
Hädas Jeepiga
Moderaatorid: jr, vtl, Moderators
-
- Rock Crawler
- Postitusi: 859
- Liitunud: N Okt 28, 2010 10:55 am
- Asukoht: Männiku slumm
Re: Hädas Jeepiga
Veermikujuppide (so pukside, rooliotste, šarniiride, amortide) vahetus on ju täiesti normaalne nähtus. Kuluosad. Et need asjad kõik korraga selga lendasid... juhtub. Eelmine omanik on maasturit ilmselt sihtotstarbelislet kasutanud.
Aga kui veermik korralike juppidega sai tehtud, on nüüd ju mitu aastat muretu. Või mis? Ja käimakoti-jama peaks olema nende WG-tüüpviga. Siin on sellest mu meelest räägitud ka. Ei miskit hullu ju kokkuvõttes?

Re: Hädas Jeepiga
mis see eesti keeles tähendab?kadjakas2000 kirjutas: käimakoti-jama peaks olema nende WG-tüüpviga. Siin on sellest mu meelest räägitud ka. Ei miskit hullu ju kokkuvõttes?

teex yhe zuicu
Re: Hädas Jeepiga
Käimakott ehk käimar ehk käikar jnePomo kirjutas:mis see eesti keeles tähendab?kadjakas2000 kirjutas: käimakoti-jama peaks olema nende WG-tüüpviga. Siin on sellest mu meelest räägitud ka. Ei miskit hullu ju kokkuvõttes?

Käigukast.
Mudas alates 2003.
-
- Rock Crawler
- Postitusi: 859
- Liitunud: N Okt 28, 2010 10:55 am
- Asukoht: Männiku slumm
Re: Hädas Jeepiga
Vabandan segase jutu pärast. "Käimakott" paluks lugeda "käigukastiks", nagu Virgo eelpool kirjutas. Kui päris täpne olla, peidab teema-algatajale tuska tegev kratt end ilmselt "käimakoti" lülitusmehhanismis.
Re: Hädas Jeepiga
No härra tahtis ju tegelikult vaid ausat vastust oma küsimusele.... JAH, peabki just nii õrnake olema. Põhjuseid pole sinul kui tarbijal tarvis teada. Ühe sõnaga kokku võttes - see on business. 2000 aastate algupoolest alates tegid kogu maailma tööstusharud kardinaalseid muutusi läbi, et niiöelda elama jääda, mitte ainult autotööstus.... Sellepärast kasvõi praegune Jeep kasutab koostöös fiatiga fiati põhja ja hiinas autode koostamist, ju siis ei jäänd muud üle. Siin härrad uhkelt lahmivad aastas 4,5 tonni maksva auto remondi peale sellesama 4,5 tonni iga aasta ja see võibki tunduda normaalne kui puudub võrdlusmoment. Kui sa tahad ainult sõita, siis osta vana chevy k5... või midagi analoogset, auto nime väärilist. Aga no seda ka naljalt tegema ei lähe, kuna see on ju nii vana, ebamugav sõita(eeldab head füüsilist vormi)... ja ei läigi ja on nii hirmsa välimusegaKribu kirjutas: Sai nüüd vist liiga suur hädaldamine aga lihtsalt oleks soov teada kas asi peabki nii õrnake olema?

Mis ma teeksin kui leiaksin end ämbrist? Nii nagu tegin, korduvalt... Peseb selle junni puhtaks, poleerib odavalt läikima, kiidab taevani ja müüb esimesele ettejuhtunud lollile(sry: huvilisele) maha kiirelt. Jääb vähem kulusid ja rohkem aega mõtlemiseks, mis edasi teha. Lihtsalt elu on kord selline

Re: Hädas Jeepiga
Kuna hakkan kohe oma Grandi müüma siis ei ütle siin- mul peab jube hästi vastu ja 3a POLE ühtegi osa vahetanud
Aga tegelikult on vastu pidanud paremini kui oodata oskasin, sillajuppe nagu tõesti pole pidanud vahetama, mõni kulujupp ja paar suuremat lolli viga on siiski edukalt likvideeritud.

Aga tegelikult on vastu pidanud paremini kui oodata oskasin, sillajuppe nagu tõesti pole pidanud vahetama, mõni kulujupp ja paar suuremat lolli viga on siiski edukalt likvideeritud.
Suzu Kingquad
Re: Hädas Jeepiga
Mis see esimene "kulujupp" oli, mille pärast ostu pidid vahetama?
Tegelikult on kõik jupid, mis mina enda omal olen vahetanud (normaalse kvaliteediga varuosa vastu), ka normaalselt kestnud. Ehk ei kurdaks, eriti vastupidavuse üle. Juppide hind on ka tegelikult maasturi kohta suht ok, kui natuke otsida ja mõtelda ja mõni asi USAst ise tellida.

Re: Hädas Jeepiga
Omanud ka Saksa ja Jaapani masinaid aga USA omade jupid tunduvad vähemalt mulle kõige odavamad olevat ja Jeebile on neid ka saada nii romulast kui poest. Vahest tundub mõttekam osta romulast nt. 3 starterit kui poest uus kallimalt.FlammablE kirjutas:Mis see esimene "kulujupp" oli, mille pärast ostu pidid vahetama?Tegelikult on kõik jupid, mis mina enda omal olen vahetanud (normaalse kvaliteediga varuosa vastu), ka normaalselt kestnud. Ehk ei kurdaks, eriti vastupidavuse üle. Juppide hind on ka tegelikult maasturi kohta suht ok, kui natuke otsida ja mõtelda ja mõni asi USAst ise tellida.
Minu esimene kulujupp oli mootor, aga ma ise olin troll, et kohe ostsin mitte ei kontrollinud, kuid sain auto ka ulme odavalt


Suzu Kingquad
Re: Hädas Jeepiga
No nii mul ilmnes nüüd see kurikuulus käimakoti viga. Ei vaheta enam üle esimese käigu ja mootori tuli põleb!Küll elu on ikka ilus 

Jeep
Re: Hädas Jeepiga
Ei tea, kas see kohe viga on. Tundub, et sul on käigukast avarii reziimis. Mul läks ka avariise, kui aku oli tühja võitu ja autot käivitasin.jeeps kirjutas:No nii mul ilmnes nüüd see kurikuulus käimakoti viga. Ei vaheta enam üle esimese käigu ja mootori tuli põleb!Küll elu on ikka ilus
Ravimiks on aku täis laadida ning mootori tuli kustub ka mõne aja pärast (mitte kohe). Või minna diagnostiku juurde.
Jeep Grand Cherokee 2,7CRD 2004 - Müüdud.
Re: Hädas Jeepiga
Tegin kõik mis ise teha sai. Käimari pistiku puhastasin, vända anduri puhastasin, ja lõpuks ostin uue aku.Kasu ei olnud midagi, nüüd silberis remondis ja kolmapäeval saan kätte. Viga oli muidu selle kulissis.
Jeep