Oled huviline ja alles avastad enda jaoks 4x4 maailma või oled juba tõsine remondimees ning soovid jagada oma teadmisi siis siin saab küsida abi ja ka vastata tehnilist laadi küsimustele.
FlammablE kirjutas:... Lukkude katki keeramisest on parem variant romulast kõige odavam klaas osta ja see sama autol katki lüüa. Olenevalt klaasi hinnast ja enda oskustest tasub kaaluda ka spetsialisti kutsumist, sest klaasivahetuse hind ja see hilisem klaasipudi koristamine(oma kogemustest: lööd tagaakna, aga klaasikilde leiad pärast ka tuhatoosist ) kaaluvad tihtipeale selle väikese investeeringu üles. ....
Tasub mõelda klaasi purustamisele asudes, milline klaas on kõige odavam - reeglina esiklaas , kuna neid lihtsalt toodetakse massiliselt. Romula variandi puhul ei tea, kas ka seal küsitakse mingi kolmnurga eest kallimat hinda kui esiklaasi eest klaasifirmas - mul pole eriti levinud autosid kunagi olnud, et romulatest väga midagi saada oleks.
Huvitav, et jalakäijatega libedaga toimunud õnnetustes on praktiliselt alati süüdi libedad kõnniteed ja hooletud kinnistuomanikud, aga autojuhtide teelt väljasõitude puhul on tegu "ilmastiku ja teeoludele mittevastava kiirusega"
laskarpoiss kirjutas:Sain siis täna tugevamat traati ja tõmbasin kõrvalistuja ukse vahelt võtmed eest ära ning ukse vahelt välja, uks annab painduma kyll nii palju, ja ei lõhu miskit ära. Pärast läheb oma esialgsesse asendisse tagasi ja vahed asjad paigas kõik.
Laisk ja ihne ineme varukopit muidugi ei tee. Aga mina lõpuks tegin. Peale seda kui käivitasin, ukse lock'i nuppu riivasin, ukse kinni lõin ja väravat avama läksin. Õnneks oli juhiukse klaas pisut alla vajunud nii et sain peene keermelati (siledamat pikka asja kohe polnud!) klaasinurgast läbi nikerdada ja vastasklaasi alla sõidutada. Loo moraal selles, et kui 1x on võtmed sisse jäänud, siis jäävad nad ka teine ja kolmas kord... Kontrollitud keiss.
2XJ - Parem midagi mitte teha, kui teha mitte midagi...
kalleo kirjutas:... Laisk ja ihne ineme varukopit muidugi ei tee. Aga mina lõpuks tegin....
vene ajal oli hea, lihtsad võtmed ilma immota. Kui juhtusid võtme ära kaotama, siis laenasid parklas mõne inimese käest 13 võtme ja kruvisid endale teatud kohta auto põhja alla kruvitud varuvõtme maha ... ettejäänud võtmete korral uste avamiseks võiks ka praegu sellist lahendust kasutada, varuvõti tükib ikka vajalikul hetkel mitte kaasas olema.
Huvitav, et jalakäijatega libedaga toimunud õnnetustes on praktiliselt alati süüdi libedad kõnniteed ja hooletud kinnistuomanikud, aga autojuhtide teelt väljasõitude puhul on tegu "ilmastiku ja teeoludele mittevastava kiirusega"
kalleo kirjutas:... Laisk ja ihne ineme varukopit muidugi ei tee. Aga mina lõpuks tegin....
vene ajal oli hea, lihtsad võtmed ilma immota. Kui juhtusid võtme ära kaotama, siis laenasid parklas mõne inimese käest 13 võtme ja kruvisid endale teatud kohta auto põhja alla kruvitud varuvõtme maha ... ettejäänud võtmete korral uste avamiseks võiks ka praegu sellist lahendust kasutada, varuvõti tükib ikka vajalikul hetkel mitte kaasas olema.
Vene ajal sai uksi lihtsamini lahti kui praegu. Polnud seal mingit varuvõtit vaja.Igasugused metalljoonlauad töötasid paremini kui võtmed.
