Imelik UAZ mootor

Gaz 69, UAZ 469 või Gaz 66 või ZIL. Ühine nimetaja kogu Vene maasturliikurite kohta. Olgu ta siis veok või sõiduk. Lubatud ka roomiksõidukid ja sõjaväetehnika.

Moderaatorid: jr, Landy, Moderators

Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17435
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Imelik UAZ mootor

Postitus Postitas Landy »

Hea sõber saatis pildid ühest volga mootorist, mis pärit UAZ469 pealt.
Oskab keegi öleda,mille jaoks seda pubaga versiooni võidi kasutada?
http://www.lahe.net/landy/varia/uaz-mootor/

Autot ennast kahjuks enam alles pole (emexi veskisse läks eelmise omaniku poolt) ja seda kaasa ei saanud.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kasutaja avatar
LR90
I live off from the mud
Postitusi: 1563
Liitunud: T Dets 28, 2004 1:55 pm
Asukoht: Kunda taga metsas 5111459

Postitus Postitas LR90 »

Nooruses olen näinud UAZ-i puuriagregaadiga :oops:
kui suureks saan, hakkan DEFENDERIKS
Kasutaja avatar
Heinza
Fitting 44"
Postitusi: 432
Liitunud: R Aug 10, 2007 1:50 pm
Asukoht: Pärnu ; Vigala
Kontakt:

Postitus Postitas Heinza »

Nägin nõukogude armees UAZ- l paiknevat antenni-võskat mida lükati üles silindriga ja pikendused samuti kuni pooleni olid hüdraulilised, viimane lõpp aga trossiga keritav, kõrgus võis olla kusagil 15-20m.
me oleme raha nimel igasugu lollusteks valmis , isegi tööd tegema , vist !? aga haakekonksu ja klaasid võid ikkagi minu käest osta! tel. 566 939 70 .
SUZUKE Offroad Team 2009 4x4 vaba klassi 1. 2010 4x4 vaba klassi 2.
Kasutaja avatar
usajansa
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 149
Liitunud: T Mai 03, 2005 3:36 pm
Asukoht: Harjumaa, Rae

Postitus Postitas usajansa »

Tegemist peaks olema miski ungari tõstukiga, millel oli siis volga mootor ja hydrapump nagu pildil näha. Tõstuk nagu neid vene ajal tehti 51 ja 53 mootoritega, tänapäeva laadurite eelkäijad
Seal kus lõpeb tee, algab seiklus
Gaz 66, Uaz 33031, Uljaz 31512 projekt, Gaz 69 komandirski jt
Kasutaja avatar
Tony
Rock Crawler
Postitusi: 648
Liitunud: L Mär 08, 2003 7:42 pm
Asukoht: Harjumaa, Tutermaa

Postitus Postitas Tony »

aga puht nii huvi pärast, kuhu see pump talle kylge mounditud siis on ????
kust on tehtud väljavõte või mis valemiga saab pump ülekande ??
pildijärgi tundub olema mingi hammakatevõll mis siis kuskile "topitakse" jääb kysimus kuhu.

mul läks idee kohe hydrovintsi peale :twisted: :twisted: :twisted:
ja seda UAZ'il peaaegu origin jubinatega

Tony
Something between the mud and deep mud
Patrol 2,8 Y61 x2
UAZ 469
GSM: +372 5(yks)(three)(üks)(tri)(пят)3
kalle211
Fitting 44"
Postitusi: 467
Liitunud: N Mär 18, 2010 10:16 pm

Postitus Postitas kalle211 »

ZAK keevituse peal oli ka gaz 24 mootor aga tal käis selles augus hoopiski magneeto. Jagaja asemele oli pandud kork.Võib olla et mõni külamees on selle magneeto asendanud pumbaga ja oma kastikal sellega kasti tõstma pannud.
Kasutaja avatar
Alex
Fitting 38"
Postitusi: 318
Liitunud: T Nov 23, 2004 7:41 pm
Asukoht: Pealinna külje all
Kontakt:

Postitus Postitas Alex »

Oleks kah üks ilmselt "totter "küsimus uazil asuva mootori kohta: klapikaanel kus tavaliselt korgiga suletav ava(õli lisamiseks), siis minu "uuel" tegelasel on seal miski peale istutatav"seenekübar"millel traatfilter sees.Milleks selline asi seal hea on ja kas ava sulgemiseks on ainus mõistlik lahendus klapikaane vahetus korgiga suletava vastu.Muret teeb tiba sealt väljalenduv-imbuv õli.
Kui segaseks jäi küsimus, siis saaks selle junni pildi peale püüda.

