Üritan leida postitust/ 69-469 ümber ehitus
Moderaatorid: jr, Landy, Moderators
Minu jutu mõte oli selles,et kui vaadata hoopis sissepritsega lääne mootorite poole oleks kaalu võimsuse ja dünaamika suhe hoopis parem kui sellel 53 motol.
Kuna üks ühele seda seda 53 motot sa sinna vahele ei tõsta ja tööd on nigunii palju võiks ju vaadata mõnda lääne r4 või v6.Ja ma olen 100 prossa kindel ,et see lääne moto tuleb ka kõvasti odavam kui see 53 korralikult ära teha.
Sellel 53 konel on ainult üks hea omadus ,alumiinium plokk mis maksab kokkuostus malmplokist oluliselt rohkem.
See muidugi ainult minu arvamus.
Kuna üks ühele seda seda 53 motot sa sinna vahele ei tõsta ja tööd on nigunii palju võiks ju vaadata mõnda lääne r4 või v6.Ja ma olen 100 prossa kindel ,et see lääne moto tuleb ka kõvasti odavam kui see 53 korralikult ära teha.
Sellel 53 konel on ainult üks hea omadus ,alumiinium plokk mis maksab kokkuostus malmplokist oluliselt rohkem.
See muidugi ainult minu arvamus.
Ifa l60 9,6d
Heints 55 36 944
Heints 55 36 944
Alumiiniumi hind on malmist 4 korda kallim,aga malmplokk on jälle alumiiniumplokist 3 korda raskem.Nii et oluliselt ei saa tast ka kokkuostus rohkem.heints kirjutas: Sellel 53 konel on ainult üks hea omadus ,alumiinium plokk mis maksab kokkuostus malmplokist oluliselt rohkem.
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
Muidugi olen ka mõteld selle peale et soetaks mingi vanema Jeeb-i või Fordi või veel midagi(loomulikult 4x4) ja selle aluse peale sobitaks 69 kere. Mis nagu selle peale kostate?
Miks just raiun 69 keret aga sellepärast et mulle meeldib klassikaline ja just selline terava ninaga. Sest need vanad USA autod on nagu liiga kandilised. Aga noh maitse küsimus.
eino
Miks just raiun 69 keret aga sellepärast et mulle meeldib klassikaline ja just selline terava ninaga. Sest need vanad USA autod on nagu liiga kandilised. Aga noh maitse küsimus.
eino
Alati on oodatud pakkumisi Gaz 13, 14 või 41 mootorijuppe, 56608941
Sellist lego, nagu plaanis, ei saa ilmselt kunagi arvele. Samas, kui liikur ise on korralikult teostatud, siis võiks ikka linnas ka laiamas käija? Mina olen suht tehnikakauge tegelane, kuid reealsem oleks leida sobiva telgede vahega V8t mootorivalikus omav maastur (wrangler, bronco, miski blazer), istutada ARKga eelnevalt konsulteerides sinna 69 kere peale ja vormistada siis doonorile kerevahetus või võtta see isevalmistatuna arvele - viimane variant vist niisama lihtne ei ole.
Kaldun arvama,et kui 69 kere meeldib,siis kõige lihtsam on teha see projekt 69 basil.Isegi 469 raamile 69 kere sättimine nõuab aretamist ja raami lühemaks lõikamist. Mootori osas soovitan kasutada lääne v6 toodangut. R6 Jääb kitsale ninale tavaliselt laiaks ja pikaks pead mootori tuppa laskma. Muidu on see 69 kere kerge küll tõstad 2 mehega siia sinna.
Ka "terava nina" fännaja ja juba aastaid tagasi alustasin analoogse projektiga. Ainult mootoriks valisin fordi 2,8 V6. Bronco käigukast ja vahekast sobivad vist sinna otsa, aga esisilla vedu jälle valelt poolt! Silla saaks ju ümber tõsta... aga motivatsiooni puudus kimbutab.
Läbi on ka käinud mõte loobuda aeglustist ja lülitatavast 4 veost, ehk kasutada 4-veolise scorpa käigukasti, aga kardan, et hiljem tunnen nendest võimalustest puudust.
Läbi on ka käinud mõte loobuda aeglustist ja lülitatavast 4 veost, ehk kasutada 4-veolise scorpa käigukasti, aga kardan, et hiljem tunnen nendest võimalustest puudust.
gaz fs 1
No aga kui klassikalist 4x4 liikurit otsid, siis ilmselt oleks sinu õige valik naksitralli auto ja seda siis BJ40- näol.eino kirjutas:Muidugi olen ka mõteld selle peale et soetaks mingi vanema Jeeb-i või Fordi või veel midagi(loomulikult 4x4) ja selle aluse peale sobitaks 69 kere. Mis nagu selle peale kostate?
Miks just raiun 69 keret aga sellepärast et mulle meeldib klassikaline ja just selline terava ninaga. Sest need vanad USA autod on nagu liiga kandilised. Aga noh maitse küsimus.
eino
Kõnetraat 51922951
-
martinkark
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 170
- Liitunud: T Juul 13, 2010 7:09 pm