paluks abi

Moderaatorid: jr, vtl, Moderators

Vasta
Audi RS 2
Rookie
Postitusi: 13
Liitunud: N Okt 05, 2006 1:10 pm

paluks abi

Postitus Postitas Audi RS 2 »

võib tunduda rumala küsimusena aga siiski mõte tekkis ja sooviks teada kas on võimalik kuidagi jeep grand cherokee'l pidev neli vedu maha võtta ja jätta näiteks taga vedu( näiteks annab äkki mõni kardaan ära võtta või midagi sellist ) ja kui jah kas see annab tunda ka kütuse kulus,talveks muidugi paneks pideva neli vedu tagasi.
ettetänades M.
Vahur
misasi see pidur on?
Postitusi: 217
Liitunud: R Sept 15, 2006 10:08 am

Postitus Postitas Vahur »

Võta esimene kardaan ära ja võidad kütusekulus 2-3l
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Vahekast ära vahetada.
Aga kas Cherol mitte esimese kardaani äravõtmisega auto kohale seisma ei jää, kuna keskel lahtine differ ja kui see lukku sundida 4wd asendis, siis tapad mõtetult vahekasti, isegi siis kui ees kardaani pole.

EDIT: Ja kardaani äravõtt ei seiska veel esisillas poolasse, pööriseid ja difrit, seega vaevalt et kütusekulu drastiliselt langeb.
+372 5028488
Audi RS 2
Rookie
Postitusi: 13
Liitunud: N Okt 05, 2006 1:10 pm

Postitus Postitas Audi RS 2 »

aga kas see vahekasti maha võtt on tükk tegemist ja vahekastil on kangi peal ainult kolm positsiooni.
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2776
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Postitus Postitas erik »

milleks ? :(
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
virgo
True Off Roader!
Postitusi: 1247
Liitunud: R Dets 10, 2004 7:16 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas virgo »

jr kirjutas:Vahekast ära vahetada.
Aga kas Cherol mitte esimese kardaani äravõtmisega auto kohale seisma ei jää, kuna keskel lahtine differ ja kui see lukku sundida 4wd asendis, siis tapad mõtetult vahekasti, isegi siis kui ees kardaani pole.

EDIT: Ja kardaani äravõtt ei seiska veel esisillas poolasse, pööriseid ja difrit, seega vaevalt et kütusekulu drastiliselt langeb.
Tava cherodel leiab jah varjanti et 2wd ja esisillas sellisel juhul üks poolass lahti ühendatud...teine ikka keerleb koos difriga..palju see nüüd küttekulu vähenemisele kaasa aitab ei tea.....natukene ju emuleerib hub-e aga sama kindlasti ei ole.Grandi all pole ise roomanud...aga 4hi ja 4low ei jäta nagu varjanti gardaani eemaldamiseks...vahekasti vahetus tundub suht perspektiivitu varjant.... Mina jätaks asja nii nagu on ja naudiks pigem sõidumõnu. Aga jägu see subjektiivseks arvamuseks. Targemad teavad pikemalt rääkida.
Andrus Michelis
Rock Crawler
Postitusi: 771
Liitunud: K Mär 09, 2005 1:48 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Andrus Michelis »

Mul oli pideva neliveoga Grand vahepeal kasutada. Üks teine kasutaja oli esimese kardaani kõveraks sõitnud ja ära võtnud. Sõitis ilma esimese kardaanita küll, nagu tavaline tagaveoline.
Audi RS 2
Rookie
Postitusi: 13
Liitunud: N Okt 05, 2006 1:10 pm

Postitus Postitas Audi RS 2 »

ja kui ta oli taga veoline kas oli ka tunda kütuse kulus,sest ütleme nii et hetkel linnas palju sõitmist ja talve ka veel pole nii et võiks ju olla ilma nelja ratta veota,muidu on tõesti nauding sõita nelja veaoga aga seda muidugi linnast väljaspool.eks peab auto alt läbi roomama ja asjale pilgu peale heitma.
tänan mehi arvamuste eest.
Vasta

Mine “Chrysler / Jeep / Wrangler”