Kolvirõngad kinni
Moderaatorid: jr, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, Veiko, hulkur, kala, ennukas, Daniel, erik, Moderators
Kolvirõngad kinni
Mul mure. Ostsin oma patrolile uue kasutatud mootori 3,3D. Öeldi, et võeti töötava auto pealt ja on täiesti töökorras. Ma ei tea kui kaua ta seisnud on aga rõngad on peal kinni. Õli rõhk on korras aga õli võtab hästi. Üks silinder käib madala pööretepeal tühjalt, pihustid on kontrollitud. Kuidas rõngad peal lahti saada?
Re: Kolvirõngad kinni
Puhas kuldjääger kirjutas:Õli rõhk on korras aga õli võtab hästi.
Mudas alates 2003.
-
Krooniline
- Rock Crawler
- Postitusi: 687
- Liitunud: T Aug 31, 2010 5:00 pm
Re: Kolvirõngad kinni
Eks tasub enne ikka surved ära mõõta. Ühel vanal Audi 2,3- sel sai silindrisse väheke puhast õli, küünal peale ja siis starteriga mootorit ringi ajada. Muidugi süütepoolit juhe maha, et käima ei ajaks. Paar kord nii ja lõi rõngad lahti.
Re: Kolvirõngad kinni
Diiselmootoril tuleb süütepooli kustkohast otsida?Äkki annad vihjeidKrooniline kirjutas:Eks tasub enne ikka surved ära mõõta. Ühel vanal Audi 2,3- sel sai silindrisse väheke puhast õli, küünal peale ja siis starteriga mootorit ringi ajada. Muidugi süütepoolit juhe maha, et käima ei ajaks. Paar kord nii ja lõi rõngad lahti.
HM Racing Team
- uppund kana
- Rock Crawler
- Postitusi: 978
- Liitunud: P Mär 28, 2010 6:35 pm
- Asukoht: Pärnu-ühe varbaga Saaremaal
- Kontakt:
Re: Kolvirõngad kinni
Ühel Opelil kallasime elektroonikadetailide pesuvahendit silindritesse. (On mõeldud jooteräbu eemaldamiseks) See tõmbas küll rõngad paari minutiga lahti. Tegu oli küll bensu mootoriga. Pärast uus õli sisse ja laulis nagu linnuke. Vaata aint ,et sa seda diislit ringi ei aja kui selle aine sisse kallad muidu käib keskmisest kõvem paukjääger kirjutas:Mul mure. Ostsin oma patrolile uue kasutatud mootori 3,3D. Öeldi, et võeti töötava auto pealt ja on täiesti töökorras. Ma ei tea kui kaua ta seisnud on aga rõngad on peal kinni. Õli rõhk on korras aga õli võtab hästi. Üks silinder käib madala pööretepeal tühjalt, pihustid on kontrollitud. Kuidas rõngad peal lahti saada?
Parketitigu (praegu küll rohkem turist) ........Bussiga
Suhtlen inimestega ka 56 204 888
Suhtlen inimestega ka 56 204 888
-
Krooniline
- Rock Crawler
- Postitusi: 687
- Liitunud: T Aug 31, 2010 5:00 pm
Re: Kolvirõngad kinni
Movistar kirjutas:Diiselmootoril tuleb süütepooli kustkohast otsida?Äkki annad vihjeidKrooniline kirjutas:Eks tasub enne ikka surved ära mõõta. Ühel vanal Audi 2,3- sel sai silindrisse väheke puhast õli, küünal peale ja siis starteriga mootorit ringi ajada. Muidugi süütepoolit juhe maha, et käima ei ajaks. Paar kord nii ja lõi rõngad lahti.
