Ei tea küll seda autot aga enamikel on kiire ja aeglase veo vahel neutraal.Üks küsimus mul on länkarite omanikele, et mis tähendavad tähed HH,HL ja LL vahekasti kangil, ma kõigest muidu saan aru, et high ja low, aga miks seda keskmist seal vaja on?
4Runner 3.0 ja paar küsimust
Moderaatorid: jr, Moderators
Re: 4Runner 3.0 ja paar küsimust
Asukoht viljandimaa Suslepa. Tel 53365288 - Toomas
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5137
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: 4Runner 3.0 ja paar küsimust
Miks mitte hoopis see Land Cruiser korda teha ja sellega sõita? Ei tundu nii kehvas seisus ju.
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
- uputaja
- I live off from the mud
- Postitusi: 4713
- Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
- Asukoht: Kuusalu lähedal metsas
Re: 4Runner 3.0 ja paar küsimust
Lahtine keskdiffer, lukus keskdiffer ja aeglusti.
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
- Metsjeesus
- Mudder
- Postitusi: 51
- Liitunud: L Sept 03, 2011 8:39 pm
Re: 4Runner 3.0 ja paar küsimust
Tänud Uputajale.
Land cruiser on tegelikult väga heas seisus, roostet on üks kaks täppi, korralikult hooldatud auto, mootor nurrub ja näha muidu , et seda on hoitud. Kuna lihtsalt huvi tehnika vastu on, siis mõtlesin, et miks mitte ette võtta väike projekt ja seda ehitada ja mis veel asja eriti heaks teeb on see, et see täiesti legaalselt tehtav. Ma ei ole küll kindel, et see saab olema ainulaadne 3.4l 4runner Eestis, kindlasti on neid ehitajaid olnud ka varem
Land cruiser on tegelikult väga heas seisus, roostet on üks kaks täppi, korralikult hooldatud auto, mootor nurrub ja näha muidu , et seda on hoitud. Kuna lihtsalt huvi tehnika vastu on, siis mõtlesin, et miks mitte ette võtta väike projekt ja seda ehitada ja mis veel asja eriti heaks teeb on see, et see täiesti legaalselt tehtav. Ma ei ole küll kindel, et see saab olema ainulaadne 3.4l 4runner Eestis, kindlasti on neid ehitajaid olnud ka varem
Re: 4Runner 3.0 ja paar küsimust
Terv. Vahekasti kohapealt, minu teada 4runneri vahekast ei istu selle kasti külge. Võibolla eksin. Vähemalt automaatkasti külge küll mitte. Aga anna teada. Kuidas juhtmestik istub? Oled seda juba näppinud?
sopp on popp
- Metsjeesus
- Mudder
- Postitusi: 51
- Liitunud: L Sept 03, 2011 8:39 pm
Re: 4Runner 3.0 ja paar küsimust
Mind hakkas see kohe täitsa huvitama ja ma võtsin eile kätte ja läksin proovisin selle ära ja tõesti, vahekast otse ei istunudki uuema käigukasti otsa, aga õnneks on käigukast üks ja sama, et annab kokku seada kasutades uut ja vana käima kasti.Terv. Vahekasti kohapealt, minu teada 4runneri vahekast ei istu selle kasti külge. Võibolla eksin. Vähemalt automaatkasti külge küll mitte. Aga anna teada. Kuidas juhtmestik istub? Oled seda juba näppinud?
Juhtmestiku oli länkari pealt üüratult lihtne kätte saada, mootori juhtmestik on ülejäänud pundist eraldi ja aju oli ka kenasti juurde pääsetavas kohas. Pistikute ehituses on aja jooksul tehtud küll väike edasi minek, aga andurid on muidu samad.
Üks küsimus mul küll tekkinud on, et länkaril on spidomeeter juba elektrooniline ja see jooksis läbi aju armatuuri, aga 4runneril veel trossiga, et kas ta auto tööd segama ei hakka kui ma selle pistiku ühendamata jätan, ma lihtsalt olen kuulnud, et jaapani elektroonika pidi üsna tujukas olema kohati.
Ma suuremat ühendamis tööd ei ole jõudnud veel tegema hakata, kuna hetkel töö ja jõulud, et siis jaanauris hakkan sättima edasi ja kui natukese rohkem jälle teada saan, siis postitan kindlasti.
Re: 4Runner 3.0 ja paar küsimust
Spidokas ei tohiks küll autotööd segama hakat. Kardan seda,et sa pead vist terve juhtmestiku ära vahetama salongis, mina vähemalt tegin seda. Seda selleks, et aju pistikud on ka erinevad, pistik küll on sama, aga elektriskeem on kindlasti erinev. Omal mul polnud elektriskeeme, et selles veenduda. Kui juba juhtmestiku vahetamiseks läheb, siis tuleb ka lancari kellad sisse toppida. Seda ka veel, et lancaril ju lisasi ka rohkem. Soovitan sul kindlasti hankid elektriskeemid.
sopp on popp
- Metsjeesus
- Mudder
- Postitusi: 51
- Liitunud: L Sept 03, 2011 8:39 pm
Re: 4Runner 3.0 ja paar küsimust
Eks ma selle juhtmestikuga kindlasti veel roppu vaeva nägema hakkan, aga õnneks on mul elektriskeemid olemas ja länkar on ka õnneks/kahjuks üsna prosta, et lisasi eriti kaasas ei olnud. Kui ma kunagi jõuan ka sinna ühendamiseni, siis ma tean uuesti siiapoole pöörduda abiga kui peaks vaja minema.
Hetkel pole ma pikalt jõudnud postitada oma auto remondi edemisest, sest olen nokitsenud tema kallal pidevalt. Hetkel on raam paljas ülevaadatud ja nüüd ootab tsinkimist. Peale seda saan hakata teda jälle vaikselt kokku monteerima.

