Nissan Patrol 3.3TD 360kg komplektne ja ilma õlita
M62B44 Valmistaja BMW.
4.4 L (4398 cc/268 in³)
210 kW (282 hp) @ 5700
420 N·m (310 ft·lbf) @ 3900

Jeep Cherokee 4.0 136kw

Moderaatorid: jr, boob, Landy, Moderators
Midagi leiab ka siit: http://www.kaalud.ee/category/view/8TiitR kirjutas:Teemast küll jõhkralt mööda, kuid kust sa sellise kaalu välja sebisid? Käisin Forankras kaalusi kaemas, kuid seal minu jaoks liiga multifunktsionaalne (pole vaja lihtsalt niipalju võimalusi) ja seoses sellega ka natsa kallis.
need andmed on kohati ebatäpsed. aga abiks ikka:)MahviaDeTyrk kirjutas:http://www.pirate4x4.com/forum/showthread.php?t=749400
Ja see kaal mis su pandud piltidel on värskelt taadeldud ?Datsun kirjutas:need andmed on kohati ebatäpsed. aga abiks ikka:)MahviaDeTyrk kirjutas:http://www.pirate4x4.com/forum/showthread.php?t=749400
Veokist äkilisema tegemiseks on pisut paremaid toorikud kui Fordi Powerjoke....pimeroolis kirjutas:Terekest. Nujah ega vist selle oma kaaluga näiteks ARK-ile midagi ei tõesta, sinna peab ikka mingi atesteeritud kaalu paberiga minema. Oma autu arvelevõtmisel pidin ka kohaliku metallifirma kaalul käima. Muidugi omas töökojas kindlasti aitab asju mõelda, kontrollida. Sellist kaalu otsas rippuvat mootorit kahjuks pildina pole, ei ole olnud vajadust maha võtta veel6.0 Power Stroke Turbo Diesel, 4 OHV/1cam-in-Crankcase-V8, VGT turbo, intercooler, 325Hp/3300 RPM, 759Nm/ 2000RPM, kaalub koos õliga(15l) 438kg. Need niikui tehase andmed aga suht lihtsa chiptuuneriga saab vilet juurde keerata ilma ümberehitusi mingi +130Hp ja mingi +200-300Nm. See pöördemomendi kasv muidugi selline ligilähedane oleneb tuuneris olevast programmist, võib lisada ka pöördemomenti ja jätta hp-d rahule, no näiteks raskete haagiste veol. Mingid firmad pakuvad ka +160Hp... Sellest suurema vile tekitamiseks peaks juba pihustite ja turbo kallale minema ja pl-kaane polte vahetama. Olen proovind nii ja naasugust versiooni selline +80Hp annab meeldiva erksuse ja tuntava küttekulu ekonoomia, +130Hp aga muudab mootori juba selliseks jõhkraks ja käigukast hakkab käike niikui haamriga sisse taguma, mnt. hea aga linnas suht ebameeldivalt järsk ja rebiv, kipub kergelt musti jutte jätma asfaldile. Ega selline mürakas muidugi võistlusauto peale kaalu poolest sobigi, noh kui just mõnest veoautost ei taha vähe äkilisemat teha
...no aga trumbid laualeAsTroSS kirjutas:Veokist äkilisema tegemiseks on pisut paremaid toorikud kui Fordi Powerjoke....pimeroolis kirjutas:Terekest. Nujah ega vist selle oma kaaluga näiteks ARK-ile midagi ei tõesta, sinna peab ikka mingi atesteeritud kaalu paberiga minema. Oma autu arvelevõtmisel pidin ka kohaliku metallifirma kaalul käima. Muidugi omas töökojas kindlasti aitab asju mõelda, kontrollida. Sellist kaalu otsas rippuvat mootorit kahjuks pildina pole, ei ole olnud vajadust maha võtta veel6.0 Power Stroke Turbo Diesel, 4 OHV/1cam-in-Crankcase-V8, VGT turbo, intercooler, 325Hp/3300 RPM, 759Nm/ 2000RPM, kaalub koos õliga(15l) 438kg. Need niikui tehase andmed aga suht lihtsa chiptuuneriga saab vilet juurde keerata ilma ümberehitusi mingi +130Hp ja mingi +200-300Nm. See pöördemomendi kasv muidugi selline ligilähedane oleneb tuuneris olevast programmist, võib lisada ka pöördemomenti ja jätta hp-d rahule, no näiteks raskete haagiste veol. Mingid firmad pakuvad ka +160Hp... Sellest suurema vile tekitamiseks peaks juba pihustite ja turbo kallale minema ja pl-kaane polte vahetama. Olen proovind nii ja naasugust versiooni selline +80Hp annab meeldiva erksuse ja tuntava küttekulu ekonoomia, +130Hp aga muudab mootori juba selliseks jõhkraks ja käigukast hakkab käike niikui haamriga sisse taguma, mnt. hea aga linnas suht ebameeldivalt järsk ja rebiv, kipub kergelt musti jutte jätma asfaldile. Ega selline mürakas muidugi võistlusauto peale kaalu poolest sobigi, noh kui just mõnest veoautost ei taha vähe äkilisemat teha