Takerdusteta V8 swap Nivale, V8 Scorpio ja muudki põnevat
Moderaator: Moderators
Takerdusteta V8 swap Nivale, V8 Scorpio ja muudki põnevat
mõtlesin panna nivale V8 fordi mootori (ja teha sellega kaasnevaid muudatused).Kui keegi on midagi sarnast teinud siis kõik arvamused paluks siia...
ei ole küll kuulnud, et midagi sellist oleks tehtud...
äkki offroadiks sobiks pigem midagi sellist?
http://www.bath.ac.uk/~ccsshb/12cyl/
Äkki sa täpsustad nimelt MILLIST V8 mootorit sa installida tahad. Võibolla on lihtsam see mõnele muule masinale peale jätta ja siis niva kuut otsa istutada. Ei tahaks hästi uskuda, et väike raamita auto mida 1,3l mootoriga toodetakse ka V8 powerit taluda jaksaks.
äkki offroadiks sobiks pigem midagi sellist?
http://www.bath.ac.uk/~ccsshb/12cyl/
Äkki sa täpsustad nimelt MILLIST V8 mootorit sa installida tahad. Võibolla on lihtsam see mõnele muule masinale peale jätta ja siis niva kuut otsa istutada. Ei tahaks hästi uskuda, et väike raamita auto mida 1,3l mootoriga toodetakse ka V8 powerit taluda jaksaks.
http://digilander.libero.it/cuoccimix/E ... (lada).htm
seal kirjeldatakse, sellises lõigus:


Samas, fordi tükid on eesti mõttes vastikult kallid ja nende üheldamine on keerukas. Samas on olemas vene masinatel suurepäraseid V8 mootoreid.
Ntx vene tshaika kasutas mootoroit, mida leidus hiljem ka gaz 53 peal. Samamoodi võid lugeda artiklit TM-is kus kirjeldati, kuidas gaz- 24 ehk kgb masinad vene v8 -tega ringi vurasid ja kurikaelu nahutasid.
Vene masina headeks omadusteks tuleb lugeda ka kindlasti tema lihtsus ja ka osade kättesaadavus.
Korraliku fordi mootori eest maksad sa ca 20.000 eek korraliku vene v8 saad aga juba võileiva hinna eest.
Samas võiksid Jr-iga suhelda Chevy teemadel. Ma tean kindlalt, et tal on garaazinurgas üks chevy 6.2 diisel. Hea ökonoomne mootor, kaalult täpselt nivale paras ja mahub sinna niva alla ilusti ära kah. Ma usun, et kui sul mõte kindel siis saad temaga kindlasti kaubale.
Seega edu.
seal kirjeldatakse, sellises lõigus:
Recently, the "Niva" has won the Italian Speed Off-Road Championship... but the car was a prototype (third picture) equipped with a Ferrari V8 engine (300 hp!) and with an incredible chain transmission (one chain for each wheel, fourth pic)!
Samas, fordi tükid on eesti mõttes vastikult kallid ja nende üheldamine on keerukas. Samas on olemas vene masinatel suurepäraseid V8 mootoreid.
Ntx vene tshaika kasutas mootoroit, mida leidus hiljem ka gaz 53 peal. Samamoodi võid lugeda artiklit TM-is kus kirjeldati, kuidas gaz- 24 ehk kgb masinad vene v8 -tega ringi vurasid ja kurikaelu nahutasid.
Vene masina headeks omadusteks tuleb lugeda ka kindlasti tema lihtsus ja ka osade kättesaadavus.
Korraliku fordi mootori eest maksad sa ca 20.000 eek korraliku vene v8 saad aga juba võileiva hinna eest.
Samas võiksid Jr-iga suhelda Chevy teemadel. Ma tean kindlalt, et tal on garaazinurgas üks chevy 6.2 diisel. Hea ökonoomne mootor, kaalult täpselt nivale paras ja mahub sinna niva alla ilusti ära kah. Ma usun, et kui sul mõte kindel siis saad temaga kindlasti kaubale.
Seega edu.
Katsu inimene olla siis olen ka mina.
Jah, seda küll et Chevy jupid odavamad ja lihtsam leida meil siin.
Diisli 6.2 powerband on liiga lühike ja Ladal pole nii madala ülekandega difreid, mis seda kompenseeriks arvan. Olgu see siis nii C00l kui tahes, siis ei ole tehniliselt mõtekas seda sinna panna. Pigem läheks klassikalise combo peale. Chevy 350sb + TH350 3k (võiTH700 4k) + NP203 (pideva nelikveoga kast, mis on natuke lühem kui np205 ja 208). Kuna Niva on lühikese teljevahega, siis ilmselt ei ole ka TH700 mõtekas panna. TH350 tsipa lühem. Iga cm on oluline, kui kardaane paigaldama hakkad. Sellise Niva comboga võiks hakata ilmselt demonstratsioonüritusi korraldama hakata poolassi purunemisest
vahvaid mootoreid on ennegi Nivale pandud:

the one on the left is a Niva Hawk, built for racing by Lada. It has a Nissan 300zx engine with automatic transmission. The bonnet is stretched 18 inches (about) and the front skirts were cut just behind the front wheels, where they were extended. The racing model is capable of over 260km/h.
- Jason Pascoe, webmaster@gateway.net.au
http://www.ebroadcast.com.au/ecars/Lada/Lada.html
Diisli 6.2 powerband on liiga lühike ja Ladal pole nii madala ülekandega difreid, mis seda kompenseeriks arvan. Olgu see siis nii C00l kui tahes, siis ei ole tehniliselt mõtekas seda sinna panna. Pigem läheks klassikalise combo peale. Chevy 350sb + TH350 3k (võiTH700 4k) + NP203 (pideva nelikveoga kast, mis on natuke lühem kui np205 ja 208). Kuna Niva on lühikese teljevahega, siis ilmselt ei ole ka TH700 mõtekas panna. TH350 tsipa lühem. Iga cm on oluline, kui kardaane paigaldama hakkad. Sellise Niva comboga võiks hakata ilmselt demonstratsioonüritusi korraldama hakata poolassi purunemisest
vahvaid mootoreid on ennegi Nivale pandud:

the one on the left is a Niva Hawk, built for racing by Lada. It has a Nissan 300zx engine with automatic transmission. The bonnet is stretched 18 inches (about) and the front skirts were cut just behind the front wheels, where they were extended. The racing model is capable of over 260km/h.
- Jason Pascoe, webmaster@gateway.net.au
http://www.ebroadcast.com.au/ecars/Lada/Lada.html
+372 5028488
Mis mõttes mis läheks? Kuule, kas sa ajad niisama paska siin või tuleb sult ka mingi korralik mõte?aburrido kirjutas:see 6,2 liitrine diisel tundub päris asjalik,aga peab kindel olema et peale panemisel takerdusi ei tule,üldsegi mis chevy mootor siis läheks?
palju maksavad?
I - 6.2D kukub sul läbi Niva kere ja raami ning sööb käigukaste hommikuks, lõunaks ja õhtuks. Sinna takkaotsa juhmardist tihendeid rooli ja istme vahel.
II - Chevy sb on oma bolt pattern ja bb on oma bolt pattern. Seega pole vahet kas slämmid 5L või 5.7L kone kasti otsa. Torki on nii ehk naa iga valikuga liiga palju Niva veermiku kohta.
III - Mida vittu puutub siia scorpio, millel nii ehk naa kaks silindrit üldse küljest lennanud? Kus see V8 seal on?
IV - Kas sul üldse on aimu mida maksavad korralikud 6.2D koned või V8 bensukad? 20K on sinuarust palju? Siis mine õpi tööd tegema, õpid raha teenima ja seejärel ka elus korralike asju ostma ja leiad et mitte asjad ei ole kallid vaid sinul endal on liiga vähe raha nende jaoks.
Ühesõnaga, kui sult midagi asjaliku seoses selle teemaga ei tule ja ka kuna enne oled paska suust välja ajanud, siis ma kustutan su eksistentsi siin foorumis ja igastahes on minul küll selle peale parem ööuni.
+372 5028488