patrol 2,8 chippimine 95kw vs. 114kw
Moderaatorid: jr, Moderators
patrol 2,8 chippimine 95kw vs. 114kw
Tervitus
mitte et ma nüüd ja kohe seda õudsalt tagaigatsen kuid ....
autot valides ja otsides jäid ette ka mõned patrolid mille kw kohale oli märgitud 114 kw. Algul mõtsin et see ming näpukas kuid natuke uurides tuleb välja, et pisikese chipi lisamisega ongi võimalik standartset 95kw ka natuke üles poole ajada, e siis 114kw.
kui see chip annaks juurde selle mõne kw madalatele pööretele (1000-2000) , siis isegi hakkaks mõttlema sellele, kuna just see auk on suhteliselt tuim. kui aga ylemisele otsale, siis ma arvan, et sel pole mõtet
küsiks siis, et kas keegi omab kogemusi sellist autot omades ja sõittes, kuidas mootor suurenenud valule vastu peab, kütuse kulu, kui tuntavalt siis see lisa 19kw ka reaalselt on jne jne
parimatega
Tony
mitte et ma nüüd ja kohe seda õudsalt tagaigatsen kuid ....
autot valides ja otsides jäid ette ka mõned patrolid mille kw kohale oli märgitud 114 kw. Algul mõtsin et see ming näpukas kuid natuke uurides tuleb välja, et pisikese chipi lisamisega ongi võimalik standartset 95kw ka natuke üles poole ajada, e siis 114kw.
kui see chip annaks juurde selle mõne kw madalatele pööretele (1000-2000) , siis isegi hakkaks mõttlema sellele, kuna just see auk on suhteliselt tuim. kui aga ylemisele otsale, siis ma arvan, et sel pole mõtet
küsiks siis, et kas keegi omab kogemusi sellist autot omades ja sõittes, kuidas mootor suurenenud valule vastu peab, kütuse kulu, kui tuntavalt siis see lisa 19kw ka reaalselt on jne jne
parimatega
Tony
Something between the mud and deep mud
Patrol 2,8 Y61 x2
UAZ 469
GSM: +372 5(yks)(three)(üks)(tri)(пят)3
Patrol 2,8 Y61 x2
UAZ 469
GSM: +372 5(yks)(three)(üks)(tri)(пят)3
silmaonul siit foorumist vist oli kunagi chipitud Patrol.
Enda üks offroad kirjasõpru prantsusmaalt sõidab ka chipitud 2.8TD'ga. Seal pidi see väga levinud olema. Ja tema väide on, et väänet tuli küll madalal pöördel juurde, kuid nõrk on see mootor ikkagi.
Kui tõsist powerit taga ajada, siis tasub teha nii nagu üks minu Norra offroad kirjasõpradest tegi oma Patroliga:
http://www.4x4.ee/forum/viewtopic.php?t=1405
Enda üks offroad kirjasõpru prantsusmaalt sõidab ka chipitud 2.8TD'ga. Seal pidi see väga levinud olema. Ja tema väide on, et väänet tuli küll madalal pöördel juurde, kuid nõrk on see mootor ikkagi.
Kui tõsist powerit taga ajada, siis tasub teha nii nagu üks minu Norra offroad kirjasõpradest tegi oma Patroliga:
http://www.4x4.ee/forum/viewtopic.php?t=1405
+372 5028488
sama arvamus, chips nagu annaks juurde küll, isegi päris tuntavalt.
muidu uimase 2,8TD ajas kurjaks küll. foori taga sai mõnele rullnokast pudrukuulile lihtsalt niisamakõvatamisepärast ära tehtud. aga sellisel juhul peab ikka arvestama
ka mõistliku sõidumaneeriga, kuna 2,8TD pole just mitte eriti hästi välja pakutud lahendus sellise registrimassiga autole.
muidu uimase 2,8TD ajas kurjaks küll. foori taga sai mõnele rullnokast pudrukuulile lihtsalt niisamakõvatamisepärast ära tehtud. aga sellisel juhul peab ikka arvestama
ka mõistliku sõidumaneeriga, kuna 2,8TD pole just mitte eriti hästi välja pakutud lahendus sellise registrimassiga autole.
asjapulk
hmmmm
krt nii võib isegi "kõwaks" minna ja chipile mõtlema hakata
sai nädalavahetusel siis männikul mürramas käidud, kõik mäed piki ja risti, üles ja alla ära võetud ja ainuke mis nagu mind häiris oligi see alguse tuimus. Kui hoog sees ja mootor tuurid üles sai, siis ta ka läks.
Aga jahh see ALGUS, see ei meeldinud mette.
