Tõste lehtvedrudel

Gaz 69, UAZ 469 või Gaz 66 või ZIL. Ühine nimetaja kogu Vene maasturliikurite kohta. Olgu ta siis veok või sõiduk. Lubatud ka roomiksõidukid ja sõjaväetehnika.

Moderaatorid: jr, Landy, Moderators

Kasutaja avatar
Kuzmitz
Fitting 38"
Postitusi: 211
Liitunud: K Veebr 19, 2003 12:22 pm
Asukoht: tööl...

Postitus Postitas Kuzmitz »

St, et maanteekiirus 100 km/h peab olema suht mugava juhitavusega.
Kui jutt käib ikka UAZ-st, siis on seda vist natuke palju nõutud... Mäletan oma UAZ-perioodist, et mugav see asi sihukese kiirusega küll ei olnud. Juhtida muidugi sai, aga mis elu see oli!! (Mina tõstsin enda autot kiigedest ca 5 cm)
Ka kõige kehvem saabas jätab lumele jälje...
Ain
Fitting 38"
Postitusi: 244
Liitunud: L Jaan 08, 2005 11:18 am

Postitus Postitas Ain »

Red.sillaga läheb mootor lõugama, muud midagi. Kiirema sillaga, tavaline sild ja uuema versiooni ülekanne, saab selle kindlasti kätte. Suuremad ja AT mustriga rehvid ja pole vist hädagi.
Aga kui tõsta tahad ja siis veel metsas kolada, siis tuleb sõidumugavuselt teel kül tükike lõigata.
G-69
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 126
Liitunud: N Mär 10, 2005 6:43 pm
Asukoht: Raplamaa

Postitus Postitas G-69 »

Et 100 km/h kättesaada - see ei ole kiiruse pärast küll mingi probleem. Ma lendasin varem Gaz-69 'ga vajadusel 120'ga ja seda uskumatult sujuvalt ning mugavalt sellise aparaadi kohta. Sellele aitasid tõesti kaasa suured pehmed maanteekummid ja 37-hambalised peaülekanded. Aparaat ise oli ka oma vanade pehmete vedrudega na madalaks vajunud (loomulikult ei tasu seda üritada originaalmootoriga - see jääks siis viimaseks sõiduks mootorile).
Aga nüüd selle UAZ veeremi (tunduvalt jäigem) ja plaanitud tõste puhul ei oska ma küll arvata, kui suur see Ain'i poolt ennustatud "tükike sõidumugavust" on, millest mul loobuda tuleb.
G-69
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 126
Liitunud: N Mär 10, 2005 6:43 pm
Asukoht: Raplamaa

Postitus Postitas G-69 »

Kuzmitz kirjutas:...Juhtida muidugi sai, aga mis elu see oli!! (Mina tõstsin enda autot kiigedest ca 5 cm)
Kas selle 5cm kiigetõste puhul veel rooli otseks vedas?
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

G-69 kirjutas:
Kuzmitz kirjutas:...Juhtida muidugi sai, aga mis elu see oli!! (Mina tõstsin enda autot kiigedest ca 5 cm)
Kas selle 5cm kiigetõste puhul veel rooli otseks vedas?
Isegi 10cm kiigetõstega veab rooli otseks. Ja 100kmh kannatab sõita küll, isegi 35" rehviga. Kuigi, peopesad võtab higiseks :twisted:
Viimati muutis jr, K Nov 23, 2005 7:01 pm, muudetud 1 kord kokku.
+372 5028488
G-69
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 126
Liitunud: N Mär 10, 2005 6:43 pm
Asukoht: Raplamaa

Postitus Postitas G-69 »

Tänan, "jr" !
Ma kartsin seda rooli asja (iseseaduvusnurk ju UAZ'l väga väike) kõige enam!
No ega ma tast mingit Rolls-Royce'i saada ei loodagi - seda venemaasturimõnu peab kah nautima!
Kasutaja avatar
Eints77
Fitting 38"
Postitusi: 398
Liitunud: L Mär 27, 2010 6:15 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Eints77 »

Üks küsimus minujaoks siiski õhku jäänud. Palju kannatab Uaz 469b vedrustusest tõsta ilma, et peaks gardaane ringi tegema hakkama?
Teostan Audi remondi, hooldus, elektri ja diagnostika töid...FORSS ja IDEEAUTO 5115122
Kasutaja avatar
uputaja
I live off from the mud
Postitusi: 4713
Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
Asukoht: Kuusalu lähedal metsas

Postitus Postitas uputaja »

120mm. Pikemad pidurivoolikud ja roolivarras pikemaks.
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
gasuzu
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 143
Liitunud: P Mai 11, 2008 9:19 pm
Asukoht: Vaida ja Pahkla mõisa taga põllul

Postitus Postitas gasuzu »