irwww
Re: Kolvirõngad kinni
Kust sa tead,et rõngad kinni? Seal võib mitu muud viga olla alustades katkistest rõngastest kuni klappide jamadeni.Kinnipigitanud rõngad on ikka rohkem kui ühel silindril ja selle põhjus on mingi kahtlase jamaga sõitmisest ja väga väga pikad õlivahetusvälbad. Petrooleumiga leotades saab mingit efekti, aga tavaliselt tuleb kolb ikka välja võtta.Kui on vedanud mõne joone üle kolvi,siis on ka nii kinni,et tuleb kolb koos rõngastega ära vahetada ja ei aita seal mingi leotamine.jääger kirjutas:Mul mure. Ostsin oma patrolile uue kasutatud mootori 3,3D. Öeldi, et võeti töötava auto pealt ja on täiesti töökorras. Ma ei tea kui kaua ta seisnud on aga rõngad on peal kinni. Õli rõhk on korras aga õli võtab hästi. Üks silinder käib madala pööretepeal tühjalt, pihustid on kontrollitud. Kuidas rõngad peal lahti saada?
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
Re: Kolvirõngad kinni
enne kui kolbe kiskuda tasub proovida
leotust 1-1 petrooli ja ateatooni segu ja kindlasti õlivahetus
Ja kui ei aita siis alles laiali.
leotust 1-1 petrooli ja ateatooni segu ja kindlasti õlivahetus
Ja kui ei aita siis alles laiali.
- helar
- I live off from the mud
- Postitusi: 2652
- Liitunud: T Jaan 12, 2010 4:13 pm
- Asukoht: Vääna Jõesuu
Re: Kolvirõngad kinni
olen näinud piisavalt kinni olevaid rõngaid.
Kõik olen siiamaani ka lahti saanud. mehaanilselt.
Mõned rõngad on tulnud ka tükkhaaval- lihtsalt nii kinni!
Siin olen ibraga nõus- kui juba , siis tee korralikult.
Kõik olen siiamaani ka lahti saanud. mehaanilselt.
Mõned rõngad on tulnud ka tükkhaaval- lihtsalt nii kinni!
Siin olen ibraga nõus- kui juba , siis tee korralikult.
Y61 Pätcruiser , LC80 .
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Autoremont Tallinnas. http://www.heinworks.ee
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Autoremont Tallinnas. http://www.heinworks.ee
Re: Kolvirõngad kinni
Miks jäävad rõngad kinni?Hetkel endal ühe diiselmootori remont käsil,sel ka mõned rõngad kinni.Lahti sai võetud kuna liig suur karterituul ja suurematel pööretel suur õli kulu.Hülssidel kulumis rant pea olematu,kõik rõngad jumala läbi(arvata on et rõngasel halb kvaliteet)
Masin uuena ostetud ja ainult ise kasutanud.
Masin uuena ostetud ja ainult ise kasutanud.
Navara,Fastrac,ATV
- totu
- I live off from the mud
- Postitusi: 2889
- Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
- Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.
Re: Kolvirõngad kinni
S..t õli, kehv jahutus.pikapäkk kirjutas:Miks jäävad rõngad kinni?Hetkel endal ühe diiselmootori remont käsil,sel ka mõned rõngad kinni.Lahti sai võetud kuna liig suur karterituul ja suurematel pööretel suur õli kulu.Hülssidel kulumis rant pea olematu,kõik rõngad jumala läbi(arvata on et rõngasel halb kvaliteet)
Masin uuena ostetud ja ainult ise kasutanud.
Õli pealt kokkuhoid on nagu SMS laen, tagasimaks on hästi suure protsendiga. Paraku kipuvad seda ka margiesindused tegema aga nemad ju tagasi maksma ei pea.
Tehtud, mõeldud.
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2777
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Re: Kolvirõngad kinni
totu kirjutas:S..t õli, kehv jahutus.pikapäkk kirjutas:Miks jäävad rõngad kinni?Hetkel endal ühe diiselmootori remont käsil,sel ka mõned rõngad kinni.Lahti sai võetud kuna liig suur karterituul ja suurematel pööretel suur õli kulu.Hülssidel kulumis rant pea olematu,kõik rõngad jumala läbi(arvata on et rõngasel halb kvaliteet)
Masin uuena ostetud ja ainult ise kasutanud.
