Kes pakub sellist teenust ?
Moderaatorid: jr, boob, Moderators
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17420
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
http://www.eurovia-m.ee/ oli asine firma, kus sai nii enda kui ka "Sillaehitajate" autole "mummulised" rehvid lastud teha.
Tõsi, riigikeelega polnud veel 6 aastat tagasi seal midagi teha.
Tõsi, riigikeelega polnud veel 6 aastat tagasi seal midagi teha.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Relakas "kulutab" kummi (ja vastupidi), saag aga "lõikab". Seega peaks olema suur vahe, kummaga töödelda.pilgrems kirjutas:Ühinen allari arvamusega.
Tean mida teevad ketas ja metall kui kokku saavad, vähemalt puidutööstuses.
Veoka rehvi sai relakaga lõigatud, kettaid tuleb varuda mitu.
Relaka kogemus olemas, sae oma kahjuks mitte.
Terrano II 2.4 '94
☛ Meie tegemised ja toimetused ☚
☛ Meie tegemised ja toimetused ☚
Jah seesama oligi - Inseneer kunagi soovitas mullegi seda kohtamargus61 kirjutas:Äkki see: http://www.eurovia-m.ee/? Kunagi ammu olen seal käinud Lapplanderile tegemas. Seal olid tõesti mingid suured spetsmasinad ja mässasid veokarehvidega.smurhv kirjutas:Männikul, kraavi tn alguses oli mingi firma kes tegeleb selliste asjadega. Nimi ei meenu aga midagi venepärast see oli.
Ma ei saa aru,mis mehed te olete? Ma annan teile head nõu,millega lõigata te aga hakkate mingit jama suust välja ajama. Ma räägin sellest , mida sõber enne lume tulekut rekka rehvist sahale alla lõikas. Kas ma pean teile tulema seda rehvi lõikama või peab seda lõikamist YouTub-i üles riputama. Naljamehed.pilgrems kirjutas:Ühinen allari arvamusega.
Tean mida teevad ketas ja metall kui kokku saavad, vähemalt puidutööstuses.
Veoka rehvi sai relakaga lõigatud, kettaid tuleb varuda mitu.

Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
Püant vist oli selles et see ketassaag on valikutest kõige ohtlikum.ibra kirjutas:Ma ei saa aru,mis mehed te olete? Ma annan teile head nõu,millega lõigata te aga hakkate mingit jama suust välja ajama. Ma räägin sellest , mida sõber enne lume tulekut rekka rehvist sahale alla lõikas. Kas ma pean teile tulema seda rehvi lõikama või peab seda lõikamist YouTub-i üles riputama. Naljamehed.pilgrems kirjutas:Ühinen allari arvamusega.
Tean mida teevad ketas ja metall kui kokku saavad, vähemalt puidutööstuses.
Veoka rehvi sai relakaga lõigatud, kettaid tuleb varuda mitu.
Mulle tundub, et sa oled nõukaaegne ohutustehnika inspektor. Aga mina sulle seltsimees ei ole.pilgrems kirjutas:Ütleme siis nii et pean sellist lahendust jah ohtlikuks ja teistele ei soovitaks.
Aga kui seltsimees ibra on nõus seda youtubes vaatatavaks tegema siis , aga palun anna tuld.

Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
Selle tööga oli paras jama,kõigepealt põletasin ära tikksae mis oli mind 15a truult teeninud,siis peksin puruks fiskari kirve,lõpuks sai asi lahendatud teravaks käiatud soomekelgu jalasega,aega läks muidugi jubedalt,aga lõpuks assja sai.
Proovisin ka relakat,aga tulemus 0,met.ketas 150mm sain 2cm ja oli otsas,proovisin erinevaid teemant kettaid täiesti 0.
Minul siis selline kogemus.
Proovisin ka relakat,aga tulemus 0,met.ketas 150mm sain 2cm ja oli otsas,proovisin erinevaid teemant kettaid täiesti 0.
Minul siis selline kogemus.