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
üks varjant oleks loovutada tükike tagumisest numbrilaua alusest. Pärast number tagasi ette niikauaks kuni uue aluse saab ja kellegi silm ka peale ei hakka koheselt.
ibra kirjutas:... Vene ajal sai uksi lihtsamini lahti kui praegu. Polnud seal mingit varuvõtit vaja.Igasugused metalljoonlauad töötasid paremini kui võtmed.
no ja siis, süüteluku kallale kah, kruvid katte maha ja juhtmeid ühendama - tark tegi varuvõtme ja peitis selle väljapoole auto külge ... ja kellelgi ei tekkinud nt parklas küsimust, mida sa joonlauaga siis auto kallal urgitsed ja kust sa need abivahendid nii kähku leidsid. Aga mutrivõtmekomplekt oli tol ajal ikka igas autos ja nii said laenata oma autovõtmete ärakruvimiseks abivahendi.
Huvitav, et jalakäijatega libedaga toimunud õnnetustes on praktiliselt alati süüdi libedad kõnniteed ja hooletud kinnistuomanikud, aga autojuhtide teelt väljasõitude puhul on tegu "ilmastiku ja teeoludele mittevastava kiirusega"
ibra kirjutas:... Vene ajal sai uksi lihtsamini lahti kui praegu. Polnud seal mingit varuvõtit vaja.Igasugused metalljoonlauad töötasid paremini kui võtmed.
no ja siis, süüteluku kallale kah, kruvid katte maha ja juhtmeid ühendama - tark tegi varuvõtme ja peitis selle väljapoole auto külge ... ja kellelgi ei tekkinud nt parklas küsimust, mida sa joonlauaga siis auto kallal urgitsed ja kust sa need abivahendid nii kähku leidsid. Aga mutrivõtmekomplekt oli tol ajal ikka igas autos ja nii said laenata oma autovõtmete ärakruvimiseks abivahendi.
Ausalt öeldes olen ma ka aastakümneid autodega sõitnud ja on olnud ka varuvõtmed, aga selle peale et neid kaasas kanda pole ma tulnud ja pole neid varuvõtmeidki vaja läinud. Kellel on kalduvusi võti ette jätta see peaks varuvõtme nööriga kaela riputama või veel parem ümber jala teipima.
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
Pomo kirjutas:mis see immoga varuvõtme tegemine maksab? Teha saab ainult esinduses?
Mul fiat Ducato ja Jeep GC, mõlemad vaid ühe võtmega.....
Ducatoga (2006...) just tegelesin, oli vaja ilma immota võtit kütusepaagi korgi avamiseks ilma et peaks mootorit seiskama tankimise ajaks. (Et mitte turbo jahutamisega aega raisata.)
Tallinnas tegi koodikaardi järgi http://www.lukuabi.ee/ kohapeal ära 25€ eest. Mujal ei tundunud vajalikku arvutijuhtimisega freespinki olevat, sest konkurent saatis nende jutule.
Neil rippus seina peal puldiga toorikuid ka, vist Ducato ja GC omad olid nagu olemas.
Ducato juhendist lugesin, et selle pulti saab ainult esinduses aju külge möllida.
Kunagi olin sama mure ees: uksed lukus ning mõlemad võtmed sees... Telefon autos, lähim maja 10km (olin talvel kalal). Otsustasin klaasi kasuks, valisin tagumise pisikese klaasi. Uut ei pidanud pikalt otsima, hind oli ka suht ok (kasutatud). Aga, ega see klaas ikka kergesti alla ei andnud. Õnneks oli üks ahjuroop käepärast... Aga mis sa siis teed, keset paksu metsa... Hea et roobigi leidsin.
Olen minagi küljeklaasi puruks löönud. Kui väga eksklusiivne auto pole, siis leiab lammutusest uue klaasi mõistliku rahaga.
Raskem on, kui autol klaasid toonitud, siis maksad veel toonimise eest ka lisaks.
Aga, olen ise näinud, kuidas avati auto ust sellisel viisil, et üks mees painutas juhiukse ülemist serva kerest eemale, teine ajas sinna puust kaika vahele. Hiljem, tekkinud pilu kaudu, nööri ja traadiga sisemise ukselingi kallale. Tol korral see õnnestus. Uks jäi ka viisakaks, natuke tuli tagasi painutada.
Grand Cherokee 3.1TD Laredo 2000.
My Jeep won a war, while your Honda mowed my lawn!