Üritan leida postitust/ 69-469 ümber ehitus

Gaz 69, UAZ 469 või Gaz 66 või ZIL. Ühine nimetaja kogu Vene maasturliikurite kohta. Olgu ta siis veok või sõiduk. Lubatud ka roomiksõidukid ja sõjaväetehnika.

Moderaatorid: jr, Landy, Moderators

Kasutaja avatar
heints
True Off Roader!
Postitusi: 1226
Liitunud: E Mär 17, 2008 10:11 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas heints »

Minu jutu mõte oli selles,et kui vaadata hoopis sissepritsega lääne mootorite poole oleks kaalu võimsuse ja dünaamika suhe hoopis parem kui sellel 53 motol.
Kuna üks ühele seda seda 53 motot sa sinna vahele ei tõsta ja tööd on nigunii palju võiks ju vaadata mõnda lääne r4 või v6.Ja ma olen 100 prossa kindel ,et see lääne moto tuleb ka kõvasti odavam kui see 53 korralikult ära teha.
Sellel 53 konel on ainult üks hea omadus ,alumiinium plokk mis maksab kokkuostus malmplokist oluliselt rohkem.
See muidugi ainult minu arvamus.
Ifa l60 9,6d
Heints 55 36 944
Kasutaja avatar
ibra
I live off from the mud
Postitusi: 2903
Liitunud: K Nov 18, 2009 6:04 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas ibra »

heints kirjutas: Sellel 53 konel on ainult üks hea omadus ,alumiinium plokk mis maksab kokkuostus malmplokist oluliselt rohkem.
Alumiiniumi hind on malmist 4 korda kallim,aga malmplokk on jälle alumiiniumplokist 3 korda raskem.Nii et oluliselt ei saa tast ka kokkuostus rohkem.
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
eino
Mudder
Postitusi: 72
Liitunud: K Dets 29, 2010 8:53 pm
Asukoht: Saue

Postitus Postitas eino »

Muidugi olen ka mõteld selle peale et soetaks mingi vanema Jeeb-i või Fordi või veel midagi(loomulikult 4x4) ja selle aluse peale sobitaks 69 kere. Mis nagu selle peale kostate?
Miks just raiun 69 keret aga sellepärast et mulle meeldib klassikaline ja just selline terava ninaga. Sest need vanad USA autod on nagu liiga kandilised. Aga noh maitse küsimus.

eino :D
Alati on oodatud pakkumisi Gaz 13, 14 või 41 mootorijuppe, 56608941
Kasutaja avatar
carpets
Rock Crawler
Postitusi: 842
Liitunud: N Okt 25, 2007 6:29 pm
Asukoht: Kuusalu vald/Kõnnu/Valgejõe

Postitus Postitas carpets »

Aga jäta 69 nagu ta on,vaheta mootor ja k.kast millegi tänapäevase vastu. 69 puhul see ju vähe lihtsam kuna tal vahekast eraldi (ei pea kardaane ümber tegema). Ma isiklikult arvan ,et gaz 69 terevasse ninasse 53 v8 ei mahuks ära.
Kaido S
Rookie
Postitusi: 5
Liitunud: E Okt 11, 2010 8:42 pm

Postitus Postitas Kaido S »

Sellist lego, nagu plaanis, ei saa ilmselt kunagi arvele. Samas, kui liikur ise on korralikult teostatud, siis võiks ikka linnas ka laiamas käija? Mina olen suht tehnikakauge tegelane, kuid reealsem oleks leida sobiva telgede vahega V8t mootorivalikus omav maastur (wrangler, bronco, miski blazer), istutada ARKga eelnevalt konsulteerides sinna 69 kere peale ja vormistada siis doonorile kerevahetus või võtta see isevalmistatuna arvele - viimane variant vist niisama lihtne ei ole.
eino
Mudder
Postitusi: 72
Liitunud: K Dets 29, 2010 8:53 pm
Asukoht: Saue

Postitus Postitas eino »

Aga millisel maasturil on telje vahe 2300 ja rööpa laius on 1440??

eino :D
Alati on oodatud pakkumisi Gaz 13, 14 või 41 mootorijuppe, 56608941
eino
Mudder
Postitusi: 72
Liitunud: K Dets 29, 2010 8:53 pm
Asukoht: Saue

Postitus Postitas eino »

Aga millisel maasturil on telje vahe 2300 ja rööpa laius on 1440??

eino :D
Alati on oodatud pakkumisi Gaz 13, 14 või 41 mootorijuppe, 56608941
Kasutaja avatar
uputaja
I live off from the mud
Postitusi: 4713
Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
Asukoht: Kuusalu lähedal metsas

Postitus Postitas uputaja »

Toyota LC 70 2380mm
Nissan Patrol 160 lühikese kerega.

