Kuidas teha sahk maasturile?

Tõsisemad ja spetsiifilist laadi tehnilised arutelud erinevate tehniliste sõlmede üle 4x4 liikuri juures. Võta sõna kui tead millest räägid, lahmijad lendavad Idiot Cornerisse.

Moderaatorid: jr, Veiko, erik, Moderators

Vasta
nasa
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 130
Liitunud: R Aug 04, 2006 2:52 pm
Asukoht: Eesti

Postitus Postitas nasa »

Landy kirjutas:Veel näidiseid:
Pilt
Rumal küsimus ilmselt, aga mis auto see selline on?
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17417
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

nasa kirjutas: Rumal küsimus ilmselt, aga mis auto see selline on?
Kuulutuse järgi on tegu Isuzuga, mida ise veidi ümber tehtud.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
pilgrems
Rock Crawler
Postitusi: 749
Liitunud: P Apr 08, 2007 4:12 pm
Asukoht: põllul&metsas

Postitus Postitas pilgrems »

Tuul kirjutas: Tuled ja esiklaas jäätasid täielikult ära, oleks vaja sahk kõrgemaks teha ja ka veoka rehv alla saada. Selle kamza rehvi lõikumine käib aga üle jõu. Kas teda peaks lõikama külje pealt protektori lähedalt või mööda mustrit- (metalli ketas ja tikksaag metalliteraga võimetud) ?
Ära ehita kõrgemaks vaid pane kumm ülese serva nii et hoiab nurga all
ettepoole. Saab hea.

Metalli ketas närib ka läbi protektori aga vaja aega ning kannatust, ning mõned kettad ka.
Päris mitu vedavat ratast.
5249634
lok665
Fitting 38"
Postitusi: 274
Liitunud: T Jaan 04, 2005 12:24 pm
Asukoht: nömme

Postitus Postitas lok665 »

Kas te multicut saekettaga pole proovinud,endal kogumus alumiiniga- u.8mm sõi nagu seepi.Lõikajaks tavaline ketassaag.
DIESEL POWER
Kasutaja avatar
Tuul
Off Roader Wannabe
Postitusi: 27
Liitunud: T Apr 21, 2009 9:16 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Tuul »

Sain kamza rehvi lõigatud tikksaega ja metalli teraga. Kuna see rehv on kaunis terava servaga, siis otsustasin saagida külje pealt. Väga lihtne oli saagida ja protektori saingi maha. Seestpoolt ei ole rehvipind ka eriti kumer ja sahakummiks saab kasutada küll sellist külje pealt lõigatud rehvi.
Kasutaja avatar
Madis
True Off Roader!
Postitusi: 1115
Liitunud: N Mai 05, 2005 12:40 pm
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

Postitus Postitas Madis »

Ma nüüd kah eperdan oma sahaga
Pilt
Rohkem pilte SIIN
Küsimustele vastan hea meelega
TR3 BHC
Madis 5115033
Kasutaja avatar
totu
I live off from the mud
Postitusi: 2887
Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.

Postitus Postitas totu »

Madis kirjutas:Ma nüüd kah eperdan oma sahaga
Pilt
Rohkem pilte SIIN
Küsimustele vastan hea meelega
Tõsine asi. Oskad öelda mõne märksõna selliste/sarnaste vedrude hankimiseks?
Tehtud, mõeldud.
Kasutaja avatar
Rtuning
Rock Crawler
Postitusi: 520
Liitunud: K Mai 19, 2004 11:58 am

Postitus Postitas Rtuning »

Madis kirjutas:Ma nüüd kah eperdan oma sahaga
Pilt
Rohkem pilte SIIN
Küsimustele vastan hea meelega
Millest oled teinud " saha märguande kepid" ja kui lai sai sahk?
Offroadis ammu-ammu-ammu:)
Suur Maasturite Talvesprint korraldaja
ATV / Maasturi lumesahad ja -lisavarustus.
Metallitööd ja Maasturite ehitus Motohouse oü
Kasutaja avatar
Madis
True Off Roader!
Postitusi: 1115
Liitunud: N Mai 05, 2005 12:40 pm
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

Postitus Postitas Madis »

