kuumenema.
- Maasturid
- Legod Varuosadest
- Postitusi: 1973
- Liitunud: R Veebr 20, 2004 12:48 pm
- Asukoht: Roosna-Alliku GSM:513 2551
- Kontakt:
Ma ei oleks sugugi kindel selle elektrilise näidiku peale sellel autol kuna on tulnud ette,et mehaanilise kellaga mõõtes on tulemus hoopis teine.UrmasT kirjutas:Küsimus õlipumba kohta. Auto käivitamisel viskab õlirõhu 3.2 bari peale. Jõudes töötemperatuurini, langeb ta 0.25-0.5 bari peale või isegi madalamale. Kas sellisel juhul on alust kahtlustada õlipumba riket?
http://www.maasturid.ee
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
*Toomas Kärp = Maasturid = Radadel aastast 2004
* Wildtrak 2.0 Bi-turbo
* LC120
Ma just kahtlustaks. Kas väntvõlli käik ikka puuriti üle raamsaaledes? Kui ei, siis ma rohkem ei imestaks. Ja kas õlipumba hammaste ja korpuse vahe mõõdeti üle?UrmasT kirjutas:Survet mõõdab mehaaniline andur. Mootor läbis kap.remondi 40000km tagasi, seega ei tahaks nagu mootori väsimust kahtlustada.
+372 5028488