Erineva kulumisastmega rehvid
Moderaatorid: jr, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, Veiko, hulkur, kala, ennukas, Daniel, erik, Moderators
Erineva kulumisastmega rehvid
Olen värske Jeep Grand Cherokee omanik ja märkasin, et mu autol on neljast rehvist kaks teistest oluliselt rohkem kulunud.
Minu jaoks imelik on see, et need kulunud rehvid on autol alla pandud nii, et mõlemal teljel on üks kulunud rehv ja üks heas korras rehv. Kaldun arvama, et need on just nii spetsiaalselt tõstetud mitte ei ole nad nii kulunud, et kummalgi teljel ainult üks rehv, sest kulunud rehvid on täpselt sama kulumisega ja korralikud rehvid ka samamoodi ühtlaselt kulunud.
Mis teadjamad mehed arvavad, miks need nii on paigutatud ja kas tuleks tõsta ringi nii, et ühel teljel oleks sarnase kulumisega rehvid?
Minu jaoks imelik on see, et need kulunud rehvid on autol alla pandud nii, et mõlemal teljel on üks kulunud rehv ja üks heas korras rehv. Kaldun arvama, et need on just nii spetsiaalselt tõstetud mitte ei ole nad nii kulunud, et kummalgi teljel ainult üks rehv, sest kulunud rehvid on täpselt sama kulumisega ja korralikud rehvid ka samamoodi ühtlaselt kulunud.
Mis teadjamad mehed arvavad, miks need nii on paigutatud ja kas tuleks tõsta ringi nii, et ühel teljel oleks sarnase kulumisega rehvid?
- TiitR
- I live off from the mud
- Postitusi: 5765
- Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa
Re: Erineva kulumisastmega rehvid
Pakun, et peale naelikute(talvekate) eemaldamist on rehvivahetusega lihtsalt jama pandud. Rehvi diameetri erinevus võib olla kuni 5%, siis ei hakka neliveosüsteem "lolli" mängima.raulj kirjutas:Olen värske Jeep Grand Cherokee omanik ja märkasin, et mu autol on neljast rehvist kaks teistest oluliselt rohkem kulunud.
Minu jaoks imelik on see, et need kulunud rehvid on autol alla pandud nii, et mõlemal teljel on üks kulunud rehv ja üks heas korras rehv. Kaldun arvama, et need on just nii spetsiaalselt tõstetud mitte ei ole nad nii kulunud, et kummalgi teljel ainult üks rehv, sest kulunud rehvid on täpselt sama kulumisega ja korralikud rehvid ka samamoodi ühtlaselt kulunud.
Mis teadjamad mehed arvavad, miks need nii on paigutatud ja kas tuleks tõsta ringi nii, et ühel teljel oleks sarnase kulumisega rehvid?
Re: Erineva kulumisastmega rehvid
Ringi oleks jah mõtet tõsta, et otsõites diffrid mõtetult ei keerutaks.
Samas ei oska soovitada kummle teljele panna paremad
Tagaveolisel kuluvad esirattad pidurdamisel ja tagarattad kiirendamisel. Kus kiiremini kuluvad?
Autokoolides ja liiklusteoorias soovitatakse tagumisele teljele panna alati paremad rehvid.
Enda "esiveolisel" (4wd) panen alati ette paremad - seal kuluvad kiiremini sest saavad vatti nii vedamisest kui pidurdamisest kui pööramisest.
Samas ei oska soovitada kummle teljele panna paremad
Tagaveolisel kuluvad esirattad pidurdamisel ja tagarattad kiirendamisel. Kus kiiremini kuluvad?
Autokoolides ja liiklusteoorias soovitatakse tagumisele teljele panna alati paremad rehvid.
Enda "esiveolisel" (4wd) panen alati ette paremad - seal kuluvad kiiremini sest saavad vatti nii vedamisest kui pidurdamisest kui pööramisest.
- Bytewize
- Rock Crawler
- Postitusi: 735
- Liitunud: L Apr 09, 2011 1:54 pm
- Asukoht: Harjumaa | Tel.5II8II4
Re: Erineva kulumisastmega rehvid
Yep, esimesed kuluvad üldiselt kiiremini, põhikoormus pidurdamisel ja pööramisel on nendel, mul vähemalt on nii, isegi ainult tagaveoga.
Taha tasub paremad panna juhul, kui teed tihti burnoute
Taha tasub paremad panna juhul, kui teed tihti burnoute
Aitan vintsi, tõste ja muu tjuuninguga. Teen lihtsamaid freesimistöid, treimistöid ja pisemat automaatikat-koosteseadmeid.
Hüdrovintsiga-paadiankruga-täislukkudega chero-põka. Turistis tiim paadiankur.
Hüdrovintsiga-paadiankruga-täislukkudega chero-põka. Turistis tiim paadiankur.
- LR90
- I live off from the mud
- Postitusi: 1563
- Liitunud: T Dets 28, 2004 1:55 pm
- Asukoht: Kunda taga metsas 5111459
Re: Erineva kulumisastmega rehvid
Liiklusohutuse seisukohalt peavad taga olema parema pidamisega rehvid,
muidu pidurdamisel kipub tagumine ots esimesest mööda minema.
muidu pidurdamisel kipub tagumine ots esimesest mööda minema.
kui suureks saan, hakkan DEFENDERIKS
Re: Erineva kulumisastmega rehvid
Tõstan siis paremad rehvid esialgu ette, et nad kuluks teistele järgi. Talve perioodiks nii kui nii vaja uued rehvid osta. Hetkel all küll m+s aga talvel enam nende kahe rohkem kulunud rehviga ei julgeks sõita.
Tänan nõuandjaid.
Tänan nõuandjaid.