Takerdusteta V8 swap Nivale, V8 Scorpio ja muudki põnevat

Kui sa siia sattuda tahad siis mõtle midagi uut välja.
Need küsimused ei eruta enam.

Küsimustele vastab Armeenia Raadio

Moderaator: Moderators

Suletud
aburrido
Rookie
Postitusi: 18
Liitunud: E Mär 20, 2006 5:01 pm

Takerdusteta V8 swap Nivale, V8 Scorpio ja muudki põnevat

Postitus Postitas aburrido »

mõtlesin panna nivale V8 fordi mootori (ja teha sellega kaasnevaid muudatused).Kui keegi on midagi sarnast teinud siis kõik arvamused paluks siia...
Kasutaja avatar
rommi
afroäi
Postitusi: 1931
Liitunud: P Veebr 15, 2004 12:59 am
Asukoht: California

Postitus Postitas rommi »

ei ole küll kuulnud, et midagi sellist oleks tehtud...
äkki offroadiks sobiks pigem midagi sellist?
http://www.bath.ac.uk/~ccsshb/12cyl/

Äkki sa täpsustad nimelt MILLIST V8 mootorit sa installida tahad. Võibolla on lihtsam see mõnele muule masinale peale jätta ja siis niva kuut otsa istutada. Ei tahaks hästi uskuda, et väike raamita auto mida 1,3l mootoriga toodetakse ka V8 powerit taluda jaksaks.
Rommi / near Rubicon with Cherokee XJ '00 Long Arm
aburrido
Rookie
Postitusi: 18
Liitunud: E Mär 20, 2006 5:01 pm

Postitus Postitas aburrido »

niva on täisraamil mitte raamita,ja 1.6 mootoriga:)
al
True Off Roader!
Postitusi: 1126
Liitunud: T Apr 22, 2003 11:47 am
Asukoht: Elva

Postitus Postitas al »

aburrido kirjutas:niva on täisraamil mitte raamita...
Oli see nali, või Sinu konkreetse masina eripära?
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Millise Fordi V8?
302 sb?
351 sb?
460 bb?
+372 5028488
aburrido
Rookie
Postitusi: 18
Liitunud: E Mär 20, 2006 5:01 pm

Postitus Postitas aburrido »

ei oska öelda millise veel panen...
Kasutaja avatar
K.Kotkas
Tema Ise
Postitusi: 1625
Liitunud: K Veebr 19, 2003 1:48 am
Asukoht: Tel +372 5056023

Postitus Postitas K.Kotkas »

http://digilander.libero.it/cuoccimix/E ... (lada).htm

seal kirjeldatakse, sellises lõigus:
Recently, the "Niva" has won the Italian Speed Off-Road Championship... but the car was a prototype (third picture) equipped with a Ferrari V8 engine (300 hp!) and with an incredible chain transmission (one chain for each wheel, fourth pic)!
Pilt
Pilt

Samas, fordi tükid on eesti mõttes vastikult kallid ja nende üheldamine on keerukas. Samas on olemas vene masinatel suurepäraseid V8 mootoreid.

Ntx vene tshaika kasutas mootoroit, mida leidus hiljem ka gaz 53 peal. Samamoodi võid lugeda artiklit TM-is kus kirjeldati, kuidas gaz- 24 ehk kgb masinad vene v8 -tega ringi vurasid ja kurikaelu nahutasid.

Vene masina headeks omadusteks tuleb lugeda ka kindlasti tema lihtsus ja ka osade kättesaadavus.

Korraliku fordi mootori eest maksad sa ca 20.000 eek korraliku vene v8 saad aga juba võileiva hinna eest.


Samas võiksid Jr-iga suhelda Chevy teemadel. Ma tean kindlalt, et tal on garaazinurgas üks chevy 6.2 diisel. Hea ökonoomne mootor, kaalult täpselt nivale paras ja mahub sinna niva alla ilusti ära kah. Ma usun, et kui sul mõte kindel siis saad temaga kindlasti kaubale.


Seega edu.
Katsu inimene olla siis olen ka mina.
Kasutaja avatar
quest
Fitting 38"
Postitusi: 239
Liitunud: E Apr 17, 2006 9:14 pm
Kontakt:

Postitus Postitas quest »

:D Tahaks juba seda nivat näha kui seal v8 kapoti all.....