Rööpme laiuse saad paika ajada velje offsetiga.
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
Kasutaja avatar
mardikas
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 117
Liitunud: E Veebr 12, 2007 9:16 pm

Postitus Postitas mardikas »

Kaldun arvama,et kui 69 kere meeldib,siis kõige lihtsam on teha see projekt 69 basil.Isegi 469 raamile 69 kere sättimine nõuab aretamist ja raami lühemaks lõikamist. Mootori osas soovitan kasutada lääne v6 toodangut. R6 Jääb kitsale ninale tavaliselt laiaks ja pikaks pead mootori tuppa laskma. Muidu on see 69 kere kerge küll tõstad 2 mehega siia sinna.
GC
Rock Crawler
Postitusi: 572
Liitunud: T Nov 16, 2004 4:02 pm
Asukoht: keskel

Postitus Postitas GC »

Ka "terava nina" fännaja ja juba aastaid tagasi alustasin analoogse projektiga. Ainult mootoriks valisin fordi 2,8 V6. Bronco käigukast ja vahekast sobivad vist sinna otsa, aga esisilla vedu jälle valelt poolt! Silla saaks ju ümber tõsta... aga motivatsiooni puudus kimbutab.
Läbi on ka käinud mõte loobuda aeglustist ja lülitatavast 4 veost, ehk kasutada 4-veolise scorpa käigukasti, aga kardan, et hiljem tunnen nendest võimalustest puudust.
gaz fs 1
Kasutaja avatar
mardikas
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 117
Liitunud: E Veebr 12, 2007 9:16 pm

Postitus Postitas mardikas »

Usu lülitatatva neliveo ja eriti aeglusti puudumist kahetsed hiljem väga. Lihtsam siis juba sild ringi keerata või kasutada fordi kasti ja 69 vahekasti.
PARUN
Rock Crawler
Postitusi: 937
Liitunud: N Veebr 05, 2009 8:19 pm
Asukoht: Viljandimaa

Postitus Postitas PARUN »

eino kirjutas:Muidugi olen ka mõteld selle peale et soetaks mingi vanema Jeeb-i või Fordi või veel midagi(loomulikult 4x4) ja selle aluse peale sobitaks 69 kere. Mis nagu selle peale kostate?
Miks just raiun 69 keret aga sellepärast et mulle meeldib klassikaline ja just selline terava ninaga. Sest need vanad USA autod on nagu liiga kandilised. Aga noh maitse küsimus.

eino :D
No aga kui klassikalist 4x4 liikurit otsid, siis ilmselt oleks sinu õige valik naksitralli auto ja seda siis BJ40- näol.
Kõnetraat 51922951
Kasutaja avatar
uputaja
I live off from the mud
Postitusi: 4713
Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
Asukoht: Kuusalu lähedal metsas

Postitus Postitas uputaja »

Korralik R4 TD veab seda keret edasi, nii et käsi ei näe. 2,4 Toyota TD koos kastidega vedas 69 metsakeret ja 35" MT rehvi maanteel lõdva 140km/h.

Aga teemasse tagasi. V6 mahub nippen näppen 69 nina vahele. V8 jääb kindlalt suureks.

Andres @ Been there done that
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
Kasutaja avatar
mardikas
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 117
Liitunud: E Veebr 12, 2007 9:16 pm

Postitus Postitas mardikas »

Ja üheks alternatiiviks on veel misngid uuemad r4 bensukoned suurema võimuga. Muus osas Uputajaga 100% nõus. Mees teab mda räägib.
martinkark
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 170
Liitunud: T Juul 13, 2010 7:09 pm

Postitus Postitas martinkark »

lihtsalt huumorimõttes...kunagi oli meil üks noormees kellel tul hüva idee mossepiruka 412 kongi seesammune 53e V8 aretada.
Vasta

Mine “UAZ / GAZ / ZIL jt”