Hetkel pole ma pikalt jõudnud postitada oma auto remondi edemisest, sest olen nokitsenud tema kallal pidevalt. Hetkel on raam paljas ülevaadatud ja nüüd ootab tsinkimist. Peale seda saan hakata teda jälle vaikselt kokku monteerima.

- Metsjeesus
- Mudder
- Postitusi: 51
- Liitunud: L Sept 03, 2011 8:39 pm
Re: 4Runner 3.0 ja paar küsimust
Hetke seis siis auto kõpitsemisel, raam käes ja tsingitud (Paldiski tsingipajas lasin teha ja enne seda liivaprits Dalideris). Pean tunnistama, et kvaliteet jätab natukese soovida, aga ega ma endale Bentleyt ei ehita. Lasin raami kahe komponentse värviga üle ja kasutasin selleks ülim kõrgtehnoloogilist värvirulli (sellist mida NASA kasutab, et rakette värvida
, sain espakist 53€ senti tükk).
Ise nüüd merele paariks nädalaks ja kui tagasi, siis ostan ära ülemised õõtsad, hunniku pukse ja proovin hakata pisi tasa autot kokku lappima. Eks selle ehitus kiiruse otsustab rahakoti jämedus ka
Tsingitud raamist mõni pilt.



Ise nüüd merele paariks nädalaks ja kui tagasi, siis ostan ära ülemised õõtsad, hunniku pukse ja proovin hakata pisi tasa autot kokku lappima. Eks selle ehitus kiiruse otsustab rahakoti jämedus ka

Tsingitud raamist mõni pilt.


