Mootor 1000hp+

Liiga tihti on meil see küsimus. Palun, Paneme siia oma uiteküsimused ja fleimime siin, et millist maasturit ma tahan või vajan

Moderaator: Moderators

Kasutaja avatar
tai
unistus TR nullist
Postitusi: 1282
Liitunud: P Veebr 26, 2006 7:56 pm
Asukoht: Pärnu/talin lennujaama juures

Mootor 1000hp+

Postitus Postitas tai »

´Vaja siis mootorit, mis 2000rpm suudaks toota 1000hp. Hind kindlasti oluline koht. Kaal ei ole oluline, kuna igiliikuri kaal tänu suurusele ei ole oluline. Soovitavalt võiks tegemist olla ikkagi masuudipressiga. Ise kaalusin AN2 tähtmootorit aga selle kütusekulu ei olnud väga vastuvõetav.
Samas soov saada AN2 propellerit.
Igasugu mõtted teretulnud. samas kaalun ka ise 2 mootori kombot küsimus hinnas ülekandes jne

nelivedu on nõrkadele.
Asjadele tuleb lennukalt läheneda
58021221
Kasutaja avatar
Veiko
I know how to fix stuff
Postitusi: 1196
Liitunud: R Sept 02, 2005 6:21 pm
Asukoht: Teel kuhugi...

Postitus Postitas Veiko »

Ma arvan,et mahtkompressoriga bigblock peaks vist arendama nii palju küll.Sellise võimsusega diisli leiad sa aga laevaehitusest.
Tai jälle mõtleb midagi.Tore.Aga TR-0 sa vist sellega ei saa ;)

Edu
Veiko
+372 5232468

Life is short drive hard.

Ronin off-road-i meeskond
AsTroSS
Fitting 44"
Postitusi: 491
Liitunud: L Mai 16, 2009 10:01 pm
Asukoht: linna lähedal maal

Postitus Postitas AsTroSS »

Mis piirangud on ja mis funktsiooni see mootor peab täitma?

Minu töö on otseselt seotud mootoritega ,mis jäävad vahemikku 25KW kuni 9100Kw mootoritega :roll: , kui sellest veel väheks jääb lisatakse 25000kw gaasiturbiinid ....... :lol:
Dodge Ram T25
Dodge Ram T35

Kui suureks saan ,siis ostan KRAZ 255B ......
v6sa
I live off from the mud
Postitusi: 2483
Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
Asukoht: Harjumaa lõunapiir

Postitus Postitas v6sa »

Kas see mootor peaks omama ka mingit töökindlust? Või piisab paarikümnest minutist korraga...

Need tuhatkond hobust saab suvalisest pajast kätte, kuid kestvusega kipub pahasti olema.

736+ kW pikema aja vältel tekitavad mootorid lähevad statsionaarsete või meremootorite valdkonda. Põllu- ja metsatehnikas on need pigem erand...
al
True Off Roader!
Postitusi: 1126
Liitunud: T Apr 22, 2003 11:47 am
Asukoht: Elva

Postitus Postitas al »

Scania ja Volvo veokamootorite ülemine ots on vastavalt V8 600+ (ja isegi760) ja R6 640hj. Sealt pole enam kaugele minna. Kunagi services väideti, et puhtalt kompuutris numbreid muutes saaks numbri kergelt neljakohaliseks. Rohelised nutaks...
Volvo N16-st on hetkel Göteborg´s "natuke tjuunitud" versioon väljas, team Wild Viking kiirendavad ja sõidavad rinkat. oli vist 1600 hp.
Kasutaja avatar
tai
unistus TR nullist
Postitusi: 1282
Liitunud: P Veebr 26, 2006 7:56 pm
Asukoht: Pärnu/talin lennujaama juures

Postitus Postitas tai »

meremootor sobib ja ka muud kombo varjandid küsimus nüüd hinnas, ega ma siis m´ingi miljokas ole lihtne kahurimehaanik ikkagi.
Rohelised nutaks...
rohelistele seekord häält ei andnud ja s(eritiväiksetähega)avisaarele ka mitte
Asjadele tuleb lennukalt läheneda
58021221
AsTroSS
Fitting 44"
Postitusi: 491
Liitunud: L Mai 16, 2009 10:01 pm
Asukoht: linna lähedal maal

Postitus Postitas AsTroSS »

Cummins 5.9 on ka võimalik üle 1000hp kätte saada aga probleemne on soov see juba 2000 pöörde juures , mis tähendab rusikareegli järgi ca 20-25 liitrilist mootorit
Dodge Ram T25
Dodge Ram T35

Kui suureks saan ,siis ostan KRAZ 255B ......
Kasutaja avatar
rakett
Mudder
Postitusi: 95
Liitunud: E Dets 15, 2008 9:18 pm

