Kui jutt käib ikka UAZ-st, siis on seda vist natuke palju nõutud... Mäletan oma UAZ-perioodist, et mugav see asi sihukese kiirusega küll ei olnud. Juhtida muidugi sai, aga mis elu see oli!! (Mina tõstsin enda autot kiigedest ca 5 cm)St, et maanteekiirus 100 km/h peab olema suht mugava juhitavusega.
Tõste lehtvedrudel
Moderaatorid: jr, Landy, Moderators
Ka kõige kehvem saabas jätab lumele jälje...
Et 100 km/h kättesaada - see ei ole kiiruse pärast küll mingi probleem. Ma lendasin varem Gaz-69 'ga vajadusel 120'ga ja seda uskumatult sujuvalt ning mugavalt sellise aparaadi kohta. Sellele aitasid tõesti kaasa suured pehmed maanteekummid ja 37-hambalised peaülekanded. Aparaat ise oli ka oma vanade pehmete vedrudega na madalaks vajunud (loomulikult ei tasu seda üritada originaalmootoriga - see jääks siis viimaseks sõiduks mootorile).
Aga nüüd selle UAZ veeremi (tunduvalt jäigem) ja plaanitud tõste puhul ei oska ma küll arvata, kui suur see Ain'i poolt ennustatud "tükike sõidumugavust" on, millest mul loobuda tuleb.
Aga nüüd selle UAZ veeremi (tunduvalt jäigem) ja plaanitud tõste puhul ei oska ma küll arvata, kui suur see Ain'i poolt ennustatud "tükike sõidumugavust" on, millest mul loobuda tuleb.
Isegi 10cm kiigetõstega veab rooli otseks. Ja 100kmh kannatab sõita küll, isegi 35" rehviga. Kuigi, peopesad võtab higiseksG-69 kirjutas:Kas selle 5cm kiigetõste puhul veel rooli otseks vedas?Kuzmitz kirjutas:...Juhtida muidugi sai, aga mis elu see oli!! (Mina tõstsin enda autot kiigedest ca 5 cm)

Viimati muutis jr, K Nov 23, 2005 7:01 pm, muudetud 1 kord kokku.
+372 5028488
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 143
- Liitunud: P Mai 11, 2008 9:19 pm
- Asukoht: Vaida ja Pahkla mõisa taga põllul
Üks lolljõuab rohkem küsida kui sada tarka vastata
Tahaks näha seda 69 mis 120 välja sõidab?
Miks tehakse maasturist kipakas tänava sõidu auto?
Mis puutub siia vedru laius ja paksus kui täismassi vaheon 185 kg
gaz 24 ja raf on ühetmõõtu vedrud ja kiige,gaz 21 ja eraz ühtemõõtu
vedrud ja kiiged.Äkkiolid need gaselli omad, mis on pikemad.
Vaadates joonisel uaz esisilda siispeaks olema suhteliselt lihtne
pikikallet muuta.Vedruvankri ja müügiks saab küll ääsipeal teha aga
enda tarbeks.Mangaankroomterasest lehed kuumutatakse temp.830...
850C,karastatakse temp. 60C soojendatud õlis ja noolutatakse temp.
475..500C.Ränimangaanterasest lehed kuumutataksetemp. 855...875C
karastatakse temp. 60C soojendatud õlis ja noolutatakse temp.480...500C.
Enne kui osta gaz/uaz tuleks lugeda,Henry Fordi raamatut;Minu elu ja töö;
kirjastus; Plekk-Liisu; 1995 ,siis saab selgeks miks poldiring 5,5"
Tahaks näha seda 69 mis 120 välja sõidab?
Miks tehakse maasturist kipakas tänava sõidu auto?
Mis puutub siia vedru laius ja paksus kui täismassi vaheon 185 kg
gaz 24 ja raf on ühetmõõtu vedrud ja kiige,gaz 21 ja eraz ühtemõõtu
vedrud ja kiiged.Äkkiolid need gaselli omad, mis on pikemad.
Vaadates joonisel uaz esisilda siispeaks olema suhteliselt lihtne
pikikallet muuta.Vedruvankri ja müügiks saab küll ääsipeal teha aga
enda tarbeks.Mangaankroomterasest lehed kuumutatakse temp.830...
