Mootorite kaalud.
Moderaatorid: jr, boob, Landy, Moderators
- Datsun
- True Off Roader!
- Postitusi: 1072
- Liitunud: T Sept 25, 2007 5:30 pm
- Asukoht: Tartu ja Võõpste
- Kontakt:
Mootorite kaalud.
Loodan, et tulete kaasa. kindlasti on paljudele sellest kasu.
Nissan Patrol 3.3TD 360kg komplektne ja ilma õlita
M62B44 Valmistaja BMW.
4.4 L (4398 cc/268 in³)
210 kW (282 hp) @ 5700
420 N·m (310 ft·lbf) @ 3900
Jeep Cherokee 4.0 136kw
Nissan Patrol 3.3TD 360kg komplektne ja ilma õlita
M62B44 Valmistaja BMW.
4.4 L (4398 cc/268 in³)
210 kW (282 hp) @ 5700
420 N·m (310 ft·lbf) @ 3900
Jeep Cherokee 4.0 136kw
Viimati muutis Datsun, R Jaan 06, 2012 7:02 pm, muudetud 1 kord kokku.
- Datsun
- True Off Roader!
- Postitusi: 1072
- Liitunud: T Sept 25, 2007 5:30 pm
- Asukoht: Tartu ja Võõpste
- Kontakt:
Re: Mootorite kaalud.
Lisage aga isuga, kes viitsib:)
-
- I live off from the mud
- Postitusi: 1740
- Liitunud: P Okt 26, 2008 8:09 pm
- Asukoht: Vääna
- Kontakt:
Re: Mootorite kaalud.
Midagi leiab ka siit: http://www.kaalud.ee/category/view/8TiitR kirjutas:Teemast küll jõhkralt mööda, kuid kust sa sellise kaalu välja sebisid? Käisin Forankras kaalusi kaemas, kuid seal minu jaoks liiga multifunktsionaalne (pole vaja lihtsalt niipalju võimalusi) ja seoses sellega ka natsa kallis.
Väljaminekud kasvavad, et järele jõuda sissetulekutele....
http://www.rgb.ee
53449661 Kert
Team Linnamehed
http://www.rgb.ee
53449661 Kert
Team Linnamehed
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4477
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
Re: Mootorite kaalud.
tartuoffroad.ee
5581340
5581340
- Datsun
- True Off Roader!
- Postitusi: 1072
- Liitunud: T Sept 25, 2007 5:30 pm
- Asukoht: Tartu ja Võõpste
- Kontakt:
Re: Mootorite kaalud.
need andmed on kohati ebatäpsed. aga abiks ikka:)MahviaDeTyrk kirjutas:http://www.pirate4x4.com/forum/showthread.php?t=749400
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4477
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
Re: Mootorite kaalud.
Ja see kaal mis su pandud piltidel on värskelt taadeldud ?Datsun kirjutas:need andmed on kohati ebatäpsed. aga abiks ikka:)MahviaDeTyrk kirjutas:http://www.pirate4x4.com/forum/showthread.php?t=749400
Ehk on mõnele mootorile miski kogus vana õli ikka kuhugi ladestunud ?
Aga abiks ikka
tartuoffroad.ee
5581340
5581340
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 136
- Liitunud: R Juun 18, 2010 12:40 am
- Asukoht: üldiselt asfaldil aga miks ka mitte seal kõrval
Re: Mootorite kaalud.
Terekest. Nujah ega vist selle oma kaaluga näiteks ARK-ile midagi ei tõesta, sinna peab ikka mingi atesteeritud kaalu paberiga minema. Oma autu arvelevõtmisel pidin ka kohaliku metallifirma kaalul käima. Muidugi omas töökojas kindlasti aitab asju mõelda, kontrollida. Sellist kaalu otsas rippuvat mootorit kahjuks pildina pole, ei ole olnud vajadust maha võtta veel 6.0 Power Stroke Turbo Diesel, 4 OHV/1cam-in-Crankcase-V8, VGT turbo, intercooler, 325Hp/3300 RPM, 759Nm/ 2000RPM, kaalub koos õliga(15l) 438kg. Need niikui tehase andmed aga suht lihtsa chiptuuneriga saab vilet juurde keerata ilma ümberehitusi mingi +130Hp ja mingi +200-300Nm. See pöördemomendi kasv muidugi selline ligilähedane oleneb tuuneris olevast programmist, võib lisada ka pöördemomenti ja jätta hp-d rahule, no näiteks raskete haagiste veol. Mingid firmad pakuvad ka +160Hp... Sellest suurema vile tekitamiseks peaks juba pihustite ja turbo kallale minema ja pl-kaane polte vahetama. Olen proovind nii ja naasugust versiooni selline +80Hp annab meeldiva erksuse ja tuntava küttekulu ekonoomia, +130Hp aga muudab mootori juba selliseks jõhkraks ja käigukast hakkab käike niikui haamriga sisse taguma, mnt. hea aga linnas suht ebameeldivalt järsk ja rebiv, kipub kergelt musti jutte jätma asfaldile. Ega selline mürakas muidugi võistlusauto peale kaalu poolest sobigi, noh kui just mõnest veoautost ei taha vähe äkilisemat teha
Ford Excursion 6,0 Limited
armatuuri süttib aegajalt "LOW RANGE"
armatuuri süttib aegajalt "LOW RANGE"
Re: Mootorite kaalud.
kas keegi oskab siia v2lja tuua landcruiseri lj 73 2.4 turbo mootori kaalu ja land cruiser 80 4,2 turbo mootori kaalu? oleks huvitav teada kui palju on see 80 mootor raskem 73 omast?
