Ülemäärane õlisurve
Moderaatorid: jr, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, Veiko, hulkur, kala, ennukas, Daniel, erik, Moderators
Ülemäärane õlisurve
Varahommikut kõigile. Oleks selline küsimus, et mis kuradi asi võib tekitada liigset õlisurvet mootoris, kui puhastatud on karterituulutus filter, ning tosoolid õlid ei ole ka omavahel sassis. Surve tugevus iseenesest umbes selline, et kui õlikorgi maha võtan hakkab august kohe suitsu tulema ja kui kork lahtiselt peale jätta siis on nö. ülekeeva kartulipoti kaane effekt.
Pean küll kahjuks nentima, et tegemist ei ole maasturi mootoriga, aga siit alati asjalikku infot saanuna loodan, et ehk keegi oskab midagi pakkuda ja teemat ära ei kustutata.
Mootoriks Audi 2.5tdi 110kw.
Jutud, et see mootor ju nii s..t ja ära sa seda jumala eest remondi(vaid müü ruttu maha), PALUKS siia mitte kirjutada.
Pean küll kahjuks nentima, et tegemist ei ole maasturi mootoriga, aga siit alati asjalikku infot saanuna loodan, et ehk keegi oskab midagi pakkuda ja teemat ära ei kustutata.
Mootoriks Audi 2.5tdi 110kw.
Jutud, et see mootor ju nii s..t ja ära sa seda jumala eest remondi(vaid müü ruttu maha), PALUKS siia mitte kirjutada.
2018 "Lendav Draakon" TR1 177
Hetkel on Sul mõisted natuke sassis.
Õlisurvet mõõdetakse reeglina õlipumba ja tarbijate/ filtri vahelt. Kui seda liiast on, siis tekkivad lekked, puhutakse minema tihendeid jms. Mõõta saab seda manomeetriga.
Kui Sa väidad, et õlikork ei taha peal püsida, siis on tegu juba survega karteris, mis ei oma mingit seost õlisurvega, pigem on seos olematu õlisurvega.
Põhjuseks kulunud kolvirõngad, kolvid/silindrid. Vahel ka katkine kaanetihend, aga seda ei usuks.
Õlisurvet mõõdetakse reeglina õlipumba ja tarbijate/ filtri vahelt. Kui seda liiast on, siis tekkivad lekked, puhutakse minema tihendeid jms. Mõõta saab seda manomeetriga.
Kui Sa väidad, et õlikork ei taha peal püsida, siis on tegu juba survega karteris, mis ei oma mingit seost õlisurvega, pigem on seos olematu õlisurvega.
Põhjuseks kulunud kolvirõngad, kolvid/silindrid. Vahel ka katkine kaanetihend, aga seda ei usuks.
Kork ise on ikka korras? Selles suhtes, et kui juba surve on nii suur, mis lööb töökorras ja terve korgi pealt minema on pisut imelik. Tavaliselt ikka enne mõni lõdvik järele annab kui kork 
ja kaanetihend võib ka olla - kui leke on tosooli kanali ja silindri vahel, siis ei lähegi mahlad sassi. Ja ajab radikast sutisu ka välja, täpselt nagu minu toyotal oli. Põlemisgaasid väljuvad jahutussüsteemi ja tulevad radika kaudu välja. Kusjuures isegi väga erilist tosooli leket ka ei täheldanud. Sellise vea süvenedes tekivad sümptomid nagu kõrgem kütusekulu (vähemalt bensuka puhul), kuna lambda hakkab valesti lugema ja üleüldse mootor käib kehvasti edasi.
ja kaanetihend võib ka olla - kui leke on tosooli kanali ja silindri vahel, siis ei lähegi mahlad sassi. Ja ajab radikast sutisu ka välja, täpselt nagu minu toyotal oli. Põlemisgaasid väljuvad jahutussüsteemi ja tulevad radika kaudu välja. Kusjuures isegi väga erilist tosooli leket ka ei täheldanud. Sellise vea süvenedes tekivad sümptomid nagu kõrgem kütusekulu (vähemalt bensuka puhul), kuna lambda hakkab valesti lugema ja üleüldse mootor käib kehvasti edasi.
- Shrek4x4
- Vintsmännide AÜ
- Postitusi: 324
- Liitunud: K Dets 13, 2006 12:02 am
- Asukoht: Harjumaa, Keila.
- Kontakt:
al kirjutas:Hetkel on Sul mõisted natuke sassis.
Õlisurvet mõõdetakse reeglina õlipumba ja tarbijate/ filtri vahelt. Kui seda liiast on, siis tekkivad lekked, puhutakse minema tihendeid jms. Mõõta saab seda manomeetriga.
Kui Sa väidad, et õlikork ei taha peal püsida, siis on tegu juba survega karteris, mis ei oma mingit seost õlisurvega, pigem on seos olematu õlisurvega.
Põhjuseks kulunud kolvirõngad, kolvid/silindrid. Vahel ka katkine kaanetihend, aga seda ei usuks.
Õlisurvet mõõdetakse ikka anduri august ja olematu õlisurve põhjus on kulunud õlipump või saaled, mitte kolvirõngad, kolvid ja silindrid.
Ain Abel +37256987553.Shrek Offroad Team vintsivalitseja. 2007. aasta Eesti 4x4 Karikavõistluse vabaklassi 1-koht.
http://4x4shrek.planet.ee/
Suzuki Samurai -87,-90,-98.a.
http://4x4shrek.planet.ee/
Suzuki Samurai -87,-90,-98.a.
Jah algselt algaski see jama sellest, et karterituulutuse filter oli täiesti umbes ja õlilekkeid oli mootoril põhimõtteliselt igaltpool, sai see filter ära vahetatud ja probleem kadunud, kuid kahjuks ainult ajutiselt. Mõni aeg sõitmist ja surve karterisse/mootorisse hakkas vaikselt tagasi tulema, arvasime, et äkki on karterituulutuse filter jälle umbes võtsime lahti, aga võta näpust filter puhas.al kirjutas:Hetkel on Sul mõisted natuke sassis.
Õlisurvet mõõdetakse reeglina õlipumba ja tarbijate/ filtri vahelt. Kui seda liiast on, siis tekkivad lekked, puhutakse minema tihendeid jms. Mõõta saab seda manomeetriga.
Kui Sa väidad, et õlikork ei taha peal püsida, siis on tegu juba survega karteris, mis ei oma mingit seost õlisurvega, pigem on seos olematu õlisurvega.
Põhjuseks kulunud kolvirõngad, kolvid/silindrid. Vahel ka katkine kaanetihend, aga seda ei usuks.
2018 "Lendav Draakon" TR1 177
- uputaja
- I live off from the mud
- Postitusi: 4713
- Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
- Asukoht: Kuusalu lähedal metsas
See on normaalne nähtus. Muretsema peab siis kui kinnise korgi maha lööb.
edit: Sellise külmaga tekib mootoris sees palju rohkem kondenssi mis võtabki filtri umbe. Eriti lühikesi otsi sõites. Endal on tulnud ette selline olukord kus sõites võttis tuulutuse kinni ja väljasuretatud mootoriga sulas?? lahti.
edit: Sellise külmaga tekib mootoris sees palju rohkem kondenssi mis võtabki filtri umbe. Eriti lühikesi otsi sõites. Endal on tulnud ette selline olukord kus sõites võttis tuulutuse kinni ja väljasuretatud mootoriga sulas?? lahti.
Asjas sees 2005. Sügissõidust.