4,0 Chero kütusekulu, kas normaalne?
Moderaatorid: jr, vtl, Moderators
-
- Off Roader Wannabe
- Postitusi: 48
- Liitunud: L Sept 18, 2010 10:01 pm
4,0 Chero kütusekulu, kas normaalne?
Tervitus härrased!
Suvel ostsin Chero, seega esimene talv. Suvel oli kütusekulu normaalne, suhteline mõiste aga Chero 4. liitri kohta norm, ehk siis maantee (2WD-püsikiirusehoidjaga 90-100 spido järgi) 11-12/100le, linn 14-16.
Nii palju kui olen nüüd talvel sõitnud, enamuses 4WD, siis kulu tuleb lausa 25-30/100-le. Ei ole väga raske jalaga aga otseselt ei veni ka. Kas midagi võiks viga olla või see norm?
Lund!
P-R
Suvel ostsin Chero, seega esimene talv. Suvel oli kütusekulu normaalne, suhteline mõiste aga Chero 4. liitri kohta norm, ehk siis maantee (2WD-püsikiirusehoidjaga 90-100 spido järgi) 11-12/100le, linn 14-16.
Nii palju kui olen nüüd talvel sõitnud, enamuses 4WD, siis kulu tuleb lausa 25-30/100-le. Ei ole väga raske jalaga aga otseselt ei veni ka. Kas midagi võiks viga olla või see norm?
Lund!
P-R
Viimati muutis Priit-Risto, P Dets 12, 2010 8:05 am, muudetud 1 kord kokku.
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 171
- Liitunud: T Apr 22, 2008 12:53 pm
- Asukoht: Tallinn ja Pärnu
Normaalne see ju ei tohiks olla kui nt 5,2l V8 mehed räägivad keskmisest 12,2l/100km.Priit-Risto kirjutas:Nii palju kui olen nüüd talvel sõitnud, enamuses 4WD, siis kulu tuleb lausa 25-30/100-le. Ei ole väga raske jalaga aga otseselt ei veni ka. Kas midagi võiks viga olla või see norm?
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=23964
Aga kütusekulu numbrit kinnitan omalt poolt - kui lihtsalt löristada siis 20, kui paar korda vajutada ka, siis pigem 30. Ilmselt mingi otseäravool on kusagil, kui jaole saad, anna mullegi teada.sirr kirjutas: Kusjuures 5,2-liitrise mootori kohta võttis megavähe kütet - keskmine oli 12,2.
Jeep Grand Cherokee ZJ V8 5.2
Jeep Cherokee XJ
+372 5074010
Jeep Cherokee XJ
+372 5074010
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 183
- Liitunud: N Aug 14, 2008 10:06 pm
Re: 4,0 Chero kütusekulu, kas normaalne?
See kulu suht norm kui sõidad raskemates teeoludes ja suht lai rehv kah all. Tavalised asjad mis kütusekulu suurendavad: külmkäivitused, lai rehv, paks lumi ja raske vedu, pidurid peal jne. Vaata kõik need komponendid üle ja saad aru kus raha läheb.Priit-Risto kirjutas:Tervitus härrased!
Suvel ostsin Chero, seega esimene talv, seega varasem kogemus puudub. Suvel oli selline norm, suhteline mõiste aga Chero 4. liitri kohta norm, ehk siis maantee (2WD-püsikiirusehoidjaga 90-100 spido järgi) 11-12/100le, linn 14-16.
Nii palju kui olen nüüd talvel sõitnud, enamuses 4WD, siis kulu tuleb lausa 25-30/100-le. Ei ole väga raske jalaga aga otseselt ei veni ka. Kas midagi võiks viga olla või see norm?
Lund!
P-R
Üldiselt tsikliinimene, aga kodutee vajab Jeepi.
ibra kirjutas: Kui ta tervest peast on katki läinud siis vaevalt ta kokkukeevitatult peab.
mina olen iga talv saanud 4wd kasutades kütuse kuluks kusagil 20+/l linnasõidul, kui on maas sihuke lumepudru nagu praegu. Just eile vaatasin, et kolmveerandist paagist oli pool saanud ja sõidetud 64km 4wd'ga, suvel sai veerand paagiga linnas 2wd'ga nati üle 100km sõidetud aga ega see näidik nüüd nii täpselt ka ei näita.
Jeep Grand Cherokee Overland 2014
ex Hyundai Santa Fe '06 & Hyundai IX55 '09
ex Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD '02, 2" tõste & all 245x75R16 ehk 31"
ex Jeep Cherokee Country Club 4.0 '90 4" tõste + 31" Nexen Roadian MT
ex Hyundai Santa Fe '06 & Hyundai IX55 '09
ex Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD '02, 2" tõste & all 245x75R16 ehk 31"
ex Jeep Cherokee Country Club 4.0 '90 4" tõste + 31" Nexen Roadian MT
- urmas
- unistus kahest 4-pakist kapoti all
- Postitusi: 1917
- Liitunud: E Jaan 01, 2007 4:04 pm
- Asukoht: Kalamaja, Kilulinn... 5o59185
Üks mees räägibtyybel kirjutas: 5,2l V8 mehed räägivad keskmisest 12,2l/100km.
Rahvas ütleb, et väiksema mootoriga siledatel teedel on kulu suurem. http://www.spritmonitor.de/en/overview/ ... g=2&sort=3
Praegustes oludes lõbusalt asja võttes 25-35 maanteel ja linnas ongi 4.0 chero kulu.
Ise hetkel linna peal 1,2 Fiatiga ja kulu 12+
Snegurochka ex.
Authorities require that a person be gone 48 hours before they`re consodired missing (longer, if they drive a Jeep)
Uued tuuled....IF IT DOES NOT BREAK, IT'S TRIALJIMNY.
Authorities require that a person be gone 48 hours before they`re consodired missing (longer, if they drive a Jeep)
Uued tuuled....IF IT DOES NOT BREAK, IT'S TRIALJIMNY.
-
- Off Roader Wannabe
- Postitusi: 25
- Liitunud: P Aug 01, 2010 1:01 am
- Asukoht: Mulgimaa
Mul oli suvel keskmine 13-15, praegu talvel veidral kombel samuti 15. Elan maal ja teed on tihti lahti lükkamata, vahel kangutan autosid lumest välja, tänagi hommikul möllasin tubli paarkümmend minutit tuisuvallides aeglusti ja käigukasti "POWER" funktsiooniga, et abikaasa Pontiac Trans Sport kodust maantee peale välja sikutada. Eelmisel nädalal sõitsin 400km Monika-nimelises lumetormis, kohati ikka päris paksus lumes, ühtlasest sujuvast sõidust oli asi nii kaugel kui maanteel üldse saab - pärast lasin paagi silmini täis - 400km peale oli kulunud 60 liitrit kütust.
Kõik rehkendused on tehtud umbes 6000 km jooksul reaalsete arvudega - tangitud liitrid jagatud läbitud sadade kilomeetritega, odomeetri viga on kontrollitud (ca 3%) ja arvestatud.
Ma arvan, et talvel võtab auto vähemsti minu käes 4WD seades tõenäoliselt isegi vähem kütust kui 2WD seades - tagaveoga kipun hirmsasti tallama ja paarutama, samas ristmikel korralikult paigalt minema ei saa, samas kui neliveoga sõidad muretult igal pool ja polegi nagu erilist põhjust gaasi trampida. Sestap olen harjutanud end liikluses 4WD sõitma, 2WD lülitan sisse ainult hädavajalike kannakate puhuks.
Minu Chero (1990, Renix pritse ja 125kW) on ilma raudade ja muu lisavarustuseta, tõste 2.5", talverehv üsna kitsas 215/80-15.
Kas te, mehed, arvutate kõik ikka kindlasti reaalset kütusekulu või vaatate pardaarvutit? Mis rehvid all on? Ega äkki mingeid katuseraame vms tuulepüüdjaid pole? Suured tõsted, metsarauad, pirakad lisatuled jms head asjad ilmselt aitavad ka hästi tuult püüda...
Aga kui tänavasõiduseades cherol on normaalne kütusekulu teedel liigeldes tõesti 25-35, siis ei julge ma oma masinale enam üldse kätt külge panna. Parem olgu kõik nagu on;)
Kõik rehkendused on tehtud umbes 6000 km jooksul reaalsete arvudega - tangitud liitrid jagatud läbitud sadade kilomeetritega, odomeetri viga on kontrollitud (ca 3%) ja arvestatud.
Ma arvan, et talvel võtab auto vähemsti minu käes 4WD seades tõenäoliselt isegi vähem kütust kui 2WD seades - tagaveoga kipun hirmsasti tallama ja paarutama, samas ristmikel korralikult paigalt minema ei saa, samas kui neliveoga sõidad muretult igal pool ja polegi nagu erilist põhjust gaasi trampida. Sestap olen harjutanud end liikluses 4WD sõitma, 2WD lülitan sisse ainult hädavajalike kannakate puhuks.
Minu Chero (1990, Renix pritse ja 125kW) on ilma raudade ja muu lisavarustuseta, tõste 2.5", talverehv üsna kitsas 215/80-15.
Kas te, mehed, arvutate kõik ikka kindlasti reaalset kütusekulu või vaatate pardaarvutit? Mis rehvid all on? Ega äkki mingeid katuseraame vms tuulepüüdjaid pole? Suured tõsted, metsarauad, pirakad lisatuled jms head asjad ilmselt aitavad ka hästi tuult püüda...
Aga kui tänavasõiduseades cherol on normaalne kütusekulu teedel liigeldes tõesti 25-35, siis ei julge ma oma masinale enam üldse kätt külge panna. Parem olgu kõik nagu on;)
Minu Chero aastast 95 135kw-d. Rehv on 235 75 Nordman2.umbes 80% on maantee.Ülejäänu linn ja mets.Täis paagist reservini saan sõita 400-450 km. Suvel 225 75 rehviga 500-550 km. Talvel kasutan ainult Full-time-i ja ma pole kerge jalaga
On tehtud tõste,umbes 2" ja moto hingamist vabamaks nii eest kui tagant.Talvine kulu muidugi kõigub vastavalt teeoludele.Kui ikka lobjakas ja metsateedel tuisuvaalud,siis seda vähem km-id aga alla 350km-i pole saand
Need on siis minu umbkaudsed numbrid.


Suht äärmuslikud numbrid siin ma vaatan...Mina sain suvel 4,7 grandi keskmiseks(kõva ökosõitu tehes) minimaalselt 13,5-14! Normaalselt(siiski mitte paarutades) sõita siis 15-16 suvel, ja 20 kanti ikka talvel. Auto täiesti tehaseseades. Siin mõnel 5,2 ja muud taolised võtavad vähem, kus see loogika..?
Kuigi, kui nüüd järele mõelda siis nendel viiskahtedel ja värkidel ehk teiste võimalustega vahekastid...
Kuigi, kui nüüd järele mõelda siis nendel viiskahtedel ja värkidel ehk teiste võimalustega vahekastid...
55624799
taivok277@gmail.com
taivok277@gmail.com
-
- Rock Crawler
- Postitusi: 859
- Liitunud: N Okt 28, 2010 10:55 am
- Asukoht: Männiku slumm
- laqkaraza
- Fitting 38"
- Postitusi: 330
- Liitunud: P Dets 26, 2010 11:23 pm
- Asukoht: Tartu +3725043028
- Kontakt:
Mul on olnud 5,2ne GC Limited 3nädalat ja läbi olen sõitnud ca 3500-4000km.
Kütusekulu maanteel 13-15l/100km (sõltub liiklusest ja jobude arvust Tallinn-Tartu maanteel) kiirus spido järgi ca 107kmh cruisiga.
Ainult linnas (ehk Tartus) 19-21 kütusekulu, Tallinnas vähem.
Siiani on olnud keskmine kokku 14-16l/100km ehk 2/3 maantee ja 1/3 linn.
Ja ma ei ole väga kerge jalaga.
Samal ajal mu teise auto (Honda Accord 2,4 AT) kumpuutrijärgi keskmine kulu oli 11,7 linn maantee pooleks.
Kütusekulu maanteel 13-15l/100km (sõltub liiklusest ja jobude arvust Tallinn-Tartu maanteel) kiirus spido järgi ca 107kmh cruisiga.
Ainult linnas (ehk Tartus) 19-21 kütusekulu, Tallinnas vähem.
Siiani on olnud keskmine kokku 14-16l/100km ehk 2/3 maantee ja 1/3 linn.
Ja ma ei ole väga kerge jalaga.
Samal ajal mu teise auto (Honda Accord 2,4 AT) kumpuutrijärgi keskmine kulu oli 11,7 linn maantee pooleks.