romulus kirjutas:Kas BFG AT rehviga kannatab meie talves ka turvaliselt sõita? Suuremalt osalt liigun maanteel/linnas. Praegu valiku ees - kas BFG AT või Bridgestone Blizzak DMZ3. BFG kasuks räägib ilmselt pikem läbisõit ja võimalus ka suvel ringi lasta+offroad omadused, Blizzak vast talvel teel parem, kuid suvel kulub kiiresti...?
Esimene talv ees suurema 4x4ga (Disco2), seega enda kogemustest jääb puudu veel kahjuks.
BFG AT rehviga ei kannata talvel turvaliselt liikuda kui ootad temast samasugust käitumist nagu igalt teiselt talverehvilt. Libe on kurask ja mitte vähe, eriti just linnatingimustes. ATR-il on lamelli rohkem aga talveks tuleb ikka talverehv võtta. Maasturile seni parim ja kindlam talvevalik on olnud minul Cooper Disc. M+S.
Mitte-talvel on seni parim olnud ATR, seda autol millega liigutakse valdavalt teedel ja ei taheta peljata ka teelt mahakeeramist - vaikne, hea pidamise, mõistliku kulumisega. Küttekulu ATR võrreldes BFG AT Nissan Pathfinderil (265/75R16) oli väga konkreetne 1L/100km. Kui sõit rohkem maastikul ja kulu/müra poogen, siis on "hummerimuster" ka väga ok.