LR mootori suitsemine
Moderaatorid: jr, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, Veiko, hulkur, kala, ennukas, Daniel, erik, Moderators
LR mootori suitsemine
Küsimus. LRD-90 paigaldadud PSI chips võimsuse tõstmiseks.
Rasketes oludes näit liivas mingil ajahetkel hakkab väljaajama musta suitsu ja ca.10 sek pärst langeb mootori võimsus, gaasiga mängides võtab pöörded taas üles ja võimsus taastub, kuid kohapealt seistes sõitma hakates on probleem üldse paigalt liikumisega.
Kas tuleks väljavahetada mingid õhuvõtu andurid? Väljalõigata katalüsaator?
Ehk keegi teab aidata.
Rasketes oludes näit liivas mingil ajahetkel hakkab väljaajama musta suitsu ja ca.10 sek pärst langeb mootori võimsus, gaasiga mängides võtab pöörded taas üles ja võimsus taastub, kuid kohapealt seistes sõitma hakates on probleem üldse paigalt liikumisega.
Kas tuleks väljavahetada mingid õhuvõtu andurid? Väljalõigata katalüsaator?
Ehk keegi teab aidata.
Tõenäoliselt ei anna stock sisselase piisavalt õhku peale ja mootor "upub" liigsesse kütusesse. Kontrolli igaks juhuks, kuidas on õhufiltri seisukord. Kas on must ja vajab vahetamist. Proovi üldse ilma filtrita korraks, kuidas siis käitub. Tüüpiline tuuning chipi käitumine. Alumist otsa keeratakse lahjemaks ja ülemist rikkamaks koos boosti tõstmisega, kahjuks aga ei tule tihtilugu stock sisselasked sellega toime.
Samas pole ka välistatud, et power chip vajaks ka tegelikult MAF anduri (õhulugeja) kalibreerimist. Kui sul seal selline asi küljes on. Tõenäoliselt on, kui sa seal chipitad juba.
Samas pole ka välistatud, et power chip vajaks ka tegelikult MAF anduri (õhulugeja) kalibreerimist. Kui sul seal selline asi küljes on. Tõenäoliselt on, kui sa seal chipitad juba.
+372 5028488
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17435
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Indrek, kas sa teiste LR omanikega, kelle masinal "küpsis" peal on oled rääkinud? Näiteks Palotuga?
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- Veiko
- I know how to fix stuff
- Postitusi: 1196
- Liitunud: R Sept 02, 2005 6:21 pm
- Asukoht: Teel kuhugi...
Asi selles,et selle tuningu viga on selles,et see versioon ei tee midagi muud kui suurendab kütuse kogust.Turbo survet see ei tõsta.Ma veel ei ole näinud versiooni mis LR-del survet tõstaks.VW ja Audidel on selles suhtes paremad softid tuunimiseks.
Veiko
Veiko
+372 5232468
Life is short drive hard.
Ronin off-road-i meeskond
Life is short drive hard.
Ronin off-road-i meeskond
No aga siis tundubki nagu olema vähese õhu viga, eriti kui turbo boosti ka juurde tule, aga kütet tuleb
Tundub mõtetu tuuning, mis isegi ehk mootorile ohtlik, kuna happeliste jääkide teke suurendatud tänu põlemata kütusele silindrites, mis sealt edasi läheb õlisse. Lisaks sellele suurendatud oht rõngaste kinni tahmamiseks ja klappide tööpinna kahjustamiseks. Või mis?
Tundub mõtetu tuuning, mis isegi ehk mootorile ohtlik, kuna happeliste jääkide teke suurendatud tänu põlemata kütusele silindrites, mis sealt edasi läheb õlisse. Lisaks sellele suurendatud oht rõngaste kinni tahmamiseks ja klappide tööpinna kahjustamiseks. Või mis?
