Imelik UAZ mootor
Moderaatorid: jr, Landy, Moderators
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17435
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Imelik UAZ mootor
Hea sõber saatis pildid ühest volga mootorist, mis pärit UAZ469 pealt.
Oskab keegi öleda,mille jaoks seda pubaga versiooni võidi kasutada?
http://www.lahe.net/landy/varia/uaz-mootor/
Autot ennast kahjuks enam alles pole (emexi veskisse läks eelmise omaniku poolt) ja seda kaasa ei saanud.
Oskab keegi öleda,mille jaoks seda pubaga versiooni võidi kasutada?
http://www.lahe.net/landy/varia/uaz-mootor/
Autot ennast kahjuks enam alles pole (emexi veskisse läks eelmise omaniku poolt) ja seda kaasa ei saanud.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Nägin nõukogude armees UAZ- l paiknevat antenni-võskat mida lükati üles silindriga ja pikendused samuti kuni pooleni olid hüdraulilised, viimane lõpp aga trossiga keritav, kõrgus võis olla kusagil 15-20m.
me oleme raha nimel igasugu lollusteks valmis , isegi tööd tegema , vist !? aga haakekonksu ja klaasid võid ikkagi minu käest osta! tel. 566 939 70 .
SUZUKE Offroad Team 2009 4x4 vaba klassi 1. 2010 4x4 vaba klassi 2.
SUZUKE Offroad Team 2009 4x4 vaba klassi 1. 2010 4x4 vaba klassi 2.
aga puht nii huvi pärast, kuhu see pump talle kylge mounditud siis on ????
kust on tehtud väljavõte või mis valemiga saab pump ülekande ??
pildijärgi tundub olema mingi hammakatevõll mis siis kuskile "topitakse" jääb kysimus kuhu.
mul läks idee kohe hydrovintsi peale
ja seda UAZ'il peaaegu origin jubinatega
Tony
kust on tehtud väljavõte või mis valemiga saab pump ülekande ??
pildijärgi tundub olema mingi hammakatevõll mis siis kuskile "topitakse" jääb kysimus kuhu.
mul läks idee kohe hydrovintsi peale
ja seda UAZ'il peaaegu origin jubinatega
Tony
Something between the mud and deep mud
Patrol 2,8 Y61 x2
UAZ 469
GSM: +372 5(yks)(three)(üks)(tri)(пят)3
Patrol 2,8 Y61 x2
UAZ 469
GSM: +372 5(yks)(three)(üks)(tri)(пят)3
- Alex
- Fitting 38"
- Postitusi: 318
- Liitunud: T Nov 23, 2004 7:41 pm
- Asukoht: Pealinna külje all
- Kontakt:
Oleks kah üks ilmselt "totter "küsimus uazil asuva mootori kohta: klapikaanel kus tavaliselt korgiga suletav ava(õli lisamiseks), siis minu "uuel" tegelasel on seal miski peale istutatav"seenekübar"millel traatfilter sees.Milleks selline asi seal hea on ja kas ava sulgemiseks on ainus mõistlik lahendus klapikaane vahetus korgiga suletava vastu.Muret teeb tiba sealt väljalenduv-imbuv õli.
Kui segaseks jäi küsimus, siis saaks selle junni pildi peale püüda.
Ja teiseks:kas originaalne traadist õhufilter on miskit moodi pestav-leotatav või...?Tegu bussilisega ja esialgu ilma suuri ümber tgemisi ette võtmata peab originaal filter jääma
Kui segaseks jäi küsimus, siis saaks selle junni pildi peale püüda.
Ja teiseks:kas originaalne traadist õhufilter on miskit moodi pestav-leotatav või...?Tegu bussilisega ja esialgu ilma suuri ümber tgemisi ette võtmata peab originaal filter jääma
KVF 750...Jõhker Jõud , Uaz 3962 Sanitarka Viis null123 kuus seitse
See siis omaaegne karterituulutus, mis kõrgemasse punkti välja toodud.Alex kirjutas:Oleks kah üks ilmselt "totter "küsimus uazil asuva mootori kohta: klapikaanel kus tavaliselt korgiga suletav ava(õli lisamiseks), siis minu "uuel" tegelasel on seal miski peale istutatav"seenekübar"millel traatfilter sees.Milleks selline asi seal hea on ja kas ava sulgemiseks on ainus mõistlik lahendus klapikaane vahetus korgiga suletava vastu.Muret teeb tiba sealt väljalenduv-imbuv õli.
Kui segaseks jäi küsimus, siis saaks selle junni pildi peale püüda.
Ja teiseks:kas originaalne traadist õhufilter on miskit moodi pestav-leotatav või...?Tegu bussilisega ja esialgu ilma suuri ümber tgemisi ette võtmata peab originaal filter jääma
Kui päris kinni paned, siis võib hakata huvitavaid asju juhtuma, lisaks õlilekked ka mõeldamatutest kohtadest.
Analoogne karterituulutus oli ka 51 mootoril.
Traadist õhufiltri pesed bensiini või petrooliga ära, teed puhta mootoriõliga kokku ja tagasi. Kindlasti õli ka alumisse vanni ja ainult märgini.
- uputaja
- I live off from the mud
- Postitusi: 4713
- Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
- Asukoht: Kuusalu lähedal metsas
See siis omaaegne karterituulutus, mis kõrgemasse punkti välja toodud.
Kui päris kinni paned, siis võib hakata huvitavaid asju juhtuma, lisaks õlilekked ka mõeldamatutest kohtadest.
Analoogne karterituulutus oli ka 51 mootoril.
Traadist õhufiltri pesed bensiini või petrooliga ära, teed puhta mootoriõliga kokku ja tagasi. Kindlasti õli ka alumisse vanni ja ainult märgini.
Gaz 53 oli selline sasi täis kork. 51 oli korgiga suletud ja toru läks otse õhufiltrisse.
Kui päris kinni paned, siis võib hakata huvitavaid asju juhtuma, lisaks õlilekked ka mõeldamatutest kohtadest.
Analoogne karterituulutus oli ka 51 mootoril.
Traadist õhufiltri pesed bensiini või petrooliga ära, teed puhta mootoriõliga kokku ja tagasi. Kindlasti õli ka alumisse vanni ja ainult märgini.
Gaz 53 oli selline sasi täis kork. 51 oli korgiga suletud ja toru läks otse õhufiltrisse.
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
Tõenäoliselt surve karteris,kiirem lahendus oleks see seenekene ära võtta ja selle asemele ehitada uus "kork",millel küljel väljavõte torujupi näol.Sinna torujupi otsa paned vooliku mille teise otsa viid mootori küljelt mootori alla,nii sent-kaks allapoole õlikarterist ja lõikad c-45 kraadise nurga all ära, st.sõidusuunast vastupidi jääb ava. Seal vooliku ava juures tekib siis hõrendus,mis veab üleliigsed gaasid välja.Alex kirjutas:Tänud!Nüüd meenus endalegi, et esimese masina peal(gaz-53)oli samasugune junn.Aga kahjuks ei lahenda see mu muret- pealt kergelt õline mootor ja mootorikate.On ka selleks mingi hea ja lihtne lahendus?
Aga kui klapikambri kaane tihend lekib,siis leidsin hiljuti ühe originaal korktihendi,mis sinna peaks sobima ja võin ära ärida !
Ka väikeses töökojas saab suuri töid teha!
Siin pakutud lahendus on kinldasti ka töötav lahendus. Tutvua aga kinldasti ka originaallahendusega. selle saada siit samast foormist UAZ katloogist (loodan, et link töötab). Sealm on tuulutus viidud õhufiltrisse. selle ellised: kui nina vette pistad siis reeglina on õhufilter kõrgemal ja tõenäosus, et vesi karterisse tungib väiksem. Veel muidugi keskonna probleem. Kui tood toru otse välja ilma õlipüüde filtrita välja, siis seda õli sealt ikka tuleb.seenior2 kirjutas: Tõenäoliselt surve karteris,kiirem lahendus oleks see seenekene ära võtta ja selle asemele ehitada uus "kork",millel küljel väljavõte torujupi näol.Sinna torujupi otsa paned vooliku mille teise otsa viid mootori küljelt mootori alla,nii sent-kaks allapoole õlikarterist ja lõikad c-45 kraadise nurga all ära, st.sõidusuunast vastupidi jääb ava. Seal vooliku ava juures tekib siis hõrendus,mis veab üleliigsed gaasid välja.
Aga kui klapikambri kaane tihend lekib,siis leidsin hiljuti ühe originaal korktihendi,mis sinna peaks sobima ja võin ära ärida !
Soovitan kasutada kalpikambru kaant kus juba tuulutus tehase poolt välja toodud, seal on ka filter õli püüdmiseks ja sealt viid toru ilusti õhufiltrisse.
Nädalalõpus võin kuurist vaadata äkki on mõni kaan isegi olemas . vaja aga teada mis mootoriga täpselt tegemist.
Metsast oled sina tulnud ja metsa pead sina minema.
- Alex
- Fitting 38"
- Postitusi: 318
- Liitunud: T Nov 23, 2004 7:41 pm
- Asukoht: Pealinna külje all
- Kontakt:
mnjahh...tundub, et neid modifikatsioone on ikka mitu tehtud.Teisel uazikul normaalse korgiga kaan aga tuulutus on bloki külje pealt õhufiltrisse viidudivan kirjutas: Siin pakutud lahendus on kinldasti ka töötav lahendus. Tutvua aga kinldasti ka originaallahendusega. selle saada siit samast foormist UAZ katloogist (loodan, et link töötab). Sealm on tuulutus viidud õhufiltrisse. selle ellised: kui nina vette pistad siis reeglina on õhufilter kõrgemal ja tõenäosus, et vesi karterisse tungib väiksem. Veel muidugi keskonna probleem. Kui tood toru otse välja ilma õlipüüde filtrita välja, siis seda õli sealt ikka tuleb.
Soovitan kasutada kalpikambru kaant kus juba tuulutus tehase poolt välja toodud, seal on ka filter õli püüdmiseks ja sealt viid toru ilusti õhufiltrisse.
Nädalalõpus võin kuurist vaadata äkki on mõni kaan isegi olemas . vaja aga teada mis mootoriga täpselt tegemist.
Ilmselt siiski vaja kaant millel õlipüüdur sees ja siis vastavalt vajadusele kas õhufiltrisse või masina kõhu alla.
Mootoritüüpi ei õnnestunud välja lugeda(bussil suht peidus)aga õlifilter on vahetatav papp mitte nn.ziguli oma.
Tihendi pakkumise eest tänu aga linn on tsipa lähemal kui Keila:)Kas korgile on mõtet silikooni juurde plätserdada(mitte ei usalda seda korktihendit)
Ja veel üks anomaalia mis täna ilmnes:esikardaanil on nuudis(mitte ristides)külgloks...hetkel lahti ei kiskunud aga kas aitab vaid uue soetamine?469 oma on loksuvaba olemas aga see jupi maad lühem.Masina idee on mitte koduligi metsas vaid sadade kilomeetrite taga möllata ja ehku peale ei tahaks jätta:(
KVF 750...Jõhker Jõud , Uaz 3962 Sanitarka Viis null123 kuus seitse