palju võtab jm küsimused

Moderaatorid: Maasturid, Moderators

Vasta
urria
Rookie
Postitusi: 2
Liitunud: L Aug 19, 2006 8:58 pm
Asukoht: pea Eestis

palju võtab jm küsimused

Postitus Postitas urria »

Tere!

Kõigepealt - olen täielik võhik, kellel pole kunagi üldse oma autot olnud, aga nüüd on plaan üks soetada ja palun abi.
Vaagides erinevaid tavalisi sõiduautosid, eksles mõte maastikuautodele ja jäi pidama Mitsubishi Pajerol. Siin ringi uurides ja puurides, jäid mu võhikuküsimused siiski õhku.
Ütlen kohe, et offroadi plaane mul ei ole (või no mine tea - seda foorumit lugedes võib nakkuse külge saada... :wink:) - auto sõidaks põhiliselt lausa asfaldil.
Siiski leian, et ka Eesti/talvistel teedel on sellel autol mõningaid eeliseid tavalise sõiduauto ees. No ja mulle lihtsalt meeldib :inct .

Kahjuks või õnneks olen ma siiski suhteliselt praktiline. Siit küsimused:
- kui palju diislit võtab nt 70kw/2,5l maanteel linnas? Suvel sõidaksin ilmselt ainult tagaveoga ja talvel libedaga neliveoga. (ca 1990. aasta Pajerod on ju ümber lülitatavad?)
Diislit eelistaksin just väiksema kütusekulu pärast.
- millised on tänaval sõitva Pajero jooksvad kulud võrreldes umbes sama vana tavalise (diisel)sõiduautoga? (a la golf) St et kui palju laguneb?
Varuosi iseenesest saaksin arvatavasti soodsalt.
- mis on nõrgad kohad, millele peaks ostes eriti tähelepanu pöörama?

Hinnapiir jookseb umbes 3000 euro juures ja auto tooksin ise Saksamaalt, sellega Eestisse sõites (ilmselt küll laevaga).

Netiavarustest leidsin näiteks järmised versioonid:
http://mobile.de/SIDa.Mc-I3Od215yE.JDt0 ... 211600869&
http://mobile.de/SIDa.Mc-I3Od215yE.JDt0 ... 213190291&
http://mobile.de/SIDa.Mc-I3Od215yE.JDt0 ... 220894246&

Kaalungi ainult kaheukselist varianti - neljaukselist pean enda jaoks liiga suureks.

Kõik materdamised ja takkakiitmised, soovitused ja hurjutused, kas või miks peaks/ei peaks omale sellise auto selliseks vajaduseks soetama, on väga teretulnud!
Aitäh ette! :D
Kasutaja avatar
jazz777
Tuuker
Postitusi: 156
Liitunud: E Mär 29, 2004 12:48 pm
Asukoht: Head Under Hood
Kontakt:

Postitus Postitas jazz777 »

Eelkõige veendu käigukasti ja vahekasti korrasolekus. Kui vahekasti kett veninud, siis väljaminek uue keti näol ca 8Keequ. Testimiseks nina tõusule, järsult gaasi ja kui kuuled tugevaid praksuvaid helisid, siis paha-paha. Vaata üle esisilla puksid/hoovad/sharniirid (neid seal päris mitu). Kontrolli rummulukkude (suure tõenäosusega auto-hubid) toimivust, et lülitaks normaalselt nii sisse, kui välja. Muidu on auto nagu auto ikka.
Diisli eripäradest ei jaga mina matsugi, kasutan bensiiniga maiustavaid isendeid.
Libedasõit lühikese Pajeroga (üleüldse lühikese maasturiga) on kogemus omaette. Ilma esisilla abita kiilasjääl läheb sinna enesetaputerroristide klassi...
Pajer
Rookie
Postitusi: 17
Liitunud: P Mai 28, 2006 9:29 am
Asukoht: Jõgevamaa

Postitus Postitas Pajer »

Väga hea masin on,kütust kuskil 10l/100km.Mootorid kestavad hästi,hea minekuga. ma muidu igati rahul,aga lühikese kerega pajero on kits.
Osta mu pika kerega pajero ära
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2776
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Postitus Postitas erik »

See pajero 70 - 77 kw diisel on vanapõlve mootor ja minu jaoks täiesti jõuetu, kiirendus on kaugelt üle 25 sekunid sajani. Ja selle aja maasturi sõduomadused ei kannata mitte ühegi võrdlust sõiduautoga seda mugavuse, müra ja eksplutatsiooni suhtes. :lol:
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
aymur
Mudder
Postitusi: 90
Liitunud: P Veebr 26, 2006 9:16 am
Asukoht: elva

Postitus Postitas aymur »

no minul on 2,5TD ja kyttekulu 10-11L.
lagunemise kohta ei oska midagi öelda olen 30000 sõitnud ja peale õlivahetuse ja plokisoojenduse paigaldamise ple midagi teinud,eelmise talve -32ga käivitus täitsa omal jõul :D
ag kui tahad rohkem asfaltit pidi liigelda sis pead vaatama ikka pika kerega mudelit,olen mõlemaga sõitnud ja pikk kere tunduvalt stabiilsem
slauri
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 152
Liitunud: N Juun 29, 2006 3:15 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas slauri »

Tööautona 5-ukseline 2800:
- maanteel stabiilne
- metsa jaoks natuke pikk, aga ronib hästi
- läbisõit =300 000km,kuigi saanud kõvasti "vatti" pole veel mingit tõsisemat remonti tahtnud
- jaksab paremini käru vedada
Ütlen ainult kiidusõnu!
SÕITJA - sündind SÕITJA
+37256564491
slauri
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 152
Liitunud: N Juun 29, 2006 3:15 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas slauri »

Sorry!
Ja kütte kulu on 10-11 l/100km(keskmine)
SÕITJA - sündind SÕITJA
+37256564491
urria
Rookie
Postitusi: 2
Liitunud: L Aug 19, 2006 8:58 pm
Asukoht: pea Eestis

aitäh

Postitus Postitas urria »

Aitäh kõigile selgituste eest! :D
Sain targemaks ja mõtlen edasi.

Pajer: aitäh pakkumast, aga kuna ma olen Saksmaal ja vajan autot ühtlasi selleks, et see mind siit koos mu kolaga koju sõidutaks, siis ostan siit - milline see siis lõpuks ka olema ei saa :)
Vasta

Mine “Mitsubishi”