+372 5028488
Kasutan samalaadset vidinat oma Defekal, kuigi teise tootja oma
http://www.vanaaken.com/europe/index.as ... e=smartbox
Toimib korralikult, samas minul K&N filter sees ja õhuvõtutoru 75mm läbimõõduga.
Need moodulid on mõeldud standart autole ja ei vaja mingeid
ümberehitusi.
Moodul võib vigane ka olla.
Arvan et peaksid müüjaga rääkima.
http://www.vanaaken.com/europe/index.as ... e=smartbox
Toimib korralikult, samas minul K&N filter sees ja õhuvõtutoru 75mm läbimõõduga.
Need moodulid on mõeldud standart autole ja ei vaja mingeid
ümberehitusi.
Moodul võib vigane ka olla.
Arvan et peaksid müüjaga rääkima.
- hulkur
- been there, done that
- Postitusi: 1552
- Liitunud: E Okt 25, 2004 4:39 pm
- Asukoht: N59:38:21 E25:30:32
- Kontakt:
Mersul on ta ühendatud orig pistikute vahele, niipalju kui aru saan siis aju ja pihustite vahele. Elik modifitseeritakse ajust tulevat juttu.Veiko kirjutas:Kuhu sul see ühentatud on?Aju juurde või pihustite juurde?
Veiko
Mina olen selle PSI vidinaga mersul väga rahul, nagu mootor oleks ära vahetatud... Ja kui kick-down teha siis ikka lööb tagant londi välja, kuid läheb ka sellevõrra edasi.
- Veiko
- I know how to fix stuff
- Postitusi: 1196
- Liitunud: R Sept 02, 2005 6:21 pm
- Asukoht: Teel kuhugi...
Sellepärast tagant musta tulebgi,et õhust jääb puudu.Kütet on küll rohkem kuid õhku vähe.See must mis tuleb tagant on põlemata küte ehk energia mida oleks saanud edasi liikumiseks kasutada.Kui juba tuunida siis selliselt,et ka turbo rõhk suureneks natuke.Rohkem kütet+rohkem õhku=rohkem jõudu.
+372 5232468
Life is short drive hard.
Ronin off-road-i meeskond
Life is short drive hard.
Ronin off-road-i meeskond
Minul on se aju juures kuigi vahet pole kus ta asub.Veiko kirjutas:Kuhu sul see ühentatud on?Aju juurde või pihustite juurde?
Veiko
ühendus on lihtne, parraleelselt pihustite juhtmete külge lisaks
mass ja +.
tööpõhimõte lihtne - kui aju annab signaali pihustitele avaneda siis see
moodul hoiab pihustitel pinget peal mõne milisekundi kauem.
Kuskohas võiks siis selle tuunimise lõpuni viia a.la tõsta turbo rõhku???Veiko kirjutas:Sellepärast tagant musta tulebgi,et õhust jääb puudu.Kütet on küll rohkem kuid õhku vähe.See must mis tuleb tagant on põlemata küte ehk energia mida oleks saanud edasi liikumiseks kasutada.Kui juba tuunida siis selliselt,et ka turbo rõhk suureneks natuke.Rohkem kütet+rohkem õhku=rohkem jõudu.
Muidugi pean kohe ütlema, et jõudu on selle chipsiga masinal kordades rrohkem, kuid jah....mitte kauaks.
Turbo rõhku aitab sul tõsta mõni kiiruse kummardajaIndrek kirjutas:Kuskohas võiks siis selle tuunimise lõpuni viia a.la tõsta turbo rõhku???Veiko kirjutas:Sellepärast tagant musta tulebgi,et õhust jääb puudu.Kütet on küll rohkem kuid õhku vähe.See must mis tuleb tagant on põlemata küte ehk energia mida oleks saanud edasi liikumiseks kasutada.Kui juba tuunida siis selliselt,et ka turbo rõhk suureneks natuke.Rohkem kütet+rohkem õhku=rohkem jõudu.
Muidugi pean kohe ütlema, et jõudu on selle chipsiga masinal kordades rrohkem, kuid jah....mitte kauaks.