Soendus kütuse paaki/paagile?

Tõsisemad ja spetsiifilist laadi tehnilised arutelud erinevate tehniliste sõlmede üle 4x4 liikuri juures. Võta sõna kui tead millest räägid, lahmijad lendavad Idiot Cornerisse.

Moderaatorid: jr, Veiko, erik, Moderators

honkomees
True Off Roader!
Postitusi: 1292
Liitunud: P Juul 05, 2009 4:57 pm
Asukoht: Metsaelajate keskel Haanjamaa serval

Re: Soendus kütuse paaki/paagile?

Postitus Postitas honkomees »

metsik kirjutas:....Katsun mootoriruumi enamvähem tuultpidavaks saada ja arvan,et on ok.
Kui temp. langeb alla - 35 siis jääb auto nagunii tuksuma.
Kui hommikul käima ei lähe siis ei soenda ju filtrit ka ja kui juba käib siis soendab juba ise.
Akudele panin vildi ümber,pane filtrile ka ja arvan et on ok.
siinsamas Eestimaal sai ühel päeval hommikul pill käima pandud, kraadiklaas näitas 31, natuke tuksutud ja sõitma, 8 km eemal tikkus kraadiklaas 35 ligi, tegelt siis 34 näitas auto oma ja hakkas nagu küttest puudu jääma, veel mõned km eemal aga oli kraad 26 ja sõit läks vanaviisi edasi. Aga see mure kastikaga, mil filter kasti all raami vahel, mitte mootoriruumis, seal on igatsugu lahendustega tunduvalt lihtsam. Raami kõrval jahutab tuulega sõidu ajal korralikult ja el. filtrisoojendus oleks lihtsaim lahendus, kui seda ka kusagil poes müügil oleks. hommikul paned ju niikuinii Defa taha, asi siis aku pealt ka filtrit soojendada ja samas akut laadida, sõidu ajal hoiab genekas aku rea peal ja soojendus filtri korras
Huvitav, et jalakäijatega libedaga toimunud õnnetustes on praktiliselt alati süüdi libedad kõnniteed ja hooletud kinnistuomanikud, aga autojuhtide teelt väljasõitude puhul on tegu "ilmastiku ja teeoludele mittevastava kiirusega"
Vasta

Mine “Modifikatsioonid edasijõudnutele”