Ja teiseks:kas originaalne traadist õhufilter on miskit moodi pestav-leotatav või...?Tegu bussilisega ja esialgu ilma suuri ümber tgemisi ette võtmata peab originaal filter jääma :oops:
KVF 750...Jõhker Jõud , Uaz 3962 Sanitarka Viis null123 kuus seitse
al
True Off Roader!
Postitusi: 1126
Liitunud: T Apr 22, 2003 11:47 am
Asukoht: Elva

Postitus Postitas al »

Alex kirjutas:Oleks kah üks ilmselt "totter "küsimus uazil asuva mootori kohta: klapikaanel kus tavaliselt korgiga suletav ava(õli lisamiseks), siis minu "uuel" tegelasel on seal miski peale istutatav"seenekübar"millel traatfilter sees.Milleks selline asi seal hea on ja kas ava sulgemiseks on ainus mõistlik lahendus klapikaane vahetus korgiga suletava vastu.Muret teeb tiba sealt väljalenduv-imbuv õli.
Kui segaseks jäi küsimus, siis saaks selle junni pildi peale püüda.

Ja teiseks:kas originaalne traadist õhufilter on miskit moodi pestav-leotatav või...?Tegu bussilisega ja esialgu ilma suuri ümber tgemisi ette võtmata peab originaal filter jääma :oops:
See siis omaaegne karterituulutus, mis kõrgemasse punkti välja toodud.
Kui päris kinni paned, siis võib hakata huvitavaid asju juhtuma, lisaks õlilekked ka mõeldamatutest kohtadest.
Analoogne karterituulutus oli ka 51 mootoril.
Traadist õhufiltri pesed bensiini või petrooliga ära, teed puhta mootoriõliga kokku ja tagasi. Kindlasti õli ka alumisse vanni ja ainult märgini.
Kasutaja avatar
uputaja
I live off from the mud
Postitusi: 4713
Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
Asukoht: Kuusalu lähedal metsas

Postitus Postitas uputaja »

See siis omaaegne karterituulutus, mis kõrgemasse punkti välja toodud.
Kui päris kinni paned, siis võib hakata huvitavaid asju juhtuma, lisaks õlilekked ka mõeldamatutest kohtadest.
Analoogne karterituulutus oli ka 51 mootoril.
Traadist õhufiltri pesed bensiini või petrooliga ära, teed puhta mootoriõliga kokku ja tagasi. Kindlasti õli ka alumisse vanni ja ainult märgini.

Gaz 53 oli selline sasi täis kork. 51 oli korgiga suletud ja toru läks otse õhufiltrisse.
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
Kasutaja avatar
Alex
Fitting 38"
Postitusi: 318
Liitunud: T Nov 23, 2004 7:41 pm
Asukoht: Pealinna külje all
Kontakt:

Postitus Postitas Alex »

Tänud!Nüüd meenus endalegi, et esimese masina peal(gaz-53)oli samasugune junn.Aga kahjuks ei lahenda see mu muret- pealt kergelt õline mootor ja mootorikate.On ka selleks mingi hea ja lihtne lahendus?
KVF 750...Jõhker Jõud , Uaz 3962 Sanitarka Viis null123 kuus seitse
seenior2
Fitting 38"
Postitusi: 328
Liitunud: T Juun 09, 2009 5:33 pm
Asukoht: Harjumaa.Keila

Postitus Postitas seenior2 »

Alex kirjutas:Tänud!Nüüd meenus endalegi, et esimese masina peal(gaz-53)oli samasugune junn.Aga kahjuks ei lahenda see mu muret- pealt kergelt õline mootor ja mootorikate.On ka selleks mingi hea ja lihtne lahendus?
Tõenäoliselt surve karteris,kiirem lahendus oleks see seenekene ära võtta ja selle asemele ehitada uus "kork",millel küljel väljavõte torujupi näol.Sinna torujupi otsa paned vooliku mille teise otsa viid mootori küljelt mootori alla,nii sent-kaks allapoole õlikarterist ja lõikad c-45 kraadise nurga all ära, st.sõidusuunast vastupidi jääb ava. Seal vooliku ava juures tekib siis hõrendus,mis veab üleliigsed gaasid välja.
Aga kui klapikambri kaane tihend lekib,siis leidsin hiljuti ühe originaal korktihendi,mis sinna peaks sobima ja võin ära ärida ! :wink:
Ka väikeses töökojas saab suuri töid teha!
Kasutaja avatar
ivan
peedist pesumasinale...
Postitusi: 398
Liitunud: P Sept 24, 2006 6:30 pm

Postitus Postitas ivan »

seenior2 kirjutas: Tõenäoliselt surve karteris,kiirem lahendus oleks see seenekene ära võtta ja selle asemele ehitada uus "kork",millel küljel väljavõte torujupi näol.Sinna torujupi otsa paned vooliku mille teise otsa viid mootori küljelt mootori alla,nii sent-kaks allapoole õlikarterist ja lõikad c-45 kraadise nurga all ära, st.sõidusuunast vastupidi jääb ava. Seal vooliku ava juures tekib siis hõrendus,mis veab üleliigsed gaasid välja.
Aga kui klapikambri kaane tihend lekib,siis leidsin hiljuti ühe originaal korktihendi,mis sinna peaks sobima ja võin ära ärida ! :wink:
Siin pakutud lahendus on kinldasti ka töötav lahendus. Tutvua aga kinldasti ka originaallahendusega. selle saada siit samast foormist UAZ katloogist (loodan, et link töötab). Sealm on tuulutus viidud õhufiltrisse. selle ellised: kui nina vette pistad siis reeglina on õhufilter kõrgemal ja tõenäosus, et vesi karterisse tungib väiksem. Veel muidugi keskonna probleem. Kui tood toru otse välja ilma õlipüüde filtrita välja, siis seda õli sealt ikka tuleb.
Soovitan kasutada kalpikambru kaant kus juba tuulutus tehase poolt välja toodud, seal on ka filter õli püüdmiseks ja sealt viid toru ilusti õhufiltrisse.
Nädalalõpus võin kuurist vaadata äkki on mõni kaan isegi olemas . vaja aga teada mis mootoriga täpselt tegemist.
Metsast oled sina tulnud ja metsa pead sina minema.
nostalgar
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 180
Liitunud: L Juul 10, 2010 6:18 pm
Asukoht: IDA-VIRUMAA

nõuanne

Postitus Postitas nostalgar »

Tere,proov volgaklbi.ee Uku.
999
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 134
Liitunud: K Sept 19, 2007 6:06 pm
Asukoht: valgejõe

Postitus Postitas 999 »

see on kas poolas või tsehhis, enam ei mäleta,toodetud kahvel tõstuki
mootor
pump koguaeg järgi kunagi remontisin üht sellist imelooma
Kasutaja avatar
Alex
Fitting 38"
Postitusi: 318
Liitunud: T Nov 23, 2004 7:41 pm
Asukoht: Pealinna külje all
Kontakt:

Postitus Postitas Alex »

ivan kirjutas: Siin pakutud lahendus on kinldasti ka töötav lahendus. Tutvua aga kinldasti ka originaallahendusega. selle saada siit samast foormist UAZ katloogist (loodan, et link töötab). Sealm on tuulutus viidud õhufiltrisse. selle ellised: kui nina vette pistad siis reeglina on õhufilter kõrgemal ja tõenäosus, et vesi karterisse tungib väiksem. Veel muidugi keskonna probleem. Kui tood toru otse välja ilma õlipüüde filtrita välja, siis seda õli sealt ikka tuleb.
Soovitan kasutada kalpikambru kaant kus juba tuulutus tehase poolt välja toodud, seal on ka filter õli püüdmiseks ja sealt viid toru ilusti õhufiltrisse.
Nädalalõpus võin kuurist vaadata äkki on mõni kaan isegi olemas . vaja aga teada mis mootoriga täpselt tegemist.
mnjahh...tundub, et neid modifikatsioone on ikka mitu tehtud.Teisel uazikul normaalse korgiga kaan aga tuulutus on bloki külje pealt õhufiltrisse viidud :x
Ilmselt siiski vaja kaant millel õlipüüdur sees ja siis vastavalt vajadusele kas õhufiltrisse või masina kõhu alla.
Mootoritüüpi ei õnnestunud välja lugeda(bussil suht peidus)aga õlifilter on vahetatav papp mitte nn.ziguli oma.


Tihendi pakkumise eest tänu aga linn on tsipa lähemal kui Keila:)Kas korgile on mõtet silikooni juurde plätserdada(mitte ei usalda seda korktihendit)

Ja veel üks anomaalia mis täna ilmnes:esikardaanil on nuudis(mitte ristides)külgloks...hetkel lahti ei kiskunud aga kas aitab vaid uue soetamine?469 oma on loksuvaba olemas aga see jupi maad lühem.Masina idee on mitte koduligi metsas vaid sadade kilomeetrite taga möllata ja ehku peale ei tahaks jätta:(
KVF 750...Jõhker Jõud , Uaz 3962 Sanitarka Viis null123 kuus seitse
Vasta

Mine “UAZ / GAZ / ZIL jt”