Rumal küsimus ilmselt, aga mis auto see selline on?Landy kirjutas:Veel näidiseid:
![]()
Kuidas teha sahk maasturile?
Moderaatorid: jr, Veiko, erik, Moderators
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17417
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Kuulutuse järgi on tegu Isuzuga, mida ise veidi ümber tehtud.nasa kirjutas: Rumal küsimus ilmselt, aga mis auto see selline on?
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Ära ehita kõrgemaks vaid pane kumm ülese serva nii et hoiab nurga allTuul kirjutas: Tuled ja esiklaas jäätasid täielikult ära, oleks vaja sahk kõrgemaks teha ja ka veoka rehv alla saada. Selle kamza rehvi lõikumine käib aga üle jõu. Kas teda peaks lõikama külje pealt protektori lähedalt või mööda mustrit- (metalli ketas ja tikksaag metalliteraga võimetud) ?
ettepoole. Saab hea.
Metalli ketas närib ka läbi protektori aga vaja aega ning kannatust, ning mõned kettad ka.
Päris mitu vedavat ratast.
5249634
5249634
Vedrud ostsin mingist traktori jupipoest (mingid Junkkari vedrud - arve pealt lugesin ja 150.- eek/tk, mis on ka kogu saha juures minu jaoks kõige kallimad vidinad) Muide neid krdi vedrusid vähemasti viljandis ei olnud sugugi lihtne leida. Olid veel mingid aga 500 ekk/tk oli sulaselge liig ja röövimine.
Märgukepid tegin mingis hüdrotorust (12x1,5) Võiks tilbendada vedrude otsas, aga kohe vedrusid ei leidnud ja sai jäigalt. Käib kah ja seni terved.
Saha laius 2150mm
See sahk kannab nimetust versioon 1.1
Versioon 1.0, mis valmis eile olid paar viga, mis täna sai kõrvaldatud
* esmalt sai horisontaalne telg liiga kõrgele (saha taga, mis laseb sahal ümber oma telje pöörata), mille tulemusena ülelöögi vedrud jäid lahjaks.
* pöörava silindri ais oli lahja ja kahe kinnitusega nng murdus maha. Nüüd kolme kinnitusega ja tummine. Täna paugutasin mingi juraka otsa nii et müts lendas - auto terve, sahk terve, vedrud töötasid -seega ok!
Märgukepid tegin mingis hüdrotorust (12x1,5) Võiks tilbendada vedrude otsas, aga kohe vedrusid ei leidnud ja sai jäigalt. Käib kah ja seni terved.
Saha laius 2150mm
See sahk kannab nimetust versioon 1.1
Versioon 1.0, mis valmis eile olid paar viga, mis täna sai kõrvaldatud
* esmalt sai horisontaalne telg liiga kõrgele (saha taga, mis laseb sahal ümber oma telje pöörata), mille tulemusena ülelöögi vedrud jäid lahjaks.
* pöörava silindri ais oli lahja ja kahe kinnitusega nng murdus maha. Nüüd kolme kinnitusega ja tummine. Täna paugutasin mingi juraka otsa nii et müts lendas - auto terve, sahk terve, vedrud töötasid -seega ok!
TR3 BHC
Madis 5115033
Madis 5115033
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5137
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Tõsise monstrumi oleks viitsinud valmis nikerdada!
Saan aru, et õhusilinder lukustab saha ülemises asendis nn "ülesõiduks"?
Ja kogu juhtimine (nii 2 hüdrosilindrit, kui ka õhusilinder) käivad sul ilmselt olemasoleva esivintsi kangide/lülititega? Kaval.


Saan aru, et õhusilinder lukustab saha ülemises asendis nn "ülesõiduks"?
Ja kogu juhtimine (nii 2 hüdrosilindrit, kui ka õhusilinder) käivad sul ilmselt olemasoleva esivintsi kangide/lülititega? Kaval.
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Ei ole ta monstrum midagi. Kõik kokku kaalub umbes 60-70kg. Igaljuhul 2 mehega täiesti tõstetav.tarmo kirjutas:Tõsise monstrumi oleks viitsinud valmis nikerdada!![]()
![]()
Saan aru, et õhusilinder lukustab saha ülemises asendis nn "ülesõiduks"?
Ja kogu juhtimine (nii 2 hüdrosilindrit, kui ka õhusilinder) käivad sul ilmselt olemasoleva esivintsi kangide/lülititega? Kaval.
Õhusilinder jah on ülesõitude tarbeks turvamaks allavajumist.
TR3 BHC
Madis 5115033
Madis 5115033
Võib, aga ei pruugi. Niiskuse eraldajat ei ole. Senine kogemus vintsi käikude juhtimiseks(ok enamasti kasutatakse freespooli juhtimiseks) mõeldud pneumaatiliselt töötavate silindritega negatiivsed kogemused puuduvad. Pealegi sel eesmärgil on see seal vaid lisavidin ja mitte eluliselt oluline.Peep kirjutas:Kas õhusilindriga talvel probleeme ei teki?
TR3 BHC
Madis 5115033
Madis 5115033
Ohutuse seisukohast päris vajalik vidin, eriti neil kes tõstavad sahka nööri või trossiga. Eile sai enda omaga tehtud väike ülesõit, ei tahtnud mõeldagi mis saab kui sahk 50-60 pealt maha prantsatab. Seda enam, et saha alla pole kummiriba veel pandud ja ilmselt pikki tee poleks ta libisema hakanud.Madis kirjutas: Õhusilinder jah on ülesõitude tarbeks turvamaks allavajumist.
mitte midagi ei juhtu , natuke lund lendab ja sahk pisut põrkab mööda maapinda, el vintsiga tõstjatele soovitaks vintsi piduri tervise säilimise huvides igaljuhul mingi stoperdus leiutada kasvõi koormarihma pingutiga.eero I kirjutas:Ohutuse seisukohast päris vajalik vidin, eriti neil kes tõstavad sahka nööri või trossiga. Eile sai enda omaga tehtud väike ülesõit, ei tahtnud mõeldagi mis saab kui sahk 50-60 pealt maha prantsatab. Seda enam, et saha alla pole kummiriba veel pandud ja ilmselt pikki tee poleks ta libisema hakanud.Madis kirjutas: Õhusilinder jah on ülesõitude tarbeks turvamaks allavajumist.