Üks lolljõuab rohkem küsida kui sada tarka vastata

Tahaks näha seda 69 mis 120 välja sõidab?
Miks tehakse maasturist kipakas tänava sõidu auto?
Mis puutub siia vedru laius ja paksus kui täismassi vaheon 185 kg
gaz 24 ja raf on ühetmõõtu vedrud ja kiige,gaz 21 ja eraz ühtemõõtu
vedrud ja kiiged.Äkkiolid need gaselli omad, mis on pikemad.
Vaadates joonisel uaz esisilda siispeaks olema suhteliselt lihtne
pikikallet muuta.Vedruvankri ja müügiks saab küll ääsipeal teha aga
enda tarbeks.Mangaankroomterasest lehed kuumutatakse temp.830...
850C,karastatakse temp. 60C soojendatud õlis ja noolutatakse temp.
475..500C.Ränimangaanterasest lehed kuumutataksetemp. 855...875C
karastatakse temp. 60C soojendatud õlis ja noolutatakse temp.480...500C.
Enne kui osta gaz/uaz tuleks lugeda,Henry Fordi raamatut;Minu elu ja töö;
kirjastus; Plekk-Liisu; 1995 ,siis saab selgeks miks poldiring 5,5"
...hääled minu peas kinnitavad;ma olen täiesti terve!
http://www.youtube.com/watch?v=t8roxM1k02g
Kasutaja avatar
uputaja
I live off from the mud
Postitusi: 4713
Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
Asukoht: Kuusalu lähedal metsas

Postitus Postitas uputaja »

gasuzu kirjutas:Üks lolljõuab rohkem küsida kui sada tarka vastata

Tahaks näha seda 69 mis 120 välja sõidab?
Miks tehakse maasturist kipakas tänava sõidu auto?
Mis puutub siia vedru laius ja paksus kui täismassi vaheon 185 kg
gaz 24 ja raf on ühetmõõtu vedrud ja kiige,gaz 21 ja eraz ühtemõõtu
vedrud ja kiiged.Äkkiolid need gaselli omad, mis on pikemad.
Vaadates joonisel uaz esisilda siispeaks olema suhteliselt lihtne
pikikallet muuta.Vedruvankri ja müügiks saab küll ääsipeal teha aga
enda tarbeks.Mangaankroomterasest lehed kuumutatakse temp.830...
850C,karastatakse temp. 60C soojendatud õlis ja noolutatakse temp.
475..500C.Ränimangaanterasest lehed kuumutataksetemp. 855...875C
karastatakse temp. 60C soojendatud õlis ja noolutatakse temp.480...500C.
Enne kui osta gaz/uaz tuleks lugeda,Henry Fordi raamatut;Minu elu ja töö;
kirjastus; Plekk-Liisu; 1995 ,siis saab selgeks miks poldiring 5,5"
Ei saanud postituse mõttele pihta. Egas ei pea ju kipakat tegema. Toyota 2,4TD mootoriga G-69 kannatas ka 140km/h lasta ja peopesad ei läinud higiseks. All oli 35" MT
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
gasuzu
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 143
Liitunud: P Mai 11, 2008 9:19 pm
Asukoht: Vaida ja Pahkla mõisa taga põllul

Postitus Postitas gasuzu »

Tere ja head uut.

ÕS annab kipakas vasteks kergesti ümber minev ja nii oli see ka mõeldud.Kas toyota mootoriga gaz 69 on ikka see õige või on see juba ümber ehitatud auto.Mida kõrgemal on raskuskese seda ebastabiilsem on auto.Mida annab kõrgemale tõstetud kere kui kliirens(täielikult koormatud
auto madalaima punkti ja maapinna vaheline kaugus) jääb samaks.

http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=18018
Viimati muutis gasuzu, K Jaan 05, 2011 2:15 pm, muudetud 1 kord kokku.
...hääled minu peas kinnitavad;ma olen täiesti terve!
http://www.youtube.com/watch?v=t8roxM1k02g
Kasutaja avatar
Taavi2101
Fitting 38"
Postitusi: 253
Liitunud: T Apr 07, 2009 9:51 am
Asukoht: Järsi-Assaku-Tallinn 56502393

Postitus Postitas Taavi2101 »

Eints77 kirjutas:Üks küsimus minujaoks siiski õhku jäänud. Palju kannatab Uaz 469b vedrustusest tõsta ilma, et peaks gardaane ringi tegema hakkama?
Originaal vedrud pinnid nii kaardu, et kiiged lähevad suht tuugalt paika,
siis ei pea midagi ringi tegema.
160 Patroliga proovisin järgi.
gasuzu
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 143
Liitunud: P Mai 11, 2008 9:19 pm
Asukoht: Vaida ja Pahkla mõisa taga põllul

Postitus Postitas gasuzu »

...hääled minu peas kinnitavad;ma olen täiesti terve!
http://www.youtube.com/watch?v=t8roxM1k02g
Vasta

Mine “UAZ / GAZ / ZIL jt”