patrol 2,8 chippimine 95kw vs. 114kw

Moderaatorid: jr, Moderators

Kasutaja avatar
Tony
Rock Crawler
Postitusi: 648
Liitunud: L Mär 08, 2003 7:42 pm
Asukoht: Harjumaa, Tutermaa

patrol 2,8 chippimine 95kw vs. 114kw

Postitus Postitas Tony »

Tervitus

mitte et ma nüüd ja kohe seda õudsalt tagaigatsen kuid ....

autot valides ja otsides jäid ette ka mõned patrolid mille kw kohale oli märgitud 114 kw. Algul mõtsin et see ming näpukas kuid natuke uurides tuleb välja, et pisikese chipi lisamisega ongi võimalik standartset 95kw ka natuke üles poole ajada, e siis 114kw.

kui see chip annaks juurde selle mõne kw madalatele pööretele (1000-2000) , siis isegi hakkaks mõttlema sellele, kuna just see auk on suhteliselt tuim. kui aga ylemisele otsale, siis ma arvan, et sel pole mõtet

küsiks siis, et kas keegi omab kogemusi sellist autot omades ja sõittes, kuidas mootor suurenenud valule vastu peab, kütuse kulu, kui tuntavalt siis see lisa 19kw ka reaalselt on jne jne



parimatega
Tony
Something between the mud and deep mud
Patrol 2,8 Y61 x2
UAZ 469
GSM: +372 5(yks)(three)(üks)(tri)(пят)3
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

silmaonul siit foorumist vist oli kunagi chipitud Patrol.

Enda üks offroad kirjasõpru prantsusmaalt sõidab ka chipitud 2.8TD'ga. Seal pidi see väga levinud olema. Ja tema väide on, et väänet tuli küll madalal pöördel juurde, kuid nõrk on see mootor ikkagi.

Kui tõsist powerit taga ajada, siis tasub teha nii nagu üks minu Norra offroad kirjasõpradest tegi oma Patroliga:
http://www.4x4.ee/forum/viewtopic.php?t=1405
+372 5028488
silmaonu
Mudder
Postitusi: 57
Liitunud: K Juul 19, 2006 11:25 pm
Asukoht: Tallinn-Võru-Tallinn

Postitus Postitas silmaonu »

sama arvamus, chips nagu annaks juurde küll, isegi päris tuntavalt.
muidu uimase 2,8TD ajas kurjaks küll. foori taga sai mõnele rullnokast pudrukuulile lihtsalt niisamakõvatamisepärast ära tehtud. aga sellisel juhul peab ikka arvestama
ka mõistliku sõidumaneeriga, kuna 2,8TD pole just mitte eriti hästi välja pakutud lahendus sellise registrimassiga autole.
asjapulk
Kasutaja avatar
Tony
Rock Crawler
Postitusi: 648
Liitunud: L Mär 08, 2003 7:42 pm
Asukoht: Harjumaa, Tutermaa

Postitus Postitas Tony »

hmmmm

krt nii võib isegi "kõwaks" minna ja chipile mõtlema hakata 8)

sai nädalavahetusel siis männikul mürramas käidud, kõik mäed piki ja risti, üles ja alla ära võetud ja ainuke mis nagu mind häiris oligi see alguse tuimus. Kui hoog sees ja mootor tuurid üles sai, siis ta ka läks.
Aga jahh see ALGUS, see ei meeldinud mette.

Best
Tony
Something between the mud and deep mud
Patrol 2,8 Y61 x2
UAZ 469
GSM: +372 5(yks)(three)(üks)(tri)(пят)3
Kasutaja avatar
Tony
Rock Crawler
Postitusi: 648
Liitunud: L Mär 08, 2003 7:42 pm
Asukoht: Harjumaa, Tutermaa

Postitus Postitas Tony »

silmaonu kirjutas:sama arvamus, chips nagu annaks juurde küll, isegi päris tuntavalt.
kas sa ostsid selle kohe chipiga või panid siin peale ?
ja mis su kytusekulu tegi, palju ta sul per 100km võttis ?

Tony
Something between the mud and deep mud
Patrol 2,8 Y61 x2
UAZ 469
GSM: +372 5(yks)(three)(üks)(tri)(пят)3
silmaonu
Mudder
Postitusi: 57
Liitunud: K Juul 19, 2006 11:25 pm
Asukoht: Tallinn-Võru-Tallinn

Postitus Postitas silmaonu »

Tony kirjutas:
silmaonu kirjutas:sama arvamus, chips nagu annaks juurde küll, isegi päris tuntavalt.
kas sa ostsid selle kohe chipiga või panid siin peale ?
ja mis su kytusekulu tegi, palju ta sul per 100km võttis ?

