Meie plaanime ka minna.Suure treilaga on venes tõsine seiklemine.Küll võib ühe atv minu treila peale panna.Volitus peab siis olema kahes keeles.On isiklik kogemu.Veel võib käru ette veduriks võtta väiksema madelauto,või siis ühe-kahekohalise treileri,kui on võtta.
Kes viisadega tegeleb?Ei teagi kas antaksegi .
Maiduga rääkides sai valmis järgmine teade.
Kõik Vepskile minejad saavad maksta oma osalustasu läbi alakomitee.See tähendab,et ankeet tuleb ära saata ja stardimaks läheb Maidu kätte.Ise ta saabub millalgi järgmisel nädalal.
Summa siis kõigilt enne 1.augustit 3500rbl.-,lisaks ülekandetasu,mille suurus sõltub osalejate arvust.
Kas spioonile ja Bin-ladenile keegi uut identiteeti pakub?Tahaks ikkagi Vepskile jõuda .
d90 otsib ka v6istlusauto transportimiseks v6imalusi. kui midagi selgub, siis hoidke meid ka palun kursis aitame j2rgmine kord ka kraavist v2lja t6mmata
kuskohast viisasid saab? liblikas soovitas vene tollile kirja kirjutada, et meil v6istlus ja l2heme ja autod sellised ja sellised. pidavat kiirendama tolli l2bilaskev6imet (kordades).
hrz kirjutas:kuskohast viisasid saab? liblikas soovitas vene tollile kirja kirjutada, et meil v6istlus ja l2heme ja autod sellised ja sellised. pidavat kiirendama tolli l2bilaskev6imet (kordades).hrz
Mina olen saanud viisad Union Travelist. Kirja Narva piiriületust korraldavale firmale peab kindlasti tegema, Ladogale minnes saime tõesti kiiresti üle.
Lõpuks siis Yura metsast väljas ja andmed järgmised:
,,Väga märg" ei ole aga tegevus pidi piisavalt leiduma. TR-3-e rada tegid pisut lühemaks no nii 60-70 km jäi alles.
Eestist registreerunud järgmised meeskonnad:
1. Rang Joel ATV
2. Taniel Seppo ATV
3. Pyttsepp Vaiko TR-3
4. Alvar Tähe TR-2
5. Palotu Andres TR-2
6. Heinsaar Imre TR-1
7. Urmas Lomp TR-1
8. Kärp Toomas TR-1
9.Laane Viido TR-1
Eilse proloogi järel peaks seis olema midagi sellist
1.3FN LOMP
2.MAASTURID TOM
3.LÄTLASED
4.ERMI JA VIIDO
5.LIBLIKAS IMRE
6.-9 ARTO,VENELASED 3 TIIMI täpset järjekorda ei mäleta
Imre startis esimesena(intervall 20min) ja tegi rada.Teised jõudsid järele.
Arto MB põles natuke sellest kehvem koht
TR-2s Alvaril("proto") läks ok D-90 roolikarbi probleem-mis täpselt ei saanud aru
TR-3 Vaiko(Tegijad) oli veel õhtul kümne ajal veel metsas
Täna mindi rajale eilsete tulemuste järgi- võitja ees, teised vastavalt eilesele kaotusele intervallidega järele(midagi suusatamise jälitussõidu moodi)
kahe tunni pärast on esimene puhkepausi ala sealt peaks Vaiko edastama värskemat infi(kui muidugi levi on).Vaiko enda jaoks sõit läbi (aku tühi ja genekad lõpetasid ühepoolselt töölepingu
Lõpetanud on ka Imre(vints andis saba) ja ühed lätlased ning venelased kuid nemad köik tehniliste probleemide pärast
Tr-2s D-90 lõpetas küll esimesena kuid lätlased hauvad protesti plaane(kõrvaline teh.abi rajal).Alvar remondib ja sõidab veel kuskil metsas
Hetkel kuulavad kõik Urmase ja Vello pajatusi uskumatutest seiklustest(eriti kitsad puud,hüppavad kännud,suplus jões koos Jeebiga jne)
Viimane kõne lõppes Urmase arvamusega et targem on vist Jeep sinna jätta!
Rada oli Urmase sõnul väga karm olnud eriti peale seda kui TR-2 hakkasid lõpus mõõda sõitma