850C,karastatakse temp. 60C soojendatud õlis ja noolutatakse temp.
475..500C.Ränimangaanterasest lehed kuumutataksetemp. 855...875C
karastatakse temp. 60C soojendatud õlis ja noolutatakse temp.480...500C.
Enne kui osta gaz/uaz tuleks lugeda,Henry Fordi raamatut;Minu elu ja töö;
kirjastus; Plekk-Liisu; 1995 ,siis saab selgeks miks poldiring 5,5"
...hääled minu peas kinnitavad;ma olen täiesti terve!
http://www.youtube.com/watch?v=t8roxM1k02g
http://www.youtube.com/watch?v=t8roxM1k02g
- uputaja
- I live off from the mud
- Postitusi: 4713
- Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
- Asukoht: Kuusalu lähedal metsas
Ei saanud postituse mõttele pihta. Egas ei pea ju kipakat tegema. Toyota 2,4TD mootoriga G-69 kannatas ka 140km/h lasta ja peopesad ei läinud higiseks. All oli 35" MTgasuzu kirjutas:Üks lolljõuab rohkem küsida kui sada tarka vastata
Tahaks näha seda 69 mis 120 välja sõidab?
Miks tehakse maasturist kipakas tänava sõidu auto?
Mis puutub siia vedru laius ja paksus kui täismassi vaheon 185 kg
gaz 24 ja raf on ühetmõõtu vedrud ja kiige,gaz 21 ja eraz ühtemõõtu
vedrud ja kiiged.Äkkiolid need gaselli omad, mis on pikemad.
Vaadates joonisel uaz esisilda siispeaks olema suhteliselt lihtne
pikikallet muuta.Vedruvankri ja müügiks saab küll ääsipeal teha aga
enda tarbeks.Mangaankroomterasest lehed kuumutatakse temp.830...
850C,karastatakse temp. 60C soojendatud õlis ja noolutatakse temp.
475..500C.Ränimangaanterasest lehed kuumutataksetemp. 855...875C
karastatakse temp. 60C soojendatud õlis ja noolutatakse temp.480...500C.
Enne kui osta gaz/uaz tuleks lugeda,Henry Fordi raamatut;Minu elu ja töö;
kirjastus; Plekk-Liisu; 1995 ,siis saab selgeks miks poldiring 5,5"
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 143
- Liitunud: P Mai 11, 2008 9:19 pm
- Asukoht: Vaida ja Pahkla mõisa taga põllul
Tere ja head uut.
ÕS annab kipakas vasteks kergesti ümber minev ja nii oli see ka mõeldud.Kas toyota mootoriga gaz 69 on ikka see õige või on see juba ümber ehitatud auto.Mida kõrgemal on raskuskese seda ebastabiilsem on auto.Mida annab kõrgemale tõstetud kere kui kliirens(täielikult koormatud
auto madalaima punkti ja maapinna vaheline kaugus) jääb samaks.
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=18018
ÕS annab kipakas vasteks kergesti ümber minev ja nii oli see ka mõeldud.Kas toyota mootoriga gaz 69 on ikka see õige või on see juba ümber ehitatud auto.Mida kõrgemal on raskuskese seda ebastabiilsem on auto.Mida annab kõrgemale tõstetud kere kui kliirens(täielikult koormatud
auto madalaima punkti ja maapinna vaheline kaugus) jääb samaks.
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=18018
Viimati muutis gasuzu, K Jaan 05, 2011 2:15 pm, muudetud 1 kord kokku.
...hääled minu peas kinnitavad;ma olen täiesti terve!
http://www.youtube.com/watch?v=t8roxM1k02g
http://www.youtube.com/watch?v=t8roxM1k02g
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 143
- Liitunud: P Mai 11, 2008 9:19 pm
- Asukoht: Vaida ja Pahkla mõisa taga põllul
...hääled minu peas kinnitavad;ma olen täiesti terve!
http://www.youtube.com/watch?v=t8roxM1k02g
http://www.youtube.com/watch?v=t8roxM1k02g