Kõigepealt - olen täielik võhik, kellel pole kunagi üldse oma autot olnud, aga nüüd on plaan üks soetada ja palun abi.
Vaagides erinevaid tavalisi sõiduautosid, eksles mõte maastikuautodele ja jäi pidama Mitsubishi Pajerol. Siin ringi uurides ja puurides, jäid mu võhikuküsimused siiski õhku.
Ütlen kohe, et offroadi plaane mul ei ole (või no mine tea - seda foorumit lugedes võib nakkuse külge saada...

Siiski leian, et ka Eesti/talvistel teedel on sellel autol mõningaid eeliseid tavalise sõiduauto ees. No ja mulle lihtsalt meeldib

Kahjuks või õnneks olen ma siiski suhteliselt praktiline. Siit küsimused:
- kui palju diislit võtab nt 70kw/2,5l maanteel linnas? Suvel sõidaksin ilmselt ainult tagaveoga ja talvel libedaga neliveoga. (ca 1990. aasta Pajerod on ju ümber lülitatavad?)
Diislit eelistaksin just väiksema kütusekulu pärast.
- millised on tänaval sõitva Pajero jooksvad kulud võrreldes umbes sama vana tavalise (diisel)sõiduautoga? (a la golf) St et kui palju laguneb?
Varuosi iseenesest saaksin arvatavasti soodsalt.
- mis on nõrgad kohad, millele peaks ostes eriti tähelepanu pöörama?
Hinnapiir jookseb umbes 3000 euro juures ja auto tooksin ise Saksamaalt, sellega Eestisse sõites (ilmselt küll laevaga).
Netiavarustest leidsin näiteks järmised versioonid:
http://mobile.de/SIDa.Mc-I3Od215yE.JDt0 ... 211600869&
http://mobile.de/SIDa.Mc-I3Od215yE.JDt0 ... 213190291&
http://mobile.de/SIDa.Mc-I3Od215yE.JDt0 ... 220894246&
Kaalungi ainult kaheukselist varianti - neljaukselist pean enda jaoks liiga suureks.
Kõik materdamised ja takkakiitmised, soovitused ja hurjutused, kas või miks peaks/ei peaks omale sellise auto selliseks vajaduseks soetama, on väga teretulnud!
Aitäh ette!
