Täna käisin väikest tiiru tegemas ja järsku märkasin et õlisurve osuti nullis. Läksin avasin kapoti ja klapid ka klõbisesid kuidagi imelikult vist muidugi hüdrotõukurid. Jätsin kohe seisma ja 3km paelaotsas koju.Ja nüüd küsimus mida vaadata kust alustada?Õli on normis.
See ei ole filtri teema.Filtril on kontrollklapp,mis laseb õli mööda,kui peaks filter ummistuma.Pigem viga ikka pumba juures,kas ajam, õlipumba jalg,sõel.
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
Endal oli umbes kuu tagasi sama teema. Tõepoolest oli filter kinni kuigi õlivahetuseni oli veel aega küll. Igaks juhuks sai ka õlipump üle vaadatud. Uus õli sisse ja uus filter kah ja surve jälle üleval. Kuigi siiamaani muremõtted peas, et millest see jama tekkis.
Täna siis sai vahetatud filter ja sisse uus õli. Surve tuli tagasi tühikäigul seier peaaegu kolme peal.Aga nüüd ilmnes siuke jama kui lasta pöörded sujuvalt 3000ni vajub seier nulli ja siis tuleb tagasi aga mitte iga kord vahel peab välja suretama .Ja tundus ültse et kui pöördeid anda siis surve hoopis vähenes mitte ei tõusnud.Tegin siis kääed mustaks ja võtsin karteripõhja ära. Tuntub suht ok olema.Pump oli kinni õlivõtu toru samuti ajamivõll ei käi ka tühja:Õlivõtja sõela sees oli naz mingit nõgi.Kui kõvasti või nõrgalt see võtja toru seal pumba küljes peab olema?Homme pusin edasi.
No nii asjad puhastatud ja põhi all.Sai veel uus õli ka sisse ja tundub et asi toimib tühikäigul surve 3epeal kui tuure anda tõuseb ilusti.Eks jälgib mis edasi saab.Mulle tundub et vigane oli filter ja õli võtturisõel ka piisavalt ummistunud.