Vedrud ostsin mingist traktori jupipoest (mingid Junkkari vedrud - arve pealt lugesin ja 150.- eek/tk, mis on ka kogu saha juures minu jaoks kõige kallimad vidinad) Muide neid krdi vedrusid vähemasti viljandis ei olnud sugugi lihtne leida. Olid veel mingid aga 500 ekk/tk oli sulaselge liig ja röövimine.
Märgukepid tegin mingis hüdrotorust (12x1,5) Võiks tilbendada vedrude otsas, aga kohe vedrusid ei leidnud ja sai jäigalt. Käib kah ja seni terved.
Saha laius 2150mm
See sahk kannab nimetust versioon 1.1
Versioon 1.0, mis valmis eile olid paar viga, mis täna sai kõrvaldatud
* esmalt sai horisontaalne telg liiga kõrgele (saha taga, mis laseb sahal ümber oma telje pöörata), mille tulemusena ülelöögi vedrud jäid lahjaks.
* pöörava silindri ais oli lahja ja kahe kinnitusega nng murdus maha. Nüüd kolme kinnitusega ja tummine. Täna paugutasin mingi juraka otsa nii et müts lendas - auto terve, sahk terve, vedrud töötasid -seega ok!
TR3 BHC
Madis 5115033
Kasutaja avatar
tarmo
I live off from the mud
Postitusi: 5137
Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas tarmo »

Tõsise monstrumi oleks viitsinud valmis nikerdada! :thumb: 8)

Saan aru, et õhusilinder lukustab saha ülemises asendis nn "ülesõiduks"?
Ja kogu juhtimine (nii 2 hüdrosilindrit, kui ka õhusilinder) käivad sul ilmselt olemasoleva esivintsi kangide/lülititega? Kaval.
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Kasutaja avatar
Madis
True Off Roader!
Postitusi: 1115
Liitunud: N Mai 05, 2005 12:40 pm
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

Postitus Postitas Madis »

tarmo kirjutas:Tõsise monstrumi oleks viitsinud valmis nikerdada! :thumb: 8)

Saan aru, et õhusilinder lukustab saha ülemises asendis nn "ülesõiduks"?
Ja kogu juhtimine (nii 2 hüdrosilindrit, kui ka õhusilinder) käivad sul ilmselt olemasoleva esivintsi kangide/lülititega? Kaval.
Ei ole ta monstrum midagi. Kõik kokku kaalub umbes 60-70kg. Igaljuhul 2 mehega täiesti tõstetav.
Õhusilinder jah on ülesõitude tarbeks turvamaks allavajumist.
TR3 BHC
Madis 5115033
Peep
Mudder
Postitusi: 67
Liitunud: E Mär 06, 2006 8:46 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Peep »

Kas õhusilindriga talvel probleeme ei teki?
Või on sul mingi niiskuse eraldaja süsteemis.
Kasutaja avatar
Madis
True Off Roader!
Postitusi: 1115
Liitunud: N Mai 05, 2005 12:40 pm
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

Postitus Postitas Madis »

Peep kirjutas:Kas õhusilindriga talvel probleeme ei teki?
Võib, aga ei pruugi. Niiskuse eraldajat ei ole. Senine kogemus vintsi käikude juhtimiseks(ok enamasti kasutatakse freespooli juhtimiseks) mõeldud pneumaatiliselt töötavate silindritega negatiivsed kogemused puuduvad. Pealegi sel eesmärgil on see seal vaid lisavidin ja mitte eluliselt oluline.
TR3 BHC
Madis 5115033
Kasutaja avatar
eero I
elektrikapp "KOSTIVERE 3"
Postitusi: 442
Liitunud: R Juun 13, 2008 10:52 am

Postitus Postitas eero I »

Madis kirjutas: Õhusilinder jah on ülesõitude tarbeks turvamaks allavajumist.
Ohutuse seisukohast päris vajalik vidin, eriti neil kes tõstavad sahka nööri või trossiga. Eile sai enda omaga tehtud väike ülesõit, ei tahtnud mõeldagi mis saab kui sahk 50-60 pealt maha prantsatab. Seda enam, et saha alla pole kummiriba veel pandud ja ilmselt pikki tee poleks ta libisema hakanud.
seff
Rock Crawler
Postitusi: 690
Liitunud: R Veebr 21, 2003 7:43 pm

Postitus Postitas seff »

eero I kirjutas:
Madis kirjutas: Õhusilinder jah on ülesõitude tarbeks turvamaks allavajumist.
Ohutuse seisukohast päris vajalik vidin, eriti neil kes tõstavad sahka nööri või trossiga. Eile sai enda omaga tehtud väike ülesõit, ei tahtnud mõeldagi mis saab kui sahk 50-60 pealt maha prantsatab. Seda enam, et saha alla pole kummiriba veel pandud ja ilmselt pikki tee poleks ta libisema hakanud.
mitte midagi ei juhtu , natuke lund lendab ja sahk pisut põrkab mööda maapinda, el vintsiga tõstjatele soovitaks vintsi piduri tervise säilimise huvides igaljuhul mingi stoperdus leiutada kasvõi koormarihma pingutiga.
Vasta

Mine “Modifikatsioonid edasijõudnutele”