Re: 4Runner 3.0 ja paar küsimust
Ma ütleks selle peale et on ikka tahtmist . Edu antud projektiga.Olles ise mõningaid masinad algusest lõpuni teinud siis peale seda kui valmis saab on tunne,et milleks sedavaja oli:)))
VW Country
Runner 3,0
Wrangler 4,0
Runner 3,0
Frontera 2,0
Runner 3,0
Wrangler 4,0
Runner 3,0
Frontera 2,0
Re: 4Runner 3.0 ja paar küsimust
Vägev värk, hea vaadata kuidas üks 4Runner uueks saab. Ma olen ka nõus, et kasutatud LC võib igaüks osta aga sellist ainulaadset ja mis põhiline KORRALIKKU 4Runnerit ei ole kellelgi ette näidata!
jõudu ja edu!
rommi
jõudu ja edu!
rommi
- Metsjeesus
- Mudder
- Postitusi: 51
- Liitunud: L Sept 03, 2011 8:39 pm
Re: 4Runner 3.0 ja paar küsimust
Üks küsimus on mul tekkinud vahepeal. Nimelt käisin amservis pukside ja muude silla jubinate kohat infot küsimas. Seal löödi mulle raamist ja sildadest pilt ette. Pildilt panin tähele, et 4runneril on tagumine stabika varras ka olemas mida minu isendil enam ei ole, et kas on mõtet organiseerida seda sinna üldse tagasi või lasta ilma ikka edasi?
Siiani autoga sõites ei ole täheldanud, et midagi puudu oleks.
Siiani autoga sõites ei ole täheldanud, et midagi puudu oleks.
Re: 4Runner 3.0 ja paar küsimust
Minu omal sellist asja ei olnud.Ka oli muidugi sellel keretõste tehtud ehk siis ära korjatud.Sõitmisel ma ei täheldanud et tagaotsaga midagi valesti oleks.
VW Country
Runner 3,0
Wrangler 4,0
Runner 3,0
Frontera 2,0
Runner 3,0
Wrangler 4,0
Runner 3,0
Frontera 2,0
- Metsjeesus
- Mudder
- Postitusi: 51
- Liitunud: L Sept 03, 2011 8:39 pm
Re: 4Runner 3.0 ja paar küsimust
Pärast pikka vaikust on asi jälle edasi läinud. USAst jõudis kohale esimene suurem laar jubinaid ja kohe kohe on tulemas veel sellele lisa natukese.

Muidugi pean tunnistama, et auto ehitus hoog on natuke raugenud kuna vaba ajaga on jube kitsas käes, aga sellegipoolest iga võimalik hetk möödub mul auto kallal. Hetkel pole rohkem pildi materjali teinud, aga seis on selline: Tagasild on pmts algosadeks, uued rattalaagrid olemas, uued pidurid koos trummlite ja kõigega, pidurite alusplaadid käisid liivapritsis ja käes. Ootan veel tagumist difri lukku mis peaks lähiajal saabuma. Seejärel saab tagasilla kokku ja koos uute puksidega juba taas raami külge kinnitada. Muidugi ennem kontrollin kõik lõtkud ja loksud ka ära.
Kardaanide küljest eemaldasin vanad ristid ja tellisin ka nende asemel uued. Vanad olid juba oma aja ära näinud. Muud nagu hetkel ei olegi. Lootsin muidugi juba selle aasta numbri sees mootori ka peale tõsta, aga kuna elu osutus mõnevõrra kiiremaks, siis jääb see kahjuks uue aasta algusesse. Tasa ja targu ikka asi edeneb.

Muidugi pean tunnistama, et auto ehitus hoog on natuke raugenud kuna vaba ajaga on jube kitsas käes, aga sellegipoolest iga võimalik hetk möödub mul auto kallal. Hetkel pole rohkem pildi materjali teinud, aga seis on selline: Tagasild on pmts algosadeks, uued rattalaagrid olemas, uued pidurid koos trummlite ja kõigega, pidurite alusplaadid käisid liivapritsis ja käes. Ootan veel tagumist difri lukku mis peaks lähiajal saabuma. Seejärel saab tagasilla kokku ja koos uute puksidega juba taas raami külge kinnitada. Muidugi ennem kontrollin kõik lõtkud ja loksud ka ära.
Kardaanide küljest eemaldasin vanad ristid ja tellisin ka nende asemel uued. Vanad olid juba oma aja ära näinud. Muud nagu hetkel ei olegi. Lootsin muidugi juba selle aasta numbri sees mootori ka peale tõsta, aga kuna elu osutus mõnevõrra kiiremaks, siis jääb see kahjuks uue aasta algusesse. Tasa ja targu ikka asi edeneb.
- Panda
- Fitting 38"
- Postitusi: 328
- Liitunud: E Juul 23, 2007 4:40 pm
- Asukoht: Jõelähtme, puhtam Ülgase
- Kontakt:
Re: 4Runner 3.0 ja paar küsimust
Kui juba selliseks ehituseks läks , siis milleks üldse tagasillas trummelpiduritega jamada. Teinud ketaspiduritele ja saanud ka käsipiduri efektiivsemalt toimima.
4-Runner,UAZ 3303
Mudasõltlane alates 1999 sügissõidust.
Pandakaru 4x4
Mudasõltlane alates 1999 sügissõidust.
Pandakaru 4x4