Kuna keegi osalejatest ei ole veel muljetanud,siis panen midagi omalt poolt.
Rada ise oli tegelikult vägev.Raskeks tegid selle tingimused.
Enne sõitu sadas pikalt ja enamus rajast oli savipõhja peal,seega väga libe.Veel oli see vist paari aasta tagune TR3 rada,nii et rööpad olid pidevalt üle kliirentsi.Huvitav oli veel umbes 200m. tõus,mis tuli enamuses vintsiga läbida.Sellele järgnesid kaks langust,millest esimesel lätlased oma masina puruks lasid(igal langusel tuleb käsipidur peale tõmmata,või jääb piloot töötavasse autosse

),ning teise lõpus teatas Yuri,et just siin lõhkus Margus kunagi oma esisilla.Muidugi lõputud rööpad.
Esimesena rajale minnes on lootusetu esimeseks jäädagi,kuna tuleb rada otsida ja see võtab kõvasti aega.Pealegi on suur tõenäosus,et sa veel kuskile otsa sõidad,või rehvid lõhud.Ja vints saab raskelt tappa koos generaatori ja akuga.Ja remont toimub ainult rajal,nende vahenditega,mis kaasas on.Meil läks 4

generaatorit,pingutusrulli laager(vahetult enne lõppu),roolivõim(kohe alguses,pika tõusu peal),millest tulenevalt murdus rool hiljem lahti,üks känd läks vahekasti tala vahele ja lõhkus ära neliveo lülituse hoovastiku.Ja muidugi kõrvalistujapoolne ukselaas ja tagumine küljeklaas,veel kundepoolne tiib,kuid see on juba cherokee puhul nii tavaline(loe-kitsadpuud ja olematu pöörderaaius).
Päris lõpupoole,kui olime Artole üsna järgi jõudnud,kukkusin ühe sillakese pealt külili jõkke.Äärmiselt hariv kogemus,minema ujus umbes kolmandik varustusest,millist Vello otsis kuni munad ära külmasid(tema enda sõnad)

.
Siinkohal tahaks tänada vene turiste nr402,kelle tagavarastarteri seest saime harjad,Artot kes meile veeaugus käivitusvoolu andis,Gunni,kes minuga üksildast teed vahelaagrisse jagas,TR2 2ja3 koha ekipaaze,kes meid jõest püsti ja välja aitasid, D90 poisse kes meile peale jõge õige suuna kätte näitasid,korraldajaid kes fantastilise raja valmis treisid.Ja muidugi kogu Eesti punti,selle eest et kõikidele lõpuni kaasa elati ja maksimaalselt aidata püüti.See Balti karika punt on üks toredamaid mida ma näinud olen.
Saaksin ma teile vaid edastada Vello ja Urvo näod,kui ma vastu hommikut bensukanister seljas ja genekaharjad(järjekordsed) taskus metsa auto juurde jõudsin.Küsimus oli järgmine-(kas sa tõesti tahad lõpuni sõita?)

Aga ma kinnitan teile,et 25l.kanistriga metsas vahelduval maastikul 6km. jala käia on tõeline offroaderi unistus.Kui te olete selle teekonna läbi teinud,siis ei tundu ükski autoga läbitav teekond enam raske.
Loodan et keegi võistlenutest veel oma muljeid teitega jagab.
Ja rasked olid need lõputud sügavad rööpad,mille vastu oleksid aidanud sillalukud,mis meil paraku puudusid.
Kokkuvõttes oli üks äge võistlus,mis minu jaoks algas juba Eesti piiripunktis,kuid sellest mõmi teine kord
Urmas-Visa Hing