Edu ehitamisel.
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Jah, seda küll et Chevy jupid odavamad ja lihtsam leida meil siin.
Diisli 6.2 powerband on liiga lühike ja Ladal pole nii madala ülekandega difreid, mis seda kompenseeriks arvan. Olgu see siis nii C00l kui tahes, siis ei ole tehniliselt mõtekas seda sinna panna. Pigem läheks klassikalise combo peale. Chevy 350sb + TH350 3k (võiTH700 4k) + NP203 (pideva nelikveoga kast, mis on natuke lühem kui np205 ja 208). Kuna Niva on lühikese teljevahega, siis ilmselt ei ole ka TH700 mõtekas panna. TH350 tsipa lühem. Iga cm on oluline, kui kardaane paigaldama hakkad. Sellise Niva comboga võiks hakata ilmselt demonstratsioonüritusi korraldama hakata poolassi purunemisest :))

vahvaid mootoreid on ennegi Nivale pandud:
Pilt
the one on the left is a Niva Hawk, built for racing by Lada. It has a Nissan 300zx engine with automatic transmission. The bonnet is stretched 18 inches (about) and the front skirts were cut just behind the front wheels, where they were extended. The racing model is capable of over 260km/h.
- Jason Pascoe, webmaster@gateway.net.au

http://www.ebroadcast.com.au/ecars/Lada/Lada.html
+372 5028488
Kasutaja avatar
K.Kotkas
Tema Ise
Postitusi: 1625
Liitunud: K Veebr 19, 2003 1:48 am
Asukoht: Tel +372 5056023

Postitus Postitas K.Kotkas »

Jah, JR.

Klassikaline combo on loomulikult hea plaan. Kuid siiski. Minu soovitus oleks vaid mootor vahetada.

6.2 paned sinna niva sisse nagu lupsti.

K
Katsu inimene olla siis olen ka mina.
aburrido
Rookie
Postitusi: 18
Liitunud: E Mär 20, 2006 5:01 pm

Postitus Postitas aburrido »

see 6,2 liitrine diisel tundub päris asjalik,aga peab kindel olema et peale panemisel takerdusi ei tule,üldsegi mis chevy mootor siis läheks?
palju maksavad?
aburrido
Rookie
Postitusi: 18
Liitunud: E Mär 20, 2006 5:01 pm

Postitus Postitas aburrido »

20 000 tonni on küll palu v8 eest

kui vaja võtan vanalt scorpiolt mootori maha...:)
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

aburrido kirjutas:see 6,2 liitrine diisel tundub päris asjalik,aga peab kindel olema et peale panemisel takerdusi ei tule,üldsegi mis chevy mootor siis läheks?
palju maksavad?
Mis mõttes mis läheks? Kuule, kas sa ajad niisama paska siin või tuleb sult ka mingi korralik mõte?

I - 6.2D kukub sul läbi Niva kere ja raami ning sööb käigukaste hommikuks, lõunaks ja õhtuks. Sinna takkaotsa juhmardist tihendeid rooli ja istme vahel.

II - Chevy sb on oma bolt pattern ja bb on oma bolt pattern. Seega pole vahet kas slämmid 5L või 5.7L kone kasti otsa. Torki on nii ehk naa iga valikuga liiga palju Niva veermiku kohta.

III - Mida vittu puutub siia scorpio, millel nii ehk naa kaks silindrit üldse küljest lennanud? Kus see V8 seal on?

IV - Kas sul üldse on aimu mida maksavad korralikud 6.2D koned või V8 bensukad? 20K on sinuarust palju? Siis mine õpi tööd tegema, õpid raha teenima ja seejärel ka elus korralike asju ostma ja leiad et mitte asjad ei ole kallid vaid sinul endal on liiga vähe raha nende jaoks.

Ühesõnaga, kui sult midagi asjaliku seoses selle teemaga ei tule ja ka kuna enne oled paska suust välja ajanud, siis ma kustutan su eksistentsi siin foorumis ja igastahes on minul küll selle peale parem ööuni.
+372 5028488
aburrido
Rookie
Postitusi: 18
Liitunud: E Mär 20, 2006 5:01 pm

Postitus Postitas aburrido »

ma vaene!
Viimati muutis aburrido, P Juul 09, 2006 11:58 am, muudetud 1 kord kokku.
aburrido
Rookie
Postitusi: 18
Liitunud: E Mär 20, 2006 5:01 pm

Postitus Postitas aburrido »

.Ei kuku see 6 diisel midagi läbi põhja kui oskad ehitada autot.kõike on võimalik teha.Võta asja rahulikult.

Tundub et raha on sinule valus teema,et sa nii närvi lähed:)
Suletud

Mine “Idiot corner”