Ülemäärane õlisurve

Oled huviline ja alles avastad enda jaoks 4x4 maailma või oled juba tõsine remondimees ning soovid jagada oma teadmisi siis siin saab küsida abi ja ka vastata tehnilist laadi küsimustele.

Moderaatorid: jr, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, Veiko, hulkur, kala, ennukas, Daniel, erik, Moderators

Vasta
Priit82
Fitting 38"
Postitusi: 279
Liitunud: E Juul 09, 2007 7:44 pm
Asukoht: Rapla

Ülemäärane õlisurve

Postitus Postitas Priit82 »

Varahommikut kõigile. Oleks selline küsimus, et mis kuradi asi võib tekitada liigset õlisurvet mootoris, kui puhastatud on karterituulutus filter, ning tosoolid õlid ei ole ka omavahel sassis. Surve tugevus iseenesest umbes selline, et kui õlikorgi maha võtan hakkab august kohe suitsu tulema ja kui kork lahtiselt peale jätta siis on nö. ülekeeva kartulipoti kaane effekt.
Pean küll kahjuks nentima, et tegemist ei ole maasturi mootoriga, aga siit alati asjalikku infot saanuna loodan, et ehk keegi oskab midagi pakkuda ja teemat ära ei kustutata.
Mootoriks Audi 2.5tdi 110kw.
Jutud, et see mootor ju nii s..t ja ära sa seda jumala eest remondi(vaid müü ruttu maha), PALUKS siia mitte kirjutada.
2018 "Lendav Draakon" TR1 177
al
True Off Roader!
Postitusi: 1126
Liitunud: T Apr 22, 2003 11:47 am
Asukoht: Elva

Postitus Postitas al »

Hetkel on Sul mõisted natuke sassis.
Õlisurvet mõõdetakse reeglina õlipumba ja tarbijate/ filtri vahelt. Kui seda liiast on, siis tekkivad lekked, puhutakse minema tihendeid jms. Mõõta saab seda manomeetriga.
Kui Sa väidad, et õlikork ei taha peal püsida, siis on tegu juba survega karteris, mis ei oma mingit seost õlisurvega, pigem on seos olematu õlisurvega.
Põhjuseks kulunud kolvirõngad, kolvid/silindrid. Vahel ka katkine kaanetihend, aga seda ei usuks.
Kasutaja avatar
rommi
afroäi
Postitusi: 1931
Liitunud: P Veebr 15, 2004 12:59 am
Asukoht: California

Postitus Postitas rommi »

Kork ise on ikka korras? Selles suhtes, et kui juba surve on nii suur, mis lööb töökorras ja terve korgi pealt minema on pisut imelik. Tavaliselt ikka enne mõni lõdvik järele annab kui kork :roll:

ja kaanetihend võib ka olla - kui leke on tosooli kanali ja silindri vahel, siis ei lähegi mahlad sassi. Ja ajab radikast sutisu ka välja, täpselt nagu minu toyotal oli. Põlemisgaasid väljuvad jahutussüsteemi ja tulevad radika kaudu välja. Kusjuures isegi väga erilist tosooli leket ka ei täheldanud. Sellise vea süvenedes tekivad sümptomid nagu kõrgem kütusekulu (vähemalt bensuka puhul), kuna lambda hakkab valesti lugema ja üleüldse mootor käib kehvasti edasi.
Rommi / near Rubicon with Cherokee XJ '00 Long Arm
Kasutaja avatar
Shrek4x4
Vintsmännide AÜ
Postitusi: 324
Liitunud: K Dets 13, 2006 12:02 am
Asukoht: Harjumaa, Keila.
Kontakt:

Postitus Postitas Shrek4x4 »

al kirjutas:Hetkel on Sul mõisted natuke sassis.
Õlisurvet mõõdetakse reeglina õlipumba ja tarbijate/ filtri vahelt. Kui seda liiast on, siis tekkivad lekked, puhutakse minema tihendeid jms. Mõõta saab seda manomeetriga.
Kui Sa väidad, et õlikork ei taha peal püsida, siis on tegu juba survega karteris, mis ei oma mingit seost õlisurvega, pigem on seos olematu õlisurvega.
Põhjuseks kulunud kolvirõngad, kolvid/silindrid. Vahel ka katkine kaanetihend, aga seda ei usuks.

Õlisurvet mõõdetakse ikka anduri august ja olematu õlisurve põhjus on kulunud õlipump või saaled, mitte kolvirõngad, kolvid ja silindrid.
Ain Abel +37256987553.Shrek Offroad Team vintsivalitseja. 2007. aasta Eesti 4x4 Karikavõistluse vabaklassi 1-koht.
http://4x4shrek.planet.ee/
Suzuki Samurai -87,-90,-98.a.
Kasutaja avatar
urmas
unistus kahest 4-pakist kapoti all
Postitusi: 1917
Liitunud: E Jaan 01, 2007 4:04 pm
Asukoht: Kalamaja, Kilulinn... 5o59185

Postitus Postitas urmas »

Ma arvan, et kui kork seal peal tantsu lööb, kuid ära ei lenda, siis sõidab veel kaua.
Snegurochka ex.
Authorities require that a person be gone 48 hours before they`re consodired missing (longer, if they drive a Jeep)
Uued tuuled....IF IT DOES NOT BREAK, IT'S TRIALJIMNY.
Priit82
Fitting 38"
Postitusi: 279
Liitunud: E Juul 09, 2007 7:44 pm
Asukoht: Rapla

Postitus Postitas Priit82 »

al kirjutas:Hetkel on Sul mõisted natuke sassis.
Õlisurvet mõõdetakse reeglina õlipumba ja tarbijate/ filtri vahelt. Kui seda liiast on, siis tekkivad lekked, puhutakse minema tihendeid jms. Mõõta saab seda manomeetriga.
Kui Sa väidad, et õlikork ei taha peal püsida, siis on tegu juba survega karteris, mis ei oma mingit seost õlisurvega, pigem on seos olematu õlisurvega.
Põhjuseks kulunud kolvirõngad, kolvid/silindrid. Vahel ka katkine kaanetihend, aga seda ei usuks.
Jah algselt algaski see jama sellest, et karterituulutuse filter oli täiesti umbes ja õlilekkeid oli mootoril põhimõtteliselt igaltpool, sai see filter ära vahetatud ja probleem kadunud, kuid kahjuks ainult ajutiselt. Mõni aeg sõitmist ja surve karterisse/mootorisse hakkas vaikselt tagasi tulema, arvasime, et äkki on karterituulutuse filter jälle umbes võtsime lahti, aga võta näpust filter puhas.
2018 "Lendav Draakon" TR1 177
Kasutaja avatar
uputaja
I live off from the mud
Postitusi: 4713
Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
Asukoht: Kuusalu lähedal metsas

Postitus Postitas uputaja »

See on normaalne nähtus. Muretsema peab siis kui kinnise korgi maha lööb.

edit: Sellise külmaga tekib mootoris sees palju rohkem kondenssi mis võtabki filtri umbe. Eriti lühikesi otsi sõites. Endal on tulnud ette selline olukord kus sõites võttis tuulutuse kinni ja väljasuretatud mootoriga sulas?? lahti.
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
Kasutaja avatar
LR90
I live off from the mud
Postitusi: 1563
Liitunud: T Dets 28, 2004 1:55 pm
Asukoht: Kunda taga metsas 5111459

Postitus Postitas LR90 »

Võta pihustid maha ja mõõda kompressiooni silindrites,
saad teada rõngaste olukorra.
kui suureks saan, hakkan DEFENDERIKS
Vasta

Mine “Hooldus ja Remont”