Kolvirõngad kinni

Oled huviline ja alles avastad enda jaoks 4x4 maailma või oled juba tõsine remondimees ning soovid jagada oma teadmisi siis siin saab küsida abi ja ka vastata tehnilist laadi küsimustele.

Moderaatorid: jr, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, Veiko, hulkur, kala, ennukas, Daniel, erik, Moderators

jääger
Rookie
Postitusi: 1
Liitunud: P Mai 22, 2011 8:54 am

Kolvirõngad kinni

Postitus Postitas jääger »

Mul mure. Ostsin oma patrolile uue kasutatud mootori 3,3D. Öeldi, et võeti töötava auto pealt ja on täiesti töökorras. Ma ei tea kui kaua ta seisnud on aga rõngad on peal kinni. Õli rõhk on korras aga õli võtab hästi. Üks silinder käib madala pööretepeal tühjalt, pihustid on kontrollitud. Kuidas rõngad peal lahti saada?
virgo
True Off Roader!
Postitusi: 1247
Liitunud: R Dets 10, 2004 7:16 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Kolvirõngad kinni

Postitus Postitas virgo »

jääger kirjutas:Õli rõhk on korras aga õli võtab hästi.
Puhas kuld :lol: :lol: :lol:
Mudas alates 2003.
Krooniline
Rock Crawler
Postitusi: 687
Liitunud: T Aug 31, 2010 5:00 pm

Re: Kolvirõngad kinni

Postitus Postitas Krooniline »

Eks tasub enne ikka surved ära mõõta. Ühel vanal Audi 2,3- sel sai silindrisse väheke puhast õli, küünal peale ja siis starteriga mootorit ringi ajada. Muidugi süütepoolit juhe maha, et käima ei ajaks. Paar kord nii ja lõi rõngad lahti.
Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4436
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn

Re: Kolvirõngad kinni

Postitus Postitas Movistar »

Krooniline kirjutas:Eks tasub enne ikka surved ära mõõta. Ühel vanal Audi 2,3- sel sai silindrisse väheke puhast õli, küünal peale ja siis starteriga mootorit ringi ajada. Muidugi süütepoolit juhe maha, et käima ei ajaks. Paar kord nii ja lõi rõngad lahti.
Diiselmootoril tuleb süütepooli kustkohast otsida?Äkki annad vihjeid :D
HM Racing Team
Kasutaja avatar
uppund kana
Rock Crawler
Postitusi: 978
Liitunud: P Mär 28, 2010 6:35 pm
Asukoht: Pärnu-ühe varbaga Saaremaal
Kontakt:

Re: Kolvirõngad kinni

Postitus Postitas uppund kana »

jääger kirjutas:Mul mure. Ostsin oma patrolile uue kasutatud mootori 3,3D. Öeldi, et võeti töötava auto pealt ja on täiesti töökorras. Ma ei tea kui kaua ta seisnud on aga rõngad on peal kinni. Õli rõhk on korras aga õli võtab hästi. Üks silinder käib madala pööretepeal tühjalt, pihustid on kontrollitud. Kuidas rõngad peal lahti saada?
Ühel Opelil kallasime elektroonikadetailide pesuvahendit silindritesse. (On mõeldud jooteräbu eemaldamiseks) See tõmbas küll rõngad paari minutiga lahti. Tegu oli küll bensu mootoriga. Pärast uus õli sisse ja laulis nagu linnuke. Vaata aint ,et sa seda diislit ringi ei aja kui selle aine sisse kallad muidu käib keskmisest kõvem pauk :D ja siis on suu mootor juba kuusakoski probleem 8)
Parketitigu (praegu küll rohkem turist) ........Bussiga
Suhtlen inimestega ka 56 204 888
Krooniline
Rock Crawler
Postitusi: 687
Liitunud: T Aug 31, 2010 5:00 pm

Re: Kolvirõngad kinni

Postitus Postitas Krooniline »