Õli pealt kokkuhoid on nagu SMS laen, tagasimaks on hästi suure protsendiga. Paraku kipuvad seda ka margiesindused tegema aga nemad ju tagasi maksma ei pea.
Lisaks veel:
kehv kütus
Mittetäiuslik põlemine, pihustid
Klapisääre tihendid
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Re: Kolvirõngad kinni
Esimene asi mis vahetatud said olidki klapisääretihendid,mingi paar kuud tagasi-ei muutunud midagi.Vanad tihendid olid väga korralikud.
Õli mida olen kasutanud on kõrgema kvaliteediklassiga kui näeb ette mootori valmistaja.
Hetkel seis selline et sai räägitud õli maaletoojaga ja saadavad õli saksa laborisse.Kuna ostan õli nende edasimüüja käest lahtiselt oma nõudesse siis oletada võib kõike,ehk annab labor tulemuse kas olen ikka saanud seda mis arvel kirjas.
Kütuse kohapealt ei oska midagi arvata.
Õli mida olen kasutanud on kõrgema kvaliteediklassiga kui näeb ette mootori valmistaja.
Hetkel seis selline et sai räägitud õli maaletoojaga ja saadavad õli saksa laborisse.Kuna ostan õli nende edasimüüja käest lahtiselt oma nõudesse siis oletada võib kõike,ehk annab labor tulemuse kas olen ikka saanud seda mis arvel kirjas.
Kütuse kohapealt ei oska midagi arvata.
Navara,Fastrac,ATV
- totu
- I live off from the mud
- Postitusi: 2889
- Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
- Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.
Re: Kolvirõngad kinni
See saksa labori jutt viitab õlitootjale, kes peab pidavalt midagi tõestama. Avalikus ruumis ei viita, kellele mõtlen aga ühtegi meeldivat kogemust nende õlidega ei meenu ja pakun et mootor oli seest üsnagi nõgine, mis on näitaja. Reaalselt oleks mõistlik kasutada vähemalt paar kvaliteedijärku paremat õli, kui mootoritootja nõuab.pikapäkk kirjutas:Esimene asi mis vahetatud said olidki klapisääretihendid,mingi paar kuud tagasi-ei muutunud midagi.Vanad tihendid olid väga korralikud.
Õli mida olen kasutanud on kõrgema kvaliteediklassiga kui näeb ette mootori valmistaja.
Hetkel seis selline et sai räägitud õli maaletoojaga ja saadavad õli saksa laborisse.Kuna ostan õli nende edasimüüja käest lahtiselt oma nõudesse siis oletada võib kõike,ehk annab labor tulemuse kas olen ikka saanud seda mis arvel kirjas.
Kütuse kohapealt ei oska midagi arvata.
Tehtud, mõeldud.
Re: Kolvirõngad kinni
Ise ei taha ka veel ühtegi nime avalikustada.
Mootor on seest täiesti puhas,nagu uus.
Kui sai säärekaid vahetatud siis huvi pärast lõikasin filtri lahti kuna olin näinud samasuguse masina filtri sisu mis oli 110 % umbes ja see kasutab mootoritootja poolt ette nähtud õli.Minu omal oli filter seest okei,isegi elemendi vahed olid puhtad.
15 aastat kasutanud sama marki,kaheksal masinal,alates sõiduautost-teraviljakombainini,pole veel kordagi probleeme olnud.Kas tõesti õli edasimüüja on läinud kasumiahneks ja midagi muud sama õli pähe?
Mootor on seest täiesti puhas,nagu uus.
Kui sai säärekaid vahetatud siis huvi pärast lõikasin filtri lahti kuna olin näinud samasuguse masina filtri sisu mis oli 110 % umbes ja see kasutab mootoritootja poolt ette nähtud õli.Minu omal oli filter seest okei,isegi elemendi vahed olid puhtad.
15 aastat kasutanud sama marki,kaheksal masinal,alates sõiduautost-teraviljakombainini,pole veel kordagi probleeme olnud.Kas tõesti õli edasimüüja on läinud kasumiahneks ja midagi muud sama õli pähe?
Navara,Fastrac,ATV