Lc HJ60 OME,BFgoodrich MT35,ComeUpDV9000.
Lc LJ73 OME,Dobinson,BFgoodrichMT37,ComeUpDS95
Lc LJ73 OME,Dobinson,BFgoodrichMT37,ComeUpDS95
Re: Mootorite kaalud.
Veokist äkilisema tegemiseks on pisut paremaid toorikud kui Fordi Powerjoke....pimeroolis kirjutas:Terekest. Nujah ega vist selle oma kaaluga näiteks ARK-ile midagi ei tõesta, sinna peab ikka mingi atesteeritud kaalu paberiga minema. Oma autu arvelevõtmisel pidin ka kohaliku metallifirma kaalul käima. Muidugi omas töökojas kindlasti aitab asju mõelda, kontrollida. Sellist kaalu otsas rippuvat mootorit kahjuks pildina pole, ei ole olnud vajadust maha võtta veel 6.0 Power Stroke Turbo Diesel, 4 OHV/1cam-in-Crankcase-V8, VGT turbo, intercooler, 325Hp/3300 RPM, 759Nm/ 2000RPM, kaalub koos õliga(15l) 438kg. Need niikui tehase andmed aga suht lihtsa chiptuuneriga saab vilet juurde keerata ilma ümberehitusi mingi +130Hp ja mingi +200-300Nm. See pöördemomendi kasv muidugi selline ligilähedane oleneb tuuneris olevast programmist, võib lisada ka pöördemomenti ja jätta hp-d rahule, no näiteks raskete haagiste veol. Mingid firmad pakuvad ka +160Hp... Sellest suurema vile tekitamiseks peaks juba pihustite ja turbo kallale minema ja pl-kaane polte vahetama. Olen proovind nii ja naasugust versiooni selline +80Hp annab meeldiva erksuse ja tuntava küttekulu ekonoomia, +130Hp aga muudab mootori juba selliseks jõhkraks ja käigukast hakkab käike niikui haamriga sisse taguma, mnt. hea aga linnas suht ebameeldivalt järsk ja rebiv, kipub kergelt musti jutte jätma asfaldile. Ega selline mürakas muidugi võistlusauto peale kaalu poolest sobigi, noh kui just mõnest veoautost ei taha vähe äkilisemat teha
Dodge Ram T25
Dodge Ram T35
Kui suureks saan ,siis ostan KRAZ 255B ......
Dodge Ram T35
Kui suureks saan ,siis ostan KRAZ 255B ......
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 136
- Liitunud: R Juun 18, 2010 12:40 am
- Asukoht: üldiselt asfaldil aga miks ka mitte seal kõrval
Re: Mootorite kaalud.
...no aga trumbid lauale ideed ju alati hinnas. Panin lihtsalt oma autu mootori andmeid natuke kirja noh niikui mõtteaineks. Eks need jänkidiislid suht kobakad, ilmselt võistlemise mõttes võib olla mitte kõige paremini sobivad, show mõttes kindlasti.AsTroSS kirjutas:Veokist äkilisema tegemiseks on pisut paremaid toorikud kui Fordi Powerjoke....pimeroolis kirjutas:Terekest. Nujah ega vist selle oma kaaluga näiteks ARK-ile midagi ei tõesta, sinna peab ikka mingi atesteeritud kaalu paberiga minema. Oma autu arvelevõtmisel pidin ka kohaliku metallifirma kaalul käima. Muidugi omas töökojas kindlasti aitab asju mõelda, kontrollida. Sellist kaalu otsas rippuvat mootorit kahjuks pildina pole, ei ole olnud vajadust maha võtta veel 6.0 Power Stroke Turbo Diesel, 4 OHV/1cam-in-Crankcase-V8, VGT turbo, intercooler, 325Hp/3300 RPM, 759Nm/ 2000RPM, kaalub koos õliga(15l) 438kg. Need niikui tehase andmed aga suht lihtsa chiptuuneriga saab vilet juurde keerata ilma ümberehitusi mingi +130Hp ja mingi +200-300Nm. See pöördemomendi kasv muidugi selline ligilähedane oleneb tuuneris olevast programmist, võib lisada ka pöördemomenti ja jätta hp-d rahule, no näiteks raskete haagiste veol. Mingid firmad pakuvad ka +160Hp... Sellest suurema vile tekitamiseks peaks juba pihustite ja turbo kallale minema ja pl-kaane polte vahetama. Olen proovind nii ja naasugust versiooni selline +80Hp annab meeldiva erksuse ja tuntava küttekulu ekonoomia, +130Hp aga muudab mootori juba selliseks jõhkraks ja käigukast hakkab käike niikui haamriga sisse taguma, mnt. hea aga linnas suht ebameeldivalt järsk ja rebiv, kipub kergelt musti jutte jätma asfaldile. Ega selline mürakas muidugi võistlusauto peale kaalu poolest sobigi, noh kui just mõnest veoautost ei taha vähe äkilisemat teha
Ford Excursion 6,0 Limited
armatuuri süttib aegajalt "LOW RANGE"
armatuuri süttib aegajalt "LOW RANGE"
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4477
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
Re: Mootorite kaalud.
tartuoffroad.ee
5581340
5581340
Re: Mootorite kaalud.
Kui kedagi huvitab,siis WV/audi 1,9td mootori kaal 150kg,ilma starteri,gene ja roolivõimuta.
Ning volvo C303 käigu ja vahekast 70kg.
Ning volvo C303 käigu ja vahekast 70kg.
Proto
53951597
53951597