Movistar kirjutas:
Krooniline kirjutas:Eks tasub enne ikka surved ära mõõta. Ühel vanal Audi 2,3- sel sai silindrisse väheke puhast õli, küünal peale ja siis starteriga mootorit ringi ajada. Muidugi süütepoolit juhe maha, et käima ei ajaks. Paar kord nii ja lõi rõngad lahti.
Diiselmootoril tuleb süütepooli kustkohast otsida?Äkki annad vihjeid :D

irwww :D Kle jah, see "diisli" jutt jäi algtekstis kahe silma vahele :D
Kasutaja avatar
ibra
I live off from the mud
Postitusi: 2903
Liitunud: K Nov 18, 2009 6:04 pm
Asukoht: Tartu

Re: Kolvirõngad kinni

Postitus Postitas ibra »

jääger kirjutas:Mul mure. Ostsin oma patrolile uue kasutatud mootori 3,3D. Öeldi, et võeti töötava auto pealt ja on täiesti töökorras. Ma ei tea kui kaua ta seisnud on aga rõngad on peal kinni. Õli rõhk on korras aga õli võtab hästi. Üks silinder käib madala pööretepeal tühjalt, pihustid on kontrollitud. Kuidas rõngad peal lahti saada?
Kust sa tead,et rõngad kinni? Seal võib mitu muud viga olla alustades katkistest rõngastest kuni klappide jamadeni.Kinnipigitanud rõngad on ikka rohkem kui ühel silindril ja selle põhjus on mingi kahtlase jamaga sõitmisest ja väga väga pikad õlivahetusvälbad. Petrooleumiga leotades saab mingit efekti, aga tavaliselt tuleb kolb ikka välja võtta.Kui on vedanud mõne joone üle kolvi,siis on ka nii kinni,et tuleb kolb koos rõngastega ära vahetada ja ei aita seal mingi leotamine.
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
heeringas
Rock Crawler
Postitusi: 901
Liitunud: K Mai 25, 2005 5:49 pm
Asukoht: Noarootsi Läänemaa

Re: Kolvirõngad kinni

Postitus Postitas heeringas »

enne kui kolbe kiskuda tasub proovida
leotust 1-1 petrooli ja ateatooni segu ja kindlasti õlivahetus :!:
Ja kui ei aita siis alles laiali.
HEIKER OÜ
5057572 Heiki
heeringa@hot.ee
Kasutaja avatar
helar
I live off from the mud
Postitusi: 2652
Liitunud: T Jaan 12, 2010 4:13 pm
Asukoht: Vääna Jõesuu

Re: Kolvirõngad kinni

Postitus Postitas helar »

olen näinud piisavalt kinni olevaid rõngaid.
Kõik olen siiamaani ka lahti saanud. mehaanilselt.
Mõned rõngad on tulnud ka tükkhaaval- lihtsalt nii kinni!
Siin olen ibraga nõus- kui juba , siis tee korralikult.
Y61 Pätcruiser , LC80 .
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Autoremont Tallinnas. http://www.heinworks.ee
pikapäkk
Mudder
Postitusi: 86
Liitunud: E Dets 14, 2009 10:56 pm
Asukoht: järvamaa

Re: Kolvirõngad kinni

Postitus Postitas pikapäkk »

Miks jäävad rõngad kinni?Hetkel endal ühe diiselmootori remont käsil,sel ka mõned rõngad kinni.Lahti sai võetud kuna liig suur karterituul ja suurematel pööretel suur õli kulu.Hülssidel kulumis rant pea olematu,kõik rõngad jumala läbi(arvata on et rõngasel halb kvaliteet)
Masin uuena ostetud ja ainult ise kasutanud.
Navara,Fastrac,ATV
Kasutaja avatar
totu
I live off from the mud
Postitusi: 2889
Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.

Re: Kolvirõngad kinni

Postitus Postitas totu »

pikapäkk kirjutas:Miks jäävad rõngad kinni?Hetkel endal ühe diiselmootori remont käsil,sel ka mõned rõngad kinni.Lahti sai võetud kuna liig suur karterituul ja suurematel pööretel suur õli kulu.Hülssidel kulumis rant pea olematu,kõik rõngad jumala läbi(arvata on et rõngasel halb kvaliteet)
Masin uuena ostetud ja ainult ise kasutanud.
S..t õli, kehv jahutus.
Õli pealt kokkuhoid on nagu SMS laen, tagasimaks on hästi suure protsendiga. Paraku kipuvad seda ka margiesindused tegema aga nemad ju tagasi maksma ei pea.
Tehtud, mõeldud.
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2777
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Re: Kolvirõngad kinni