Tony
selle olemasolust sain ma pärast auto ostu alles mõne kuu pärast puhtjuhuslikult teada, näppides armatuuri alla paigaldatud nuppu, mille olemasolust polnud ka endine omanik teadlik. paigaldatud oli see prantsusmaal.
kütusekulu kohta ütleks nüüd nii palju, et kütust läheb täpselt nii palju kui ise vajutad. antud isendiga liikumisel ma keskmist kulu alla 17l/100km ei saanud ma kunagi. kasutasin sõidukit igapäevaliikurina ja enamus linnasõit.
asjapulk
virgo
True Off Roader!
Postitusi: 1247
Liitunud: R Dets 10, 2004 7:16 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas virgo »

jr kirjutas: Kui tõsist powerit taga ajada, siis ...
Muig...ei seostu küll chippimisega aga sõnadega Patrol ja power küll...ehk siis http://www.marks4wd.com/projects/6_5_GQ_project.htm
Kasutaja avatar
Tony
Rock Crawler
Postitusi: 648
Liitunud: L Mär 08, 2003 7:42 pm
Asukoht: Harjumaa, Tutermaa

Postitus Postitas Tony »

krt tõstatan 1 vana teema

ikka kripeldab ja nyyd 1 võimalus seda niisama saada, aga....

... "naised saunas räägivad", et see chip ei pidavat õhulugejale hästi mõjuma

ons see tõsi või pläkutasid niisama ??

Tony
Something between the mud and deep mud
Patrol 2,8 Y61 x2
UAZ 469
GSM: +372 5(yks)(three)(üks)(tri)(пят)3
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Ei taha hästi uskuda seda. Küll aga on chip ja õhulugeja seotud. Chip valetab ajule, et õhku käib rohkem läbi lugeja ja seepeale antakse kütet rohkem peale. Samas tõstetakse ka natuke boosti ja ongi kogu lugu.
+372 5028488
fagott
True Off Roader!
Postitusi: 1006
Liitunud: R Veebr 04, 2005 8:34 pm
Asukoht: Viljandi

Postitus Postitas fagott »

Kas see "nupp armatuuri all" tähendab,et seda saab sisse-välja lülitada?See muudaks asja huvitavaks:kasutad vajaduse korral :idea:
Uko
Rock Crawler
Postitusi: 663
Liitunud: E Nov 29, 2004 4:38 pm
Asukoht: viljandi

Postitus Postitas Uko »

Ilmselt peate minema turbo kallale,väikestel pööretel vabriku turbo ei tööta veel.Pole ülelaade rõhku,pole kütet,pole tõmmet.Eks see üks paras jura ole,üldiselt mootor on vist väike. :D
olge marurahulikud!
Kasutaja avatar
sepaonu
Off Roader Wannabe
Postitusi: 45
Liitunud: N Sept 11, 2008 10:52 pm
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas sepaonu »

Uurisin ka chipi varianti, sest endal sama mure madala põõrdega. Senini on kõik mõtte maha laitnud, et pidavat mootorile kiiret lõppu tähendama.
Kiusatus on aga suur...
Patrol 2,8TD (Y61)1998
Kasutaja avatar
Tony
Rock Crawler
Postitusi: 648
Liitunud: L Mär 08, 2003 7:42 pm
Asukoht: Harjumaa, Tutermaa

Postitus Postitas Tony »

sepaonu kirjutas:Uurisin ka chipi varianti, sest endal sama mure madala põõrdega. Senini on kõik mõtte maha laitnud, et pidavat mootorile kiiret lõppu tähendama.
Kiusatus on aga suur...
nu see sõltub mootorist, mõnele 1,4l jaapanlasele millest "viimane" juba välja võetud ta kindlasti ei sobi.
3.0'e ma seda ka eriti ei tihkaks panna, aga see 2.8 mootor, sellel peaks ressurssi veel küll olema. Peaks suht vana ja pommikindel olema, kahjuks muidugi mitte selline nagu 3,3 on :wink:
Keegi targem muidugi võiks veel kommenteerida.

Tony
Something between the mud and deep mud
Patrol 2,8 Y61 x2
UAZ 469
GSM: +372 5(yks)(three)(üks)(tri)(пят)3
Kasutaja avatar
sepaonu
Off Roader Wannabe
Postitusi: 45
Liitunud: N Sept 11, 2008 10:52 pm
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas sepaonu »

Igal juhul kui külge paned anna tulemustest teada...
Patrol 2,8TD (Y61)1998
Gennadi
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 128
Liitunud: K Veebr 25, 2009 10:07 am

Re: patrol 2,8 chippimine 95kw vs. 114kw

Postitus Postitas Gennadi »

Viis aastat möödas, kuidas siis mootori kestvusega lood? Plaan enda masinale ka paigaldada, aga kardan natuke, et äkki teeb kaanele liiga. Ausraalias see sama masin tuntud crackhead'ina oma plokikaane pragude pärast. Või oleks mõtekam lihtsalt turborõhku natuke tõsta?
Vasta

Mine “Nissan / Renault”