3,3 TD Patroli mootori tuunimine

Moderaatorid: jr, Moderators

Vasta
Kasutaja avatar
rommi
afroäi
Postitusi: 1931
Liitunud: P Veebr 15, 2004 12:59 am
Asukoht: California

Postitus Postitas rommi »

kala kirjutas:rihmad on saadanast ju.
Kõige suurem probleem on ju kuidas kütust juurde saada,selle kohta oleks vihjeid vaja.
Ma seda mootorit ei tunne aga müüakse ju igasugu kangemaid kütusepumpasid jne. Mis selle kütusega on siis, diislitel peaks see ju eriti lihtne olema või ma eksin? Või on lihtsalt kütus otsas ja juurde vaja? :)
Rommi / near Rubicon with Cherokee XJ '00 Long Arm
Kasutaja avatar
Praks1
I live off from the mud
Postitusi: 2303
Liitunud: P Juun 21, 2009 8:47 pm

Postitus Postitas Praks1 »

Rida pumbal pole seda kruvi kust saaks keerata kütet peale,midagi seal sees tehakse,aga kes teaks ja oskaks sellega midagi teha???
Rida pumpasi paljud kohad ei taha nähagi,lihtsalt ei oska sellega midagi teha.
Proto
53951597
Kasutaja avatar
uputaja
I live off from the mud
Postitusi: 4713
Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
Asukoht: Kuusalu lähedal metsas

Postitus Postitas uputaja »

Ideepoolest: kui pump lahti koukid ja plunzerite nn küttesooni 1/2 võrra laiemaks lõigata, peaks küttekogus kah veel sama palju suurenema. Peaks olema täitsa tehtav.

Kõvemad vennad on Ram-i kütte solenoide rellakaga viilinud. :twisted:
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4433
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Movistar »

Kõik teavad midagi aga kas on kedagi ka nii tarka kes on ridapumpa varem näppinud ja teab täpselt mida sellega teha,et heaks saaks?
HM Racing Team
Kasutaja avatar
isakene
I know how to fix stuff
Postitusi: 1807
Liitunud: R Veebr 04, 2005 5:07 pm
Asukoht: L-Virumaa, Kadrina vald

Postitus Postitas isakene »

Kui soovid küttesegu kangemaks, siis selleks on kruvi täiesti olemas. Kruviga reguleeritakse hammaslati asendit. Kui pumba füüsiline piir vastu tuleb, siis tuleb pump asendada suurema tootlikkusega pumba vastu, nii lihtne ongi.
Patrol, Pajero, Trooper kasutatud jupid.
56 486769, isakene@gmail.com
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

2.8TD mootori tuuning:
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=1405&highlight=200

Seal asendati Patroli plunserid pumbas MAN veoauto plunseritega.
+372 5028488
kala
DJ ja AÜ
Postitusi: 1381
Liitunud: K Nov 10, 2004 11:57 am
Asukoht: viimsi

Postitus Postitas kala »

see kruvi on juba vanal pumbal peale keeratud,rami kohapealt on 1-2 tarka olemas Eestis (astross) ja mujal maailmas on know howd foorumid täis ja erinevaid pumba juppe saadaval,aga datsuni kohapealt on 0

to isakene:millega see asendada tuleb siis?



Ei tea mis solenoididest sa uputaja räägid,aga ma lõikasin kütuse plaati,vb uuematel pumpadel saab mingit solenoidi viilida,aga mul on üldse 8,3liitrise tuunitud pump peal.
56157755
Kasutaja avatar
Praks1
I live off from the mud
Postitusi: 2303
Liitunud: P Juun 21, 2009 8:47 pm

Postitus Postitas Praks1 »

Pumba tegia vist olemas,ja pole seal vaja midagi viilida või käiata rääkimata pumba vahetusest,
Need arvan,et stiilis soovitused pole eriti kuhugi viivad.
Igaljuhul tänud edasiviiva info eest.
Proto
53951597
Uko
Rock Crawler
Postitusi: 663
Liitunud: E Nov 29, 2004 4:38 pm
Asukoht: viljandi

Postitus Postitas Uko »

Pump stendi ja siis näeb palju sealt välja tuleb ja palju saab juurde keerata.Pole lähedalt konkreetset pumpa näinud kuid küllap on ka seal plunzri peal keeratavad rattad.Piir tuleb siis ette kui kütte pealetulek enam seisma ei jää,auto ei jää lihtsalt seisma.Aga sinnamaani peaks ruumi olema.
olge marurahulikud!
Kasutaja avatar
Kodutu
Fitting 44"
Postitusi: 455
Liitunud: T Sept 04, 2007 9:57 pm
Asukoht: Tallinn Nõmme

Postitus Postitas Kodutu »

Need tegelased peaksid oskama rääkida ridapumba hingeelu parandamisest

http://www.blacksmokeracing.com/
Andres Kuldsaar
Ex TR-2
Teepeal hoiab Audi Quatro ja metsa viib Polaris Sportsman 800
Kasutaja avatar
MahviaDeTyrk
I live off from the mud
Postitusi: 4496
Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
Kontakt:

Postitus Postitas MahviaDeTyrk »

Ei ole SD33T pumbal kruvi kust keerata kütuse kogust
Küll aga on seal kogunisti kaks kruvi millest saab reguleerida kütuse rõhku.
tartuoffroad.ee
5581340
Kasutaja avatar
sambla-aadu
Rock Crawler
Postitusi: 528
Liitunud: N Apr 05, 2007 7:37 am
Asukoht: Tartumaa/Võrumaa

Postitus Postitas sambla-aadu »

lisaks pumbast r6hu suurendamisele saad asendada originaal pihustiotsad nt MB OM617 omadega. sedasi saad rohkem masuuti pumbast p6lemiskambrisse. :wink:
51963080
Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4433
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Movistar »

sambla-aadu kirjutas:lisaks pumbast r6hu suurendamisele saad asendada originaal pihustiotsad nt MB OM617 omadega. sedasi saad rohkem masuuti pumbast p6lemiskambrisse. :wink:
Täna just väitis üks mees,et pihustatava kütuse koguse suurendamine ei toimu pumbast rõhu tõstmise teel. :?:
HM Racing Team
Kasutaja avatar
sambla-aadu
Rock Crawler
Postitusi: 528
Liitunud: N Apr 05, 2007 7:37 am
Asukoht: Tartumaa/Võrumaa

Postitus Postitas sambla-aadu »

isegi sama r6hu korral liigub ju suurem kogus masuuti suuremast avast samal tootlikusel l2bi? kui r6hku t6sta ja suurem pihustiots panna,siis hakkab ka rohkem masuuti vajalikku sihtkohta saabuma :wink:
51963080
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Mismoodi? Rõhk võib tõusta, aga ega kütusekogus mida pump endast läbi lööb sellest ju ei tõuse. Seega jõuab alati pihustisse ühejagu kütet. Vahe on ainult selles, kas suurema pihusti puhul kusetatakse küte silindrisse pihusti ava suurenedes sama rõhu juures või kõrgema rõhu juures suurema pihustiavaga lüüakse tänu suuremale rõhule küte ilusti auruks. Rõhu tõstmine on loogiline, kui pihustid suuremad lähevad, sest siis säilitad hea kütuse pihustamise silindrisse, mis tagab effektiivsema põlemise.
+372 5028488
Vasta

Mine “Nissan / Renault”