Postitus Postitas erik »

totu kirjutas:
pikapäkk kirjutas:Miks jäävad rõngad kinni?Hetkel endal ühe diiselmootori remont käsil,sel ka mõned rõngad kinni.Lahti sai võetud kuna liig suur karterituul ja suurematel pööretel suur õli kulu.Hülssidel kulumis rant pea olematu,kõik rõngad jumala läbi(arvata on et rõngasel halb kvaliteet)
Masin uuena ostetud ja ainult ise kasutanud.
S..t õli, kehv jahutus.
Õli pealt kokkuhoid on nagu SMS laen, tagasimaks on hästi suure protsendiga. Paraku kipuvad seda ka margiesindused tegema aga nemad ju tagasi maksma ei pea.

Lisaks veel:
kehv kütus
Mittetäiuslik põlemine, pihustid
Klapisääre tihendid
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
pikapäkk
Mudder
Postitusi: 86
Liitunud: E Dets 14, 2009 10:56 pm
Asukoht: järvamaa

Re: Kolvirõngad kinni

Postitus Postitas pikapäkk »

Esimene asi mis vahetatud said olidki klapisääretihendid,mingi paar kuud tagasi-ei muutunud midagi.Vanad tihendid olid väga korralikud.
Õli mida olen kasutanud on kõrgema kvaliteediklassiga kui näeb ette mootori valmistaja.
Hetkel seis selline et sai räägitud õli maaletoojaga ja saadavad õli saksa laborisse.Kuna ostan õli nende edasimüüja käest lahtiselt oma nõudesse siis oletada võib kõike,ehk annab labor tulemuse kas olen ikka saanud seda mis arvel kirjas.
Kütuse kohapealt ei oska midagi arvata.
Navara,Fastrac,ATV
Kasutaja avatar
totu
I live off from the mud
Postitusi: 2889
Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.

Re: Kolvirõngad kinni

Postitus Postitas totu »

pikapäkk kirjutas:Esimene asi mis vahetatud said olidki klapisääretihendid,mingi paar kuud tagasi-ei muutunud midagi.Vanad tihendid olid väga korralikud.
Õli mida olen kasutanud on kõrgema kvaliteediklassiga kui näeb ette mootori valmistaja.
Hetkel seis selline et sai räägitud õli maaletoojaga ja saadavad õli saksa laborisse.Kuna ostan õli nende edasimüüja käest lahtiselt oma nõudesse siis oletada võib kõike,ehk annab labor tulemuse kas olen ikka saanud seda mis arvel kirjas.
Kütuse kohapealt ei oska midagi arvata.
See saksa labori jutt viitab õlitootjale, kes peab pidavalt midagi tõestama. Avalikus ruumis ei viita, kellele mõtlen aga ühtegi meeldivat kogemust nende õlidega ei meenu ja pakun et mootor oli seest üsnagi nõgine, mis on näitaja. Reaalselt oleks mõistlik kasutada vähemalt paar kvaliteedijärku paremat õli, kui mootoritootja nõuab.
Tehtud, mõeldud.
pikapäkk
Mudder
Postitusi: 86
Liitunud: E Dets 14, 2009 10:56 pm
Asukoht: järvamaa

Re: Kolvirõngad kinni

Postitus Postitas pikapäkk »

Ise ei taha ka veel ühtegi nime avalikustada.
Mootor on seest täiesti puhas,nagu uus.
Kui sai säärekaid vahetatud siis huvi pärast lõikasin filtri lahti kuna olin näinud samasuguse masina filtri sisu mis oli 110 % umbes ja see kasutab mootoritootja poolt ette nähtud õli.Minu omal oli filter seest okei,isegi elemendi vahed olid puhtad.
15 aastat kasutanud sama marki,kaheksal masinal,alates sõiduautost-teraviljakombainini,pole veel kordagi probleeme olnud.Kas tõesti õli edasimüüja on läinud kasumiahneks ja midagi muud sama õli pähe?
Navara,Fastrac,ATV
Vasta

Mine “Hooldus ja Remont”