Re: Mootor 1000hp+

Postitus Postitas rakett »

tai kirjutas:´Vaja siis mootorit, mis 2000rpm suudaks toota 1000hp. Hind kindlasti oluline koht. Kaal ei ole oluline, kuna igiliikuri kaal tänu suurusele ei ole oluline. Soovitavalt võiks tegemist olla ikkagi masuudipressiga. Ise kaalusin AN2 tähtmootorit aga selle kütusekulu ei olnud väga vastuvõetav.
Samas soov saada AN2 propellerit.
Igasugu mõtted teretulnud. samas kaalun ka ise 2 mootori kombot küsimus hinnas ülekandes jne

nelivedu on nõrkadele.
Kas tahad maakera vastupidi pöörlema panna??
If it looks like chicken, tastes like chicken, and feels like chicken but Chuck Norris says its beef, then it's fucking beef.
R969
Fitting 38"
Postitusi: 363
Liitunud: N Veebr 02, 2006 7:26 pm
Asukoht: Võru

Postitus Postitas R969 »

Ilma turbota pole küll 1000hj, kuid kaasaegsete turbode ja vahejahutite lisamisel pole keeruline saavutada.
http://www.barnaultransmash.ru/producti ... html?id=23
Äi tegeles nendega sõjaväes ja tema kinnitusel kannatab vabalt ka
3000-3500 pööret.
Tankil on sama mootor kahe väga primitiivse turboga ja 800 hj.
Oleks ometi osanud Vene aja lõpus neid vanarauast ära tassida, sest neid ei remonditud ja peale tundide täitumist läksid vanarauda mingil põhjusel.
Selle mootoriga Kraz oleks väga muhe asi. 8)
Kasutaja avatar
ibra
I live off from the mud
Postitusi: 2903
Liitunud: K Nov 18, 2009 6:04 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas ibra »

R969 kirjutas:Ilma turbota pole küll 1000hj, kuid kaasaegsete turbode ja vahejahutite lisamisel pole keeruline saavutada.
http://www.barnaultransmash.ru/producti ... html?id=23
Äi tegeles nendega sõjaväes ja tema kinnitusel kannatab vabalt ka
3000-3500 pööret.
Tankil on sama mootor kahe väga primitiivse turboga ja 800 hj.
Oleks ometi osanud Vene aja lõpus neid vanarauast ära tassida, sest neid ei remonditud ja peale tundide täitumist läksid vanarauda mingil põhjusel.
Selle mootoriga Kraz oleks väga muhe asi. 8)
Need kuiva karteriga mootorid D12A-525A ,millest sa räägid on ühed viletsamad,pole neil ressurssi ega midagi ainult 1500 tundi kapitalini, aga sinnani nad ei sõida. Olen nende mootoritega vene kroonus kokku puutunud nii uute,kui vanadega.Olid jah tankidel ja Maz 537-l peal.Paremad, kergemad ja suuremate pööretega UTD-29 on natuke parem. Pilt
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
AsTroSS
Fitting 44"
Postitusi: 491
Liitunud: L Mai 16, 2009 10:01 pm
Asukoht: linna lähedal maal

Postitus Postitas AsTroSS »

Räägi parem ,mis sa selle mootoriga teha tahad?

Ehk saame midagi soovitada, praegu paugutame lihtsalt tühja
Dodge Ram T25
Dodge Ram T35

Kui suureks saan ,siis ostan KRAZ 255B ......
mart77
True Off Roader!
Postitusi: 1019
Liitunud: K Juun 14, 2006 11:19 pm

Postitus Postitas mart77 »

Muahhahhaaa.... Tai kruvib pinget...
Tahaks isegi teada aga ei julge küsida, äkki miskine eriti ull asi.

Aga lase postituviga saata: http://www.alibaba.com/trade/search?Sea ... t_en&fsb=y
Kasutaja avatar
tai
unistus TR nullist
Postitusi: 1282
Liitunud: P Veebr 26, 2006 7:56 pm
Asukoht: Pärnu/talin lennujaama juures

Postitus Postitas tai »

Asi hästi lihtne vaja panna õhk liikuma an2 propiga, ehk siis arvutuslikult vaja liigutada 3,6m propeller u 1800-2000rpm ja et õhk liiguks u 200km/h. Seega teoorias on selleks vaja u 1000hj.
Asjadele tuleb lennukalt läheneda
58021221
pakane
vanaisa
Postitusi: 221
Liitunud: N Nov 16, 2006 7:55 pm
Asukoht: Kuusalu

Postitus Postitas pakane »

tai kirjutas:Asi hästi lihtne vaja panna õhk liikuma an2 propiga, ehk siis arvutuslikult vaja liigutada 3,6m propeller u 1800-2000rpm ja et õhk liiguks u 200km/h. Seega teoorias on selleks vaja u 1000hj.
... kas võistlusautode ehituse uus tase - tuuletunnel :lol:
Kui ei saa, siis kuidagi ikka saab!
4x4 TR3 V8 ja Subaru
Kasutaja avatar
Taivo
Rock Crawler
Postitusi: 763
Liitunud: L Juul 04, 2009 1:30 pm
Asukoht: Viljandi

Postitus Postitas Taivo »

Kas kisub kuhugi hõljuki poole see teema..?
Vasta

Mine “Tahan osta aga ?”