Best
Tony
krt nii võib isegi "kõwaks" minna ja chipile mõtlema hakata

sai nädalavahetusel siis männikul mürramas käidud, kõik mäed piki ja risti, üles ja alla ära võetud ja ainuke mis nagu mind häiris oligi see alguse tuimus. Kui hoog sees ja mootor tuurid üles sai, siis ta ka läks.
Aga jahh see ALGUS, see ei meeldinud mette.
Best
Tony
Something between the mud and deep mud
Patrol 2,8 Y61 x2
UAZ 469
GSM: +372 5(yks)(three)(üks)(tri)(пят)3
Patrol 2,8 Y61 x2
UAZ 469
GSM: +372 5(yks)(three)(üks)(tri)(пят)3
kas sa ostsid selle kohe chipiga või panid siin peale ?silmaonu kirjutas:sama arvamus, chips nagu annaks juurde küll, isegi päris tuntavalt.
ja mis su kytusekulu tegi, palju ta sul per 100km võttis ?
Tony
Something between the mud and deep mud
Patrol 2,8 Y61 x2
UAZ 469
GSM: +372 5(yks)(three)(üks)(tri)(пят)3
Patrol 2,8 Y61 x2
UAZ 469
GSM: +372 5(yks)(three)(üks)(tri)(пят)3
selle olemasolust sain ma pärast auto ostu alles mõne kuu pärast puhtjuhuslikult teada, näppides armatuuri alla paigaldatud nuppu, mille olemasolust polnud ka endine omanik teadlik. paigaldatud oli see prantsusmaal.Tony kirjutas:kas sa ostsid selle kohe chipiga või panid siin peale ?silmaonu kirjutas:sama arvamus, chips nagu annaks juurde küll, isegi päris tuntavalt.
ja mis su kytusekulu tegi, palju ta sul per 100km võttis ?
Tony
kütusekulu kohta ütleks nüüd nii palju, et kütust läheb täpselt nii palju kui ise vajutad. antud isendiga liikumisel ma keskmist kulu alla 17l/100km ei saanud ma kunagi. kasutasin sõidukit igapäevaliikurina ja enamus linnasõit.
asjapulk
Muig...ei seostu küll chippimisega aga sõnadega Patrol ja power küll...ehk siis http://www.marks4wd.com/projects/6_5_GQ_project.htmjr kirjutas: Kui tõsist powerit taga ajada, siis ...
krt tõstatan 1 vana teema
ikka kripeldab ja nyyd 1 võimalus seda niisama saada, aga....
... "naised saunas räägivad", et see chip ei pidavat õhulugejale hästi mõjuma
ons see tõsi või pläkutasid niisama ??
Tony
ikka kripeldab ja nyyd 1 võimalus seda niisama saada, aga....
... "naised saunas räägivad", et see chip ei pidavat õhulugejale hästi mõjuma
ons see tõsi või pläkutasid niisama ??
Tony
Something between the mud and deep mud
Patrol 2,8 Y61 x2
UAZ 469
GSM: +372 5(yks)(three)(üks)(tri)(пят)3
Patrol 2,8 Y61 x2
UAZ 469
GSM: +372 5(yks)(three)(üks)(tri)(пят)3
nu see sõltub mootorist, mõnele 1,4l jaapanlasele millest "viimane" juba välja võetud ta kindlasti ei sobi.sepaonu kirjutas:Uurisin ka chipi varianti, sest endal sama mure madala põõrdega. Senini on kõik mõtte maha laitnud, et pidavat mootorile kiiret lõppu tähendama.
Kiusatus on aga suur...
3.0'e ma seda ka eriti ei tihkaks panna, aga see 2.8 mootor, sellel peaks ressurssi veel küll olema. Peaks suht vana ja pommikindel olema, kahjuks muidugi mitte selline nagu 3,3 on

Keegi targem muidugi võiks veel kommenteerida.
Tony
Something between the mud and deep mud
Patrol 2,8 Y61 x2
UAZ 469
GSM: +372 5(yks)(three)(üks)(tri)(пят)3
Patrol 2,8 Y61 x2
UAZ 469
GSM: +372 5(yks)(three)(üks)(tri)(пят)3
Re: patrol 2,8 chippimine 95kw vs. 114kw
Viis aastat möödas, kuidas siis mootori kestvusega lood? Plaan enda masinale ka paigaldada, aga kardan natuke, et äkki teeb kaanele liiga. Ausraalias see sama masin tuntud crackhead'ina oma plokikaane pragude pärast. Või oleks mõtekam lihtsalt turborõhku natuke tõsta?