K:Peugeot/ford 2.3 diisel
Moderaatorid: jr, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, Veiko, hulkur, kala, ennukas, Daniel, erik, Moderators
hunter112 kirjutas:Nii,sain nüüd asja nii kaugele et saaks hakata lahti näppima.esimese asjana tahaks pooltelgedega alustada,niisiis kus kohast pean silla lahti võtma et poolteljed kätte saada.Kohe silda alt ära keerama ei hakkaks-seda jõuab alati teha.Prooviks enne lihtsamiad variante.
Pilt küll uue tüübi sillast, kuid peale manuaalse rummuluku ja ketaspiduri on ülejäänud põhimõtteliselt sama.
1. Keera kapsel, mis silla otsas on, küljest.(Kasuta selleks rattalaagri võtit või selle puudumisel ,,kullinokk'' näpitsaid)
2. Keera rummulukk küljest, käib sisemise nelikant võtmega.
3. Eemalda nüüd see kopsik mille sees see rummulukk oli. 6 kaheksast polti.
4. Võta ratas alt ära.
5. Eemalda piduritrummel.
6. Keera lahti rattalaagri pingutus mutter(joonisel 40), kuid enne lükka stopper seib(joonisel 39), mis on kahe mutri vahel, mutri kantide pealt ära(näiteks mõne tummisema kruvikeerajaga)
7. Kui oled mõlemad mutrid kätte saanud, tõmba rattarumm koos laagritega otsast. Ole ettevaatlik, et välimine laager maha ei kuku. Võid selle laagri muidugi ka enne rummu otsast tõmbamist eemaldada.
8. Kui rumm käes, näed seal 6 kaheksast polti. Keera need lahti ja eemalda võll.(joonisel 45)
9. Nüüd on pooltelg näha.
Edu!
Raido Kolk, Team VILKAR _ VABA+/VABA/TR3, Eesti 4x4 karikasari 2007 II koht, peaaegu 37'' rehviga.
Nüüdseks siis viga teada,pikem poolass pooleks.Ega ei ole ime ka kuna mõtlesin et lasen õli välja-mõeldud tehtud.sai siis punn lahti keeratud,aga mida sillast välja ei tulnud on õli-sest seda lihtsalt polnud.Seal sees on tavoti sarnane möga koos metalli puruga seega eeldan et ka difrist eriti palju järgi pole.Kusjuures auto ostust saab kohe aasta mööda ja sealt maalt alates olen sildade üle uhke olnud et ei leki kuskilt-ega saagi lekkida kui vedelikku sees pole
Ime et niikaua vastu pidas,eelmine talv sai ikka lumes möllatud nii et vähe pold(lund ikka kõvasti üle kapoti kohati tuisuvaaludes)-oli ju vaja sigadele ja kitsedele sööta viia.Mõte oli siis ka tagsild üle vaadata-sealt venis välja mingi möga mis võis kunagi õli nimetust kanda,et üldse välja jookseks sai silda soendatud ja 20 min pärast võisin selle anuma teistpidi pöörata ja õli sealt välja ei jooksnud 
Ütleme nii et ei ole harjunud sellega,et vene tehnika peab olema õline nagu mahlakask.Uaz ei ole mul esimene vene auto,teistel on mul nii et kõik ilus kuiv.Kui kuskil leke ilmunud siis see ka kiirelt kõrvaldatud-nii mõnigi mees on öelnud et pole nii kuiva niva tehnikat näinud.Ei pea ariti normaalseks õlilekkeid-vähese ajaga nii jubedaks läheb,kui miskit vaja teha siis enne mitu tundi pesed vana õli köda maha.Nõuka ajal võis see ju nii olla-ise sellist asja ei propageeri eritiibra kirjutas:Tegelikult on vene autodega nii ,et kui õli lekib ,siis võib rahuliku südamega sõita st. et õli on olemas. Aga kui vene autol õli ei leki ,siis kuidagi imelik ja võib tähendada ainult ühte asja , et õli ei ole.