mure jeep GD 2.7 CRD-ga...
Moderaatorid: jr, vtl, Moderators
just nii, selline kandiline junn oli äkki, ei viitsi vaatama ka minnajannnno33 kirjutas:kas see karterituulutuse klapp on see, mis asub mootori peal, millest omakorda läheb lõdvik turbo ja õhulugeja vahelisse lõdvikusse?
EX. Grand Cherokee 4,0 96
EX.Grand Cherokee Limited 2,7 CRD 2003
EX.Grand Cherokee Limited 4,7 2000
EX. Grand Cherokee Overland 3,0 CRD 2007
Grand Cherokee Summit 3,0 CRD 2017
EX.Grand Cherokee Limited 2,7 CRD 2003
EX.Grand Cherokee Limited 4,7 2000
EX. Grand Cherokee Overland 3,0 CRD 2007
Grand Cherokee Summit 3,0 CRD 2017
Re: mure jeep GD 2.7 CRD-ga...
Aga milles võib asi olla, et kui külma mootoriga viskab sinist suitsu. (Hommikul autot käima pannes olen märganud, et suitseb) Kui mootor soe siis ei suitse.
- TiitR
- I live off from the mud
- Postitusi: 5765
- Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa
Re: mure jeep GD 2.7 CRD-ga...
No selline käitumine viitab küll kivistunud klapisääre tihenditele, mis ööga õli läbi lasevad ja hommikune sinine suits ongi öine õli.Chuulo kirjutas:Aga milles võib asi olla, et kui külma mootoriga viskab sinist suitsu. (Hommikul autot käima pannes olen märganud, et suitseb) Kui mootor soe siis ei suitse.
Re: mure jeep GD 2.7 CRD-ga...
Jeebi puhul ikka vigase pihustiga, Või ,ei tööta mõni eelsüüteküünal. Endal ei tööta 2 esimest ja viskab ka hommikul sinist.
Jeep
Re: mure jeep GD 2.7 CRD-ga...
Okei, aga tuli veel meelde, et külma mootoriga ka pöörded kõiguvad. (Aga mitte alati)
Soovitage head kohta Tartus, kus tehakse pihustite kontrolli ja remonti.
Soovitage head kohta Tartus, kus tehakse pihustite kontrolli ja remonti.
Re: mure jeep GD 2.7 CRD-ga...
mul tegi diislispets või mingi selline. Asub turu tänava lõpus, enne oli seal taivoster, puuhalli poolses küljes, mida nüüdseks ka enam ei ole.
Tee ääres on reklaam ka veel.
Paistis tõsine vend olema.
Tee ääres on reklaam ka veel.
Paistis tõsine vend olema.
teex yhe zuicu
Re: mure jeep GD 2.7 CRD-ga...
pöörded võivad ka kõikuda, kui peetis on crd lati andur.Maksis miski 200 ringiChuulo kirjutas:Okei, aga tuli veel meelde, et külma mootoriga ka pöörded kõiguvad. (Aga mitte alati)
Soovitage head kohta Tartus, kus tehakse pihustite kontrolli ja remonti.
EX. Grand Cherokee 4,0 96
EX.Grand Cherokee Limited 2,7 CRD 2003
EX.Grand Cherokee Limited 4,7 2000
EX. Grand Cherokee Overland 3,0 CRD 2007
Grand Cherokee Summit 3,0 CRD 2017
EX.Grand Cherokee Limited 2,7 CRD 2003
EX.Grand Cherokee Limited 4,7 2000
EX. Grand Cherokee Overland 3,0 CRD 2007
Grand Cherokee Summit 3,0 CRD 2017
Re: mure jeep GD 2.7 CRD-ga...
lati andur?? Kuulen esimest korda 

Re: mure jeep GD 2.7 CRD-ga...
silberi vennikeste sõnavara tsiteerisin.Chuulo kirjutas:lati andur?? Kuulen esimest korda
1 is CCV (device for spewing oil vapors through intercooler to engine, if provent not fitted)
2 is Fuel Pressure solenoid at back of rail (control and maintain known rail pressure)
3 is MAP sensor (boost Pressure sensor on inlet cover, not rail)
4 is Fuel Pressure Sensor
5 Fuel Rail
Jutt siis kas nr 2 või 4 jublakast.(Pigem nr 2 siiski)

EX. Grand Cherokee 4,0 96
EX.Grand Cherokee Limited 2,7 CRD 2003
EX.Grand Cherokee Limited 4,7 2000
EX. Grand Cherokee Overland 3,0 CRD 2007
Grand Cherokee Summit 3,0 CRD 2017
EX.Grand Cherokee Limited 2,7 CRD 2003
EX.Grand Cherokee Limited 4,7 2000
EX. Grand Cherokee Overland 3,0 CRD 2007
Grand Cherokee Summit 3,0 CRD 2017
Re: mure jeep GD 2.7 CRD-ga...
Kui andur, siis pigem ikka jublakas nr 4. Nr. 2 täidab rohkem klapi/solenoidi ülesannet. Ja kas mitte jeebil see rõhuandur (nr. 4) ei asu mitte mootori ees lati otsas?Lundve kirjutas:silberi vennikeste sõnavara tsiteerisin.Chuulo kirjutas:lati andur?? Kuulen esimest korda
1 is CCV (device for spewing oil vapors through intercooler to engine, if provent not fitted)
2 is Fuel Pressure solenoid at back of rail (control and maintain known rail pressure)
3 is MAP sensor (boost Pressure sensor on inlet cover, not rail)
4 is Fuel Pressure Sensor
5 Fuel Rail
Jutt siis kas nr 2 või 4 jublakast.(Pigem nr 2 siiski)
Yukon
ex: GC 2.7 CRD 2"lift
ex: GC 2.7 CRD 2"lift
Re: mure jeep GD 2.7 CRD-ga...
Salongi pool lati otsas oli vist jahsamru kirjutas:Kui andur, siis pigem ikka jublakas nr 4. Nr. 2 täidab rohkem klapi/solenoidi ülesannet. Ja kas mitte jeebil see rõhuandur (nr. 4) ei asu mitte mootori ees lati otsas?Lundve kirjutas:silberi vennikeste sõnavara tsiteerisin.Chuulo kirjutas:lati andur?? Kuulen esimest korda
1 is CCV (device for spewing oil vapors through intercooler to engine, if provent not fitted)
2 is Fuel Pressure solenoid at back of rail (control and maintain known rail pressure)
3 is MAP sensor (boost Pressure sensor on inlet cover, not rail)
4 is Fuel Pressure Sensor
5 Fuel Rail
Jutt siis kas nr 2 või 4 jublakast.(Pigem nr 2 siiski)
EX. Grand Cherokee 4,0 96
EX.Grand Cherokee Limited 2,7 CRD 2003
EX.Grand Cherokee Limited 4,7 2000
EX. Grand Cherokee Overland 3,0 CRD 2007
Grand Cherokee Summit 3,0 CRD 2017
EX.Grand Cherokee Limited 2,7 CRD 2003
EX.Grand Cherokee Limited 4,7 2000
EX. Grand Cherokee Overland 3,0 CRD 2007
Grand Cherokee Summit 3,0 CRD 2017
Re: mure jeep GD 2.7 CRD-ga...
Mootri ees istub lati otsas nr 4 (Fuel Pressure Sensor) ja salongi pool on siiski jublakas nr 2 Fuel Pressure solenoid. Aga eks ta pöörete kõikumist võib põhjustada kindlasti.Lundve kirjutas:Salongi pool lati otsas oli vist jah
Samuti võib kõikumist põhjustada vigane pihusti või väsinud o-rõngad ning tänu sellele süsteemi sattuv õhk.
Yukon
ex: GC 2.7 CRD 2"lift
ex: GC 2.7 CRD 2"lift