Mootor 1000hp+
Moderaator: Moderators
- tai
- unistus TR nullist
- Postitusi: 1282
- Liitunud: P Veebr 26, 2006 7:56 pm
- Asukoht: Pärnu/talin lennujaama juures
Mootor 1000hp+
´Vaja siis mootorit, mis 2000rpm suudaks toota 1000hp. Hind kindlasti oluline koht. Kaal ei ole oluline, kuna igiliikuri kaal tänu suurusele ei ole oluline. Soovitavalt võiks tegemist olla ikkagi masuudipressiga. Ise kaalusin AN2 tähtmootorit aga selle kütusekulu ei olnud väga vastuvõetav.
Samas soov saada AN2 propellerit.
Igasugu mõtted teretulnud. samas kaalun ka ise 2 mootori kombot küsimus hinnas ülekandes jne
nelivedu on nõrkadele.
Samas soov saada AN2 propellerit.
Igasugu mõtted teretulnud. samas kaalun ka ise 2 mootori kombot küsimus hinnas ülekandes jne
nelivedu on nõrkadele.
Asjadele tuleb lennukalt läheneda
58021221
58021221
-
- I live off from the mud
- Postitusi: 2483
- Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
- Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Kas see mootor peaks omama ka mingit töökindlust? Või piisab paarikümnest minutist korraga...
Need tuhatkond hobust saab suvalisest pajast kätte, kuid kestvusega kipub pahasti olema.
736+ kW pikema aja vältel tekitavad mootorid lähevad statsionaarsete või meremootorite valdkonda. Põllu- ja metsatehnikas on need pigem erand...
Need tuhatkond hobust saab suvalisest pajast kätte, kuid kestvusega kipub pahasti olema.
736+ kW pikema aja vältel tekitavad mootorid lähevad statsionaarsete või meremootorite valdkonda. Põllu- ja metsatehnikas on need pigem erand...
Scania ja Volvo veokamootorite ülemine ots on vastavalt V8 600+ (ja isegi760) ja R6 640hj. Sealt pole enam kaugele minna. Kunagi services väideti, et puhtalt kompuutris numbreid muutes saaks numbri kergelt neljakohaliseks. Rohelised nutaks...
Volvo N16-st on hetkel Göteborg´s "natuke tjuunitud" versioon väljas, team Wild Viking kiirendavad ja sõidavad rinkat. oli vist 1600 hp.
Volvo N16-st on hetkel Göteborg´s "natuke tjuunitud" versioon väljas, team Wild Viking kiirendavad ja sõidavad rinkat. oli vist 1600 hp.
Re: Mootor 1000hp+
Kas tahad maakera vastupidi pöörlema panna??tai kirjutas:´Vaja siis mootorit, mis 2000rpm suudaks toota 1000hp. Hind kindlasti oluline koht. Kaal ei ole oluline, kuna igiliikuri kaal tänu suurusele ei ole oluline. Soovitavalt võiks tegemist olla ikkagi masuudipressiga. Ise kaalusin AN2 tähtmootorit aga selle kütusekulu ei olnud väga vastuvõetav.
Samas soov saada AN2 propellerit.
Igasugu mõtted teretulnud. samas kaalun ka ise 2 mootori kombot küsimus hinnas ülekandes jne
nelivedu on nõrkadele.
If it looks like chicken, tastes like chicken, and feels like chicken but Chuck Norris says its beef, then it's fucking beef.
Ilma turbota pole küll 1000hj, kuid kaasaegsete turbode ja vahejahutite lisamisel pole keeruline saavutada.
http://www.barnaultransmash.ru/producti ... html?id=23
Äi tegeles nendega sõjaväes ja tema kinnitusel kannatab vabalt ka
3000-3500 pööret.
Tankil on sama mootor kahe väga primitiivse turboga ja 800 hj.
Oleks ometi osanud Vene aja lõpus neid vanarauast ära tassida, sest neid ei remonditud ja peale tundide täitumist läksid vanarauda mingil põhjusel.
Selle mootoriga Kraz oleks väga muhe asi.
http://www.barnaultransmash.ru/producti ... html?id=23
Äi tegeles nendega sõjaväes ja tema kinnitusel kannatab vabalt ka
3000-3500 pööret.
Tankil on sama mootor kahe väga primitiivse turboga ja 800 hj.
Oleks ometi osanud Vene aja lõpus neid vanarauast ära tassida, sest neid ei remonditud ja peale tundide täitumist läksid vanarauda mingil põhjusel.
Selle mootoriga Kraz oleks väga muhe asi.

Need kuiva karteriga mootorid D12A-525A ,millest sa räägid on ühed viletsamad,pole neil ressurssi ega midagi ainult 1500 tundi kapitalini, aga sinnani nad ei sõida. Olen nende mootoritega vene kroonus kokku puutunud nii uute,kui vanadega.Olid jah tankidel ja Maz 537-l peal.Paremad, kergemad ja suuremate pööretega UTD-29 on natuke parem.R969 kirjutas:Ilma turbota pole küll 1000hj, kuid kaasaegsete turbode ja vahejahutite lisamisel pole keeruline saavutada.
http://www.barnaultransmash.ru/producti ... html?id=23
Äi tegeles nendega sõjaväes ja tema kinnitusel kannatab vabalt ka
3000-3500 pööret.
Tankil on sama mootor kahe väga primitiivse turboga ja 800 hj.
Oleks ometi osanud Vene aja lõpus neid vanarauast ära tassida, sest neid ei remonditud ja peale tundide täitumist läksid vanarauda mingil põhjusel.
Selle mootoriga Kraz oleks väga muhe asi.

Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
Muahhahhaaa.... Tai kruvib pinget...
Tahaks isegi teada aga ei julge küsida, äkki miskine eriti ull asi.
Aga lase postituviga saata: http://www.alibaba.com/trade/search?Sea ... t_en&fsb=y
Tahaks isegi teada aga ei julge küsida, äkki miskine eriti ull asi.
Aga lase postituviga saata: http://www.alibaba.com/trade/search?Sea ... t_en&fsb=y
... kas võistlusautode ehituse uus tase - tuuletunneltai kirjutas:Asi hästi lihtne vaja panna õhk liikuma an2 propiga, ehk siis arvutuslikult vaja liigutada 3,6m propeller u 1800-2000rpm ja et õhk liiguks u 200km/h. Seega teoorias on selleks vaja u 1000hj.

Kui ei saa, siis kuidagi ikka saab!
4x4 TR3 V8 ja Subaru
4x4